czwartek, 7 lutego 2013

zużycia stycznia + Zainspiruj się gwiazdą: Katy Perry + wyniki konkursu

Cześć Dziewczyny! Z miesiąca na miesiąc zużyć coraz mniej.. Przedstawiam skromne denko styczniowe:
1. Pantene 2w1 szampon z odżywką- dość fajny, rzeczywiście nie musiałam używać dodatkowo odżywki. Lubię Pantene choć szału nie robi z włosami. Czy kupię ponownie: tak
2. Ziaja oliwkowe mydło pod prysznic- delikatny zapach, duża objętość, dobre działanie, jestem bardzo zadowolona! Pozostanę chyba wierna Ziaji przez długi czas :). Czy kupię ponownie: tak
3. Venus delikatny żel do higieny intymnej- rzadki, ale dobrze spełnia swoje zadanie. Poza tym jest baaaaardzo wydajny, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
4. Lirene nawilżający płyn micelarny- do codziennego demakijażu jest dobry, ale na pełny makijaż za słaby. Plus za delikatność, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
5. Mariza pomadka ochronna naturalna- dobrze chroni usta, jest niedroga. Czy kupię ponownie: może
6. Maybelline Super Stay 24H korektor- świetny produkt, bardzo dobrze kryje. Jest mega wydajny, służył mi przez długi czas, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak

***

Co do akcji "Zainspiruj się gwiazdą"- wiem, że mam opóźnienia, ale żyję! Makijaż już miałam gotowy, ale zapomniałam go wstawić.. Cóż, bywa. Teraz tylko żyję w strachu, bo od wczoraj mam spuchnięte powieki (alergia?) i oby mi to zeszło do studniówki, która jest w niedzielę.. + muszę na sobie zrobić makijaż Marilyn Monroe:).
Inspiracja:
Moja wersja (modelka- Dżasta):


***

Mam jeszcze dla Was wyniki konkursu noworocznego.
A nagroda wędruje do..
edka767@gmail.com


Gratuluję! Już ślę do Ciebie maila :).

35 komentarzy:

  1. gratulacje! ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyszedł ten makijaż :) ja pantene też w sumie lubię, ale teraz mam odwyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak się sprawuje ten korektor z l'oreala ;P?
    bo tak patrzę, że wykończylaś z MNY to pewnie wzięłaś w obroty l'oreal :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki ten makijaż :)
    gratki dla zwyciężczyni konkursu :)
    i udanej studniówki! pokaz potem fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten żel do higieny intymnej dobry

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ! :) Lubię takie połączenie,będę tu wpadać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż;)
    Gratulacje dla zwycięzcy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie wrzucę notkę, może nawet jutro co planuję na swoją studniówkę więc jeszcze zobaczysz :D Ja już po próbie generalnej, wczoraj miałam :) Co do powiek to trzymam kciuki, żeby zeszło wszystko do soboty! Ja teraz tylko się modlę, żeby mi żaden tak wytrwale zapuszczany paznokieć się nie złamał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni! :)
    Makijaż jak zawsze na 5 + :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaak jest, studniówka w tę sobotę :)
    Mój okres na szczęście uwinął się tuż przed studniówką haha :D Co do łamania paznokci, ja swoje rok temu tak zaciekle zapuszczałam przed studniówką chłopka, w ostatni tydzień przed imprezą złamały się 3 -.- No i ratowałam się kosmetyczką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie uchwyciłaś styl Katy!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja właśnie poszukuję idealnego korektora i może zapytam w drogerii o ten z maybelline

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze ja się cały czas zastanawiam nad szamponami z Pantene;D Coś się waham nad ich zakupem:) Ale muszę w końcu któryś wypróbować:) Bardzo ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie Ci w tym makijażu.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak :D w końcu to alkohol jest sprzymierzeńcem znjaomości itp :D haha nie ma spraaaaawy :D jakbym gdzieś sie wybierała czy coś dam cynk :D Ty tez pisz lololo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię szampony z Pantene i co jakiś czas do nich powracam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie lubię mydła pod prysznic z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie odzworowane i podoba mi się :D ale nie pomalowałabym się tak, za mocno jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie takie znów małe ;D u mnie było mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy makijaż ;3 udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomyślę nad tym korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci wyszło:D Odważny kolor, ale u Ciebie bardzo fajnie się prezentuje:D

    OdpowiedzUsuń