poniedziałek, 3 czerwca 2013

denkujemy- kwiecień/maj!

Cześć!
Z racji tego, że w maju prawie mnie tu nie było, nie zrobiłam podsumowania zużyć. Kolekcjonowałam dalej i teraz chciałabym Wam przedstawić myślę, że dość liczne zużycia kwietnia i maja! :)
A po kolei:
1. Pantene szampon do włosów Aqua Light- średni szampon, cudów nie ma, ale dość lubię szampony Pantene, więc będę po nie sięgać, nie mam wymagających włosów. Czy kupię ponownie: tak
2. Babydream szampon do włosów- bardzo dobry do mycia pędzli, lubię go używać do tego celu. Czy kupię ponownie: tak
3. Isana odżywka w sprayu (żółta)- jak wspominałam moje włosy nie są wymagające, potrzebuję jedynie czegoś co sprawi, że włosy będą miękkie i ułatwi rozczesywanie. Ta odżywka spełnia moje wymagania, już mam kolejną buteleczkę. Czy kupię ponownie: tak
4. Nivea for men łagodzący żel do golenia- zdecydowanie KWC, jeden z niewielu kosmetyków, które na stałe goszczą w mojej łazience. Czy kupię ponownie: tak
5. Benzacne tonik bezalkoholowy o działaniu przeciwtrądzikowym- dobrze dezynfekuje i wysusza niedoskonałości, mój niezbędnik, polecony przez kosmetyczkę. Czy kupię ponownie: tak
6. BeBeauty płyn micelarny- średniej jakości micel, jednak za taką cenę wiele nie wymagam. Po wykorzystaniu zapasu przerzucam się na Biodermę. Czy kupię ponownie: nie
7. FM Group płyn do demakijażu- chyba najgorszy płyn jaki kiedykolwiek miałam, bardzo podrażnia oczy! Czy kupię ponownie: nie
8. Nivea dezodorant fresh natural- nie byłam z niego zadowolona, strasznie śmierdział alkoholem, to mnie bardzo odrzuciło. Czy kupię ponownie: nie

9. Under Twenty kremowy żel do mycia twarzy- całkiem fajny, już moje kolejne opakowanie, zimą jednak wysuszał mi skórę.. Dlatego stosowałam tym razem tylko na noc, rano coś delikatniejszego, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
10. Silcare zmywacz do paznokci truskawkowy- bardzo fajny zmywacz, być może do niego wrócę o ile będę robić większe zamówienie na Silcare, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
11. Isana krem do rąk oliwkowy- tragedia.. to się wchłaniało wieki a efekt zerowy! Nie, nie i jeszcze raz nie. Czy kupię ponownie: nie
12. Lirene Wygładzenie cytrynowy krem do rąk- najlepszy mój krem tej firmy! Zapach nie jest sztuczny, szybko się wchłania, na dniach recenzja. Czy kupię ponownie: tak
13. NO-SCAR krem przeciw bliznom- KWC, niezbędnik! To już moje 4 lub 5 zużyte opakowanie. Czy kupię ponownie: tak
14. Melisa pomadka do ust- całkiem niezła, nie wiem skąd ją mam, dostałam od mamy. Dobrze chroniła usta. Czy kupię ponownie: może
15. AA pomadka ochronna- słaba, nie wiem dlaczego kupiłam ją po raz drugi.. Czy kupię ponownie: nie
16. Tisane balsam do ust- naprawdę świetny balsam! Miałam już wersję słoiczkową, obydwie wersje bardzo porządne, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak


17, 18. Revlon Colorstay cera tłusta/mieszana podkład- ulubieniec, musi u mnie być! Tu akurat skończone dwa odcienie- buff i sand beige. KWC, choć ma swoje wady, na pewno pojawi się szczegółowa recenzja. Czy kupię ponownie: tak
19. Pharmaceris delikatny fluid intensywnie kryjący- bardzo dobre krycie, byłam zadowolona.. Niestety przy byle otarciu zostawiał ślady i świecił się niemiłosiernie niezależnie od pudru. Czy kupię ponownie: może
20. Silcare nabłyszczający Top Coat- niezły top coat, jednak trochę długi czas schnięcia. Niestety chyba go nie dokręciłam za którymś razem i cały zgęstniał :\, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie (chcę spróbować czegoś innego)
21. Vipera lakier bezbarwny z jedwabiem- stosowałam pod lakiery kolorowe, dobrze chronił paznokcie, zgęstniał ze starości, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie (wolę Eveline diamentową)
22. Wibo eyeliner czarny- mój ulubieniec! Najwygodniej robi mi się nim kreski i już mam kolejne opakowanie. Czy kupię ponownie: tak
23. Rimmel Scandaleyes maskara- przeciętny tusz lubiący sklejać rzęsy.. Używany prawie codziennie, nie chciał się skończyć! W końcu się udało, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
24. Rimmel Match Perfection puder w kamieniu- dobry puder, ładnie matowił i wykańczał makijaż, delikatne krycie. Niestety najjaśniejszy odcień był dla mnie w zimie za ciemny. Czy kupię ponownie: nie (szukam ideału)
25. Excipial Pigmentcreme- coś na zasadzie podkładu leczniczego? Naprawdę dobre krycie, choć może nie był tak trwały.. Niestety już go nie produkują, jeśli się to zmieni to wrócę do niego, bo nie szkodzi mojej cerze, przydatny szczególnie po zabiegu mechanicznego oczyszczania twarzy u kosmetyczki. Czy kupię ponownie: tak


Jak widać udało mi się zużyć sporo z kolorówki :). Jestem z tego powodu zadowolona, choć większości z tych rzeczy używałam naprawdę długo, na przemian, teraz się tak skumulowało.
Buziaki!

22 komentarze:

  1. sporo tego ci się nazbierało , revlon uwielbiam , a za isaną nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować tą odżywkę w sprayu :)).

    P.S. Śliczne zmiany na blogu :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie no scar też wylądował w denku, jednak ja jestem na nie, mnie nie pomógł w ogóle..

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego. Chętnie bym wypróbowała ten krem z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę imponujące denko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używasz męskiego żelu go golenia? ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post :)
    używał podkładu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę spore denko i faktycznie dużo kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ! Chyba muszę spróbować używać tego męskiego żelu ale boje się, że będę pachniała później po męsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. matko, ja tyle w roku zużywam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko tę odżywkę w sprayu Isany, która u mnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, spore denko :)
    Też używam Babydream do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam Revlon Colorstay i jestem zadowolona :) Ciekawi mnie ich nowy podkład Nearly Naked

    OdpowiedzUsuń
  15. revlon moj ulubiony :)) Pozdrawiam z okolic Stalowej woli:)

    OdpowiedzUsuń