czwartek, 28 lutego 2013

o truskawkowym zmywaczu do paznokci Silcare + new in

Wiosno, czekam na ciebie! Wy też nie możecie się doczekać tak jak ja? :D Tak mi się marzy słoneczko, ciepełko.. Wczoraj miałam namiastkę tego, ale dziś znów zimno :(.

W dniu dzisiejszym skupię się na truskawkowym zmywaczu do paznokci Garden of Color firmy Silcare.
Opakowanie jest plastikowe, przezroczyste (widać zużycie), w formie zwykłej buteleczki. Mieści 150ml produktu.
Buteleczka jest solidnie zakręcana i nic nie wyleje się przez przypadek. Zmywacz wydobywamy przez zwykły otwór, jest to wygodne, kontrolujemy ilość wylewanego produktu ;).
Płyn jest cukierkowo różowy. Jest to zmywacz truskawkowy, więc co z zapachem? Muszę przyznać, że przy zmywaniu jest gorszy niż w "zwykłych" tego typu produktach.. Ale spokojnie! Po odczekaniu krótkiej chwili chemiczny zapach znika i naprawdę czujemy woń truskawek, bardzo przyjemne :).
Wydajność zależy oczywiście od częstotliwości używania, ja używam od grudnia i została mi jeszcze połowa.

Spójrzmy na założenia i obietnice producenta oraz skład:

Unikatowa kolekcja bezacetonowych zmywaczy do paznokci w siedmiu różnych kolorach i wersjach zapachowych sprawi, że prosty zabieg zmywania lakieru będzie bardziej przyjemny i pożyteczny. Bogaty w witaminy A, E oraz glicerynę skład nie wysusza naturalnej płytki paznokcia oraz obrąbka naskórkowego lecz nawilża je, jednocześnie skutecznie usuwa każdą warstwę lakieru. Zmywacze nie zawierają acetonu więc są bezpieczne również dla paznokci żelowych i akrylowych.
Jeśli chodzi o działanie to raczej niczym Was nie zaskoczę. Nie czarujmy się, zmywacz absolutnie nie nawilża ani nie pielęgnuje płytki paznokcia. Natomiast nie wysusza jej i jestem zadowolona z efektu zmywania. Bardzo dobrze spełnia swoje podstawowe zadanie, nie będę się dłużej nad tym rozwodzić ;). W niskiej cenie dostajemy bardzo przyzwoity zmywacz (ładnie pachnący po jakimś czasie). Polecam!
Cena w sklepie internetowym Silcare: 5,90zł/150ml


Mam dla Was jeszcze ostatnie kosmetyczne zakupy :). Pierwsze to płyn micelarny, profesjonalny szampon i spray do czyszczenia pędzli oraz sypki puder mineralny z FM Group. Mówiłam, że niedługo coś kupię i uległam! :D
I kolejne rzeczy.. Postanowiłam spróbować paletek technic, które kosztowały mnie jedynie 11,90zł za 12 cieni! Są bardzo wychwalane i już je pokochałam, piękne odcienie :). Oprócz tego sławny bronzer Honolulu i 2 nowe pędzelki Hakuro do kolekcji.
Co najbardziej Was zainteresowało, o czym chcielibyście poczytać? :)


14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem zapachu po zmywaniu, a zakupy fajne,jestem ciekawa paletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O bronzer Honolulu mam i ja, już się z nim bardzo lubię! A wiosny wyczekuję strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O honolulu dowiedziałabym się czegoś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm paletki, rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bronzer honolulu, bo sama chciałabym go mieć;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten zmywacz i chwale go sobie
    świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  7. kto by nie chciał już wiosny heh, trzeba czekać cierpliwie! ;* bardzo rzadko zmywacz nawilża płytkę, ale truskawkowy zapach może być całkiem fajny ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajajaja...Jakie świetne paletki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze w końcu nabyć jakiś pędzelek hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wypróbowałabym taki zmywacz, ze względu na zapach niewątpliwie przyjemniejszy od typowych zmywaczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ja też :D zwłaszcza teraz jak mamy już słoneczko to mam na tę wiosnę jeszcze większą chrapkę ^^ hmn, ja mam swój kwc wśród zmywaczy :D jedynym minusem jest szeroki otwór, przydałby się taki jak tutaj, ale..nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no cóż.. czekamy na wiosnę! fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zmywacze New nails. Kupuję razem z siostrą i mamą jedno duże opakowanie zmywacza cytrynowego - to wystarczy na bardzo długo. Sam zmywacz jest oczywiście bezacetonowy, ale przede wszystkim chroni przed matowieniem paznokci, jak również wysuszeniem skóry dłoni - u mnie sprawdza się doskonale.

    OdpowiedzUsuń