wtorek, 19 lutego 2013

szybsze wysychanie lakieru z Dry Drop od Silcare

Hej, hej!
Strasznie ciężko mi idzie z nauką, nie potrafię się zmotywować.. A mam coraz więcej do zrobienia! Jutro już muszę ostro ruszyć :(. Tymczasem wczoraj pół dnia spędziłam w Rzeszowie, byłam na meczu Skra Bełchatów- Resovia Rzeszów i niestety dla mnie Skra przegrała. Jednak bardziej niż to zesmuciła mnie i zezłościła atmosfera na hali, no dosłownie porażka.. Totalny brak szacunku, ale już nie będę się nad tym rozwodzić :).


Dziś chciałam Wam przybliżyć nieco produkt jakim jest Dry Drop, czyli wysuszacz do lakieru w płynie firmy Silcare.
Kosmetyk ma typowo "lakierowe" opakowanie, przejrzyste. Wygląda bardzo niepozornie, a mieści aż 15ml produktu!
Sam wysuszacz jest przezroczysty, ma rzadką, wodnistą konsystencję. Wrażliwcom nie spodoba się nieprzyjemny zapach.
Aplikator to zwyczajny pędzelek (tak jak w lakierach do paznokci) jednak.. jest sztywny! To mnie trochę zmyliło, ale okazało się, że wystarczy przyłożyć pędzelek do paznokcia i produkt rozprowadza się sam po płytce (jakby rozpływa). Tak przy okazji- całkiem fajnie to wygląda ;-).
A jak działa? Na początek muszę przyznać, że pierwszy raz miałam styczność z produktem tego typu, byłam więc ciekawa :). Używałam go ja i moja koleżanka, a właściwie to ona była pierwszą testerką i mnie zachęciła. Mimo niefajnego zapachu, kosmetyk spełnia swoje zadanie. Tak jak już wspominałam- "rozpływa" się po płytce paznokcia nie uszkadzając przy tym lakieru i rzeczywiście przyspiesza wysychanie. Nie jestem w stanie napisać o ile minut, bo wszystko zależy od lakieru jakiego używamy, ale ja widzę znaczną różnicę. Nie lubię długo czekać, dlatego od jakiegoś czasu ten wysuszacz to mój niezbędnik ;).
Cena w sklepie internetowym Silcare: 7,50zł/15ml



A na dobranoc mam dla Was jeszcze makijaż :). Modelka to jak zwykle Dżasta, próbowałam na niej kosmetyki FM Group, których cały kuferek miałam przyjemność mieć na jeden wieczór do przetestowania. Skorzystałam i muszę przyznać, że jestem zachwycona cieniami i pudrami! Już wiem, że puder sypki mineralny na pewno będzie mój, cienie za jakiś czas też :).
 

Jak Wam się podoba?

Na komentarze odpowiem jutro, dziś już nie mam siły, idę spać. Dobranoc! :)

10 komentarzy:

  1. też kibicuję Skrze! :)
    bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie się modelka uśmiechnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja na mecz muszę czekać 2,5 tyg :( tylko nogi ofc a nie siatki :D hmn, zachęcająco brzmi ten dry drop, obecnie mam jakiś z Essence i średnio jestem zadowolona :( ale świetnie te oczy zrobiłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysychacza nie uzywalam jeszcze nigdy żadnego :) ale podobaja mi sie oczęta! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dawno otrzymałam od Silcare paczuszkę, w której jest i coś dla was. Więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nabłyszczać do paznokcie z tej firmy, co masz wysuszacz też niby jest całkiem dobry:P

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiam się czy nie lepszym byłby wysuszacz w sprayu.

    OdpowiedzUsuń