piątek, 15 lutego 2013

o idealnym przyjacielu dłoni- krem do rąk i paznokci Avocado firmy Silcare

Znów to samo.. Było tak pięknie, a dziś rano znów obudziłam się ze spuchniętymi powiekami :(. A akurat  chciałam wykonać na sobie dwa makijaże i Wam pokazać! Jak pech to pech... Czekam aż mi zejdzie. Jeśli chodzi o jutro to zamierzam wysprzątać całe mieszkanie solo, bo wszyscy wyjeżdżają, więc święty spokój :D. Później nauka, fajna akcja u kosmetyczki i spotkanie ze znajomymi. Ciekawie się zapowiada (o ile zejdzie mi opuchlizna!), a tymczasem..


Na dziś przygotowałam dla Was recenzję ulubieńca ostatnich dwóch miesięcy. Przedstawiam Wam krem do rąk i paznokci Avocado firmy Silcare!
Opakowanie jest dość oryginalne. Na pewno nie do noszenia w torebce, raczej na użytek stacjonarny;). Plastikowe, nieprzezroczyste, stabilne. Mieści w sobie aż 200ml produktu!
Wieeelki plusem jest pompka- dzięki niej wydobywanie kremu jest wygodne i higieniczne. Po jej przekręceniu uruchamia się blokada, za to dodatkowy plus. Niestety kiedy produkt się kończy (ja mam obecnie taką sytuację), pompką nie jesteśmy w stanie wydobyć go, trzeba całkiem odkręcać opakowanie.
Sam krem jest biały i dość treściwy. I teraz najlepsza część.. zapach! Kosmetyk pachnie BOSKO, niechemicznie, a właśnie czujemy awokado dość mocno, aczkolwiek nie jest to drażniące. Uwielbiam! Zapach utrzymuje się na skórze jeszcze jakiś czas po aplikacji.
Rozprowadzanie jest łatwe i przyjemne, krem wchłania się błyskawicznie, nie ma po nim uczucia "śliskich rąk".
Pozostawia skórę mięciutką, odżywioną i przyjemną w dotyku, a w dodatku przepięknie pachnącą. Bardzo dobrze nawilża i ochrania dłonie przed mrozem i innymi szkodliwymi czynnikami. Jak dla mnie wszystkie obietnice producenta są spełnione, krem idealny, nie zawiódł mnie. Nie wiedziałam, że jakiś krem do rąk może aż tak mi się spodobać :).
Przy codziennym używaniu po kilka razy (tak jak wspominałam tylko domu) krem wystarcza na ponad 3 miesiące. Wniosek taki, że kosmetyk jest bardzo wydajny, ja swojego używam od końcówki listopada i dopiero zaczyna się kończyć ;).
Cena w sklepie internetowym Silcare: 9,50zł/200ml

Cena bardzo przystępna, nic tylko brać! Na pewno kupię ponownie :-).

32 komentarze:

  1. Coś takiego mi by się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie opakowania produktów, wygodne, poręczne i do tego z zewnątrz nie mają do kosmetyku dostępu bakterie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża butla za przystępną cenę, no i ta pompka - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tani, chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż sama mam na niego ochotę;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja póki co mam kremów do rąk pod dostatkiem ale bardzo lubię takie kosmetyki z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wypróbuję, mam obsesje na punkcie rąk :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. a to takie buty! :D
    ja z Silcare mialam duzooo lakierow, w zasadzie mam i taaakie smugi mi robily, ze myslalam, ze sie powiesze..

    OdpowiedzUsuń
  9. no widizsz :D a moze mi felery wyslali haha. 10 warstw i przeswity byly... zlazil platami... dramat

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie wiesz, od czego Ci tak te oczka puchną?

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardzo ciekawa tego kremu na mych rękach : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Avocado-wystarczy mi to jedno słowo by produkt stał się dla mnie ciekawy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. za tą cenę i tak się opłaca a opakowanie idealne do położenia na umywalce

    OdpowiedzUsuń
  14. łooo ciekawie ;DDD fajny ten krem :D Narazie mam tyle ich ze nie kus no !!!
    ohhh dziekuje ;** A instagrama sobie rob ! to jest megaaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. może jakieś okłady sb zrób i ta opuchlizna zejdzie? heh ;* kurczę to na serio wydajny.. bardzo lubię kremy o zapachu avocado . ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w ogole kremów do rąk nie uzywam ;o ale polecę mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh i kusi mnie by go wypróbować ! :)
    Ja wciąż szukam swojego ideału do pielęgnacji dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe korzystaj z ferii korzystaj bo zlecą jak szalone:D

    OdpowiedzUsuń
  19. może się skuszę bo moje cudo się kończy !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ani firmy ani kremu nie znam ale wielki plus, że jest ta pompka;D Ostatnio trafiłam na tyle kosmetyków, które przez jej brak sprawiły mi trudność, że teraz zwracam na to uwagę szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy:)) i dość duży:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam go!! i bardzo lubię! zarówno za zapach jak i konsystencję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie nawiązałam z nimi współpracę i już jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kremik ma bardzo higieniczne opakowanie:) jeszcze nie miałam kremu do rąk z pompką:)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używałam nigdy, używam póki co tylko neutrogeny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. cena ok, recenzja dobra, jak go kiedys spotkam to chetnie po niego siegne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę ;P na razie mam jeszcze całe zapasy które muszę zużyć a później pomyśli się o zastępcach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kremik z Nivea bardzo delikatny jest i niewidoczny na twarzy :) Ja będę go stosowała latem :) Bo jednak do najjaśniejszych nie należy mimo, że ma naturalny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie KWC jest ten krem, który u Ciebie wygrałam w rozdaniu i koniec kropka :D nie wiem tylko co zrobię jak mi się skończy bo pisałaś, że taki niedostępny jest :c

    OdpowiedzUsuń