niedziela, 24 lutego 2013

łagodny tonik nawilżający do twarzy Pharmaceris

Ferie, ferie i po feriach.. :(. Niby się uczyłam, ale zrobiłam może 1/10 z tego co powinnam, teraz będę miała niezłą gonitwę.. Masakra jakaś! No nic, dla Was recenzja bardzo fajnego toniku, zobaczę co tu nowego i potem spać, bo jutro rano do nauki :).

Chciałabym Wam dziś przedstawić łagodny tonik nawilżający do twarzy Pharmaceris (Dr Irena Eris).
Opakowanie jest klasyczne, "erisowe", wykonane z przezroczystego plastiku (widać zużycie). Kolorystyka jest jednakowa jak we wszystkich kosmetykach z serii Pharmaceris A (dla skóry alergicznej i wrażliwej). Opakowanie mieści 200ml produktu.
Znów mamy do czynienia z charakterystycznym wgłębieniem, które bardzo ułatwia otwieranie :). Jednocześnie mamy pewność, że opakowanie nie otworzy się przypadkiem, nic się nie wylewa.
Tonik wydobywamy na wacik przez mały otwór, jak dla mnie jest to wygodne. Wiele go nie potrzeba na całą twarz, przy używaniu raz dziennie kosmetyk starcza na ok. 2-2,5 miesiąca. Ma konsystencję wodnistą, jest przezroczysty i bezzapachowy- nie będzie więc nikogo drażnił.
Spójrzmy na założenia i obietnice producenta:
A co mogę powiedzieć ja? Jako, że tonik Benzacne to u mnie mus na noc, więc tego produktu używam rano po umyciu twarzy. Daje uczucie odświeżenia, łagodzenia, oczyszczenia, nie powoduje ściągania skóry. Nie podrażnia, nie uczula, nadaje się dla alergików i skóry wrażliwej (ja taką posiadam). Kilka razy zdarzyło mi się użyć na noc i rzeczywiście usuwa też pozostałości makijażu. Jeśli chodzi o właściwości nawilżające to są one raczej znikome- wiadomo, że tonik nie nawilży twarzy tak jak krem, ale na pewno jej nie wysusza. Podsumowując, to bardzo fajny produkt do codziennego stosowania nie tylko dla osób ze skórą wrażliwą i alergików, ja go polubiłam :).
Skład:
Cena w sklepie internetowym Pharmaceris: 25,90zł/200ml

Dostępny w aptekach.

30 komentarzy:

  1. Niestety mój już się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem droga firma, tak mi się wydaje przynajmniej. Ale solidna, ponoć. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam własnie na paznokciach tą miętkę z Twojego poprzedniego postu i już śmiało stwierdzam, że ją lubię, oj lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tonik wydaję się jak najbardziej fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam nic do demakijażu z Pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nim styczności jak na razie korzystam z ogórkowej ziajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki z Erisu ogólnie lubię i doceniam , składy mają odrobinę lepsze niż drogeryjna średnia a moja skóra jest zadowolona ,
    jak dla mnie tonik zbędny bo wolę płyny micelarne które załatwiają wszystko za jednym razem

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go wypróbować :)). Ja mam zawsze problem ze ściąganiem skóry po użyciu ;/.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go kiedyś spróbować. Moja skóra jest bardzo alergiczna i wrażliwa, więc może się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt na pewno go wypróbuję :) Powodzenia w szkole ! Dasz rade ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, uwielbiam go :) poleciłabyś mi jakiś podkład matujący do twarzy :)
    Pozdrawiam, i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) OBSERWUJEMY? :*
    Zachęcam do zobaczenia nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze jak używam jakiegoś toniku to wysusza mi skórę, dlatego używam bardzo rzadko. ale z tego co tutaj piszesz, to ten nie wysusza. może kupię czy coś. XD

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dla mojej cery, ale po tym co czytam to aż mam ochotę go wypróbować:P

    OdpowiedzUsuń
  15. może w przyszłości się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze mówiąc to nigdy go nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. on czeka na swoją kolej ale jestem ciekawa jego

    OdpowiedzUsuń
  18. moja mama go używa i bardzo ceni )

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny produkt który jest dla mnie zupełną nowością^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobno jest świetny :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam taki tonik, ale jeszcze czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam z tej firmy tylko krem do twarzy i peeling i niestety bardzo się na nim zawiodłam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę wypróbować ten tonik:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam teraz jakiegoś firmy Ziaja :) Ale muszę coś nowego znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. łoo :) dałam go mamie ;D jestem ciekawa jak sie u niej sprawdza ;DDD

    noo ucz sie ucz bejbe !

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszyscy kuszą tą firmą, że i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie używałam go, ale skoro tak chwalisz to, może się skuszę i zakupię! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie używałam, ale kto wie może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń