sobota, 9 marca 2013

o pielęgnacji skórek i paznokci z oliwką Bio Line firmy Silcare

Hej!
Co za tydzień! W poniedziałek 2 matury, we wtorek po raz kolejny próbna z matematyki, która mnie trochę podłamała. A całkowicie załamałam się już po sprawdzianie z chemii, bo przecież chemia rozszerzona sama się nie zda :D. Dziś cały dzień sprzątałam dla relaksu, ale jutro biorę się porządnie za zadania. A w nagrodę będzie popołudnie z prywatnym czasoumilaczem:).

Dzisiejszego wieczoru chciałabym Wam zaprezentować oliwkę do skórek i paznokci Coconut z serii Bio Line firmy Silcare. Miłej lektury!
Buteleczka jest szklana, prosta i przezroczysta (widać zużycie). Na pewno też jest poręczna, przypomina te "lakierowe". Mieści 15ml produktu.
Aplikator to taki typowy kroplomierz :). Przyciskamy górną część i przez szklaną "rurkę" wylewają się wtedy krople olejku. Jest to bardzo wygodne, bo pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości i absolutnie nic się nie wylewa przez przypadek.
Sama oliwka ma jaśniutki kolor (jaśniejszy niż na zdjęciach) i bardzo delikatnie pachnie kokosem. Konsystencja jest typowa dla oliwki, oczywiście tłusta, inaczej być nie może :-).

Jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, takich jak linolowy, linolenowy i oleinowy, które są niezbędne do utrzymania dobrej kondycji płytki paznokcia oraz okolic wału paznokciowego. Zawiera 7 witamin; A, D, E, H, K, PP oraz witaminy z grupy B, które zawierają kwas foliowy (olej avocado).
Na początku kosmetyku użyłam raz i odstawiłam do szuflady. A to dlatego, że zaaplikowałam za dużo niż powinnam i jakoś nie przekonał mnie do siebie. Jednak podejście drugie było już o niebo lepsze i oliwkę sobie bardzo chwalę! ;) Teraz używam jej codziennie, jest bardzo wydajna (praktycznie nie widać u mnie zużycia). Dosłownie tylko dotykam aplikatorem skórki i paznokieć, to w zupełności wystarcza. Szczególnie widać było efekty kiedy moje skórki i płytka paznokcia były wysuszone od nadmiernego używania odżywki Eveline- oliwka doprowadziła je do porządku, nawilżyła. Ogólnie rzecz biorąc ma dobre działanie pielęgnacyjne (przede wszystkim nawilża, likwiduje suchość) i działa korzystnie na skórki i paznokcie. Dodatkowo przyjemnie pachnie, lubię ją nakładać na noc :).
Cena w sklepie internetowym Silcare: 9,90zł/15ml

18 komentarzy:

  1. ooo fajna ta oliwka ;D


    zycze powodzenia na maturach :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie :) Nigdy nie mogę ogarnąć skórek.
    Nie strasz tą chemią. Ja też mam zamiar pisać rozszerzenie, tylko za rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaaak to nie ;D Na pewno dasz rade wierze w Ciebie i jestem tego pewna ;D:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę pod uwagę tę oliwkę, ponieważ moja skórki ostatnio znajdują się w nie najlepszej kondycji. Płytce również przydałoby sie wzmocnienie, ponieważ wykazuje tendencję do rozdwajania;/

    Widzę, że ta oliwka może się pochwalić świetnym składem, który ma realne szanse wpłynąć na poprawę kondycji paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo pewnie ze bede trztymac ;DDD i potem w lipcu jak beda tee no wiesz co to tez bede trzymac ;D Na penwo dasz rade ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. odnośnie chemii to od dwóch lat słyszę, że niektórym popsuła dostanie się na wymarzone studia bo robią trudną maturę. A próbna matma z tego co pamiętam to u nas też tę ostatnią zrobili trudniejszą tyle, że u nas sami układali bo nie chcieli tej co wszyscy ale to było przymuszenie do nauki skoro już niewiele czasu do matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, tania a jakie efekty! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie się w nią zaopatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś oliwkę z Silcare i rewelacja , gdyby tylko jeszcze nie zapominać o jej regularnym stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam nigdy o tej oliwce, ale moje paznokcie też są wysuszone, może czas zacząć używać jakiejś takiej właśnie oliwki. ;) heh. na pewno dobrze ci poszło! ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy tej oliwki :)) ale ma taką fajną buteleczkę;d

    OdpowiedzUsuń
  12. matura to bzdura:P i nie jest taka straszna jak ją malują:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie ją testuję i jak na razie sprawdza się dobrze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze żadnych oliwek nie stosowałam, ale może powinnam to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam non stop rozdwojone paznokcie i nic mi nie pomaga.. ze skórkami problemu nei mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że matury poszły Ci dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna :)
    Zaciekawiłaś mnie tą recenzją :P

    OdpowiedzUsuń