czwartek, 13 czerwca 2013

o delikatnym peelingu myjącym Under Twenty

Cześć!
Ale ten czas leci.. Niby nic nie robię, ale codzienne obowiązki zajmują mi większość czasu, dziś jeszcze kolejne wykłady ;). Zaczyna mnie powoli przytłaczać ta rutyna, tęsknię za wyjściem do ludzi, jakimś zajęciem, żeby zwyczajnie mi się chciało.. Mam nadzieję, że od lipca będzie lepiej!

A póki co kilka słów o produkcie jakim jest peeling myjący przeciw zaskórnikom z serii ANTI ACNE firmy Under Twenty (Dr Irena Eris).
Opakowanie to plastikowa, przezroczysta tubka mieszcząca 150ml kosmetyku. Z łatwością możemy kontrolować zużycie. Zamknięcie jest szczelne, nic się nie wylewa ani nie otwiera przez przypadek. Wydobycie przez otwór jest łatwe i wygodne, bez problemu możemy uzyskać pożądaną ilość produktu.
Sam peeling jest jasnoniebieski, a na zdjęciu poniżej możecie zaobserwować już ciemniejsze drobinki peelingujące, są naprawdę maleńkie! Na pewno nie będą z tego kosmetyku zadowolone osoby lubiące gruboziarniste, mocne "ścieracze". Zapach jest delikatny, typowy dla tej serii i nie utrzymuje się na skórze. Konsystencja raczej rzadka, ale też nie lejąca, więc na twarzy rozprowadza się bez problemu.
Założenia i obietnice producenta oraz skład:
Kosmetyku używam od końca grudnia regularnie, 2x w tygodniu (producent zaleca 2-3x) i póki co została mi jeszcze 1/4 opakowania! Więc na pewno jest bardzo wydajny.
Przyjemnie się go używa, choć z początku nie mogłam się przyzwyczaić. Od zawsze uwielbiałam mocne peelingi (co jest generalnie niezalecane do mojego typu cery), bo przy nich rzeczywiście czuć złuszczanie naskórka, oczyszczenie. W przypadku tego produktu uczucie to nie jest to aż tak duże (chodzi mi o doznania w trakcie wmasowywania), jednak dużym zaskoczeniem był dla mnie efekt PO. Skóra jest wyraźnie gładsza i mięciutka w dotyku. Wszelkie suche skórki są usunięte, tak samo niektóre niedoskonałości. Nie zauważyłam jednak zmatowienia, w moim przypadku kosmetyk nie przeciwdziała również powstawaniu nowych zaskórników. Generalnie, polecam ten peeling wszystkim osobom z cerą tłustą, trądzikową, wrażliwą (!!), ponieważ jest naprawdę bardzo delikatny, drobinek prawie nie czuć, a bardzo przyzwoicie oczyszcza :). Nie uczulił mnie ani nie zapchał. Ulubieńcem w swojej kategorii nie został, ale bardzo się polubiliśmy ;).
Cena w sklepie internetowym: 14,99zł/150ml (obecnie w promocji za 11,99zł)

29 komentarzy:

  1. Muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie delikatne peelingi więc pewnie bym go polubiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo delikatny, to na pewno:)

      Usuń
  3. miałam kiedyś coś 3w1 z Under Twenty i nawet lubiłam, ale i tak wolę oddzielnie żel i oddzielnie mocny peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę oddzielnie, ale teraz przestawiłam się właśnie na delikatniejsze peelingi 2x dziennie:)

      Usuń
    2. O mamoo ahaha, oczywiście miałam na myśli 2x W TYGODNIU

      Usuń
  4. Pomimo, że nie należę już do przedziału under 20 :P, chętnie wypróbuję, zaciekawiłaś mnie :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, wiek to tylko formalność:D

      Usuń
    2. Tego się trzymajmy hahah :D.

      Usuń
  5. miałam go kiedyś, wydawał mi się w porządku ;)
    Zapraszam : outsidekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatny peeling jak najbardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie brzmi, ale nie do mojej cery ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie lubiłam under twenty :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    *PersunMall Giveaway On My Blog*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go uwielbiam :D w moim rpzypadku całkowicie eliminuje moje zaksórniki :D Szok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! No to rzeczywiście super sprawa, u mnie nie ma tak kolorowo ale i tak go lubię:D

      Usuń
  11. Mnie zreguły po kosmetykach z tej firmy pojawia się ogrom nieprzyjaciół

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, pewnie coś Cię uczula..

      Usuń
  12. Takie delikatne peelingi są dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę go wreszcie wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz bardzo delikatne peelingi- polecam:)

      Usuń
  14. Po Twojej recenzji na pewno spróbuję, bo teraz kończę peeling z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię produkty tej firmy ! :)

    OdpowiedzUsuń