niedziela, 16 czerwca 2013

o zielonym korektorze firmy Lambre

Hej!
Przez weekend trochę się nareszcie oderwałam od rutyny:). Dziś jeszcze czeka mnie ciekawy wieczór z  osobami, których dawno nie widziałam! A póki co zauważyłam, że ostatnio u mnie sama pielęgnacja.. Dlatego dziś coś z kosmetyków kolorowych.

Oto korektor Mineral Cover Stick firmy Lambre.
Jak sama mówi jest to korektor w sztyfcie. Opakowanie jest minimalistyczne, korektor wydobywamy "wykręcając" go, nic się tu nie zacina. Wszystko wydaje się być solidnie wykonane.
Korektor dostępny jest w trzech odcieniach: 01- naturalny, 02- beżowy i 03- zielony. Ja posiadam ten trzeci, który jest przeznaczony do zakrywania różnego rodzaju zaczerwienień. Na skórze prezentuje się następująco:
3 korektory w sztyfcie z minerałami Mineral cover stick, które służą do tuszowania niedoskonałości skóry, takich jak plamy pigmentowe, piegi i trądzik.
Korektory zawierają kompleks mineralny Sepitonic™ M3 (Mg+Cu+Zn), który chroni przed wpływem środowiska zewnętrznego, doskonale zwalcza oznaki zmęczenia i nadaje skórze świeżości i naturalnego odcienia. Kombinacja cynku, miedzi i magnezu przyśpiesza metabolizm i zwiększa witalność, chroniąc skórę przed wpływem wolnych rodników w miejscach naniesienia korektora.
Dzięki kremowej konsystencji korektory łatwo się nanoszą i rozprowadzają bez smug.
Wygodny kształt ułatwia nanoszenie, które staje się przyjemniejsze, a co najważniejsze korektor jest o wiele bardziej higieniczny i wydajny.
Przygotowaliśmy trzy odcienie korektorów. Zielony wspaniale maskuje zaczerwienienia, natomiast pozostałe dwa, różniące się natężeniem koloru, są przeznaczone do delikatnego maskowania niedoskonałości skóry.
Korektory LAMBRE idealnie kryją, nie zatykają porów skóry, nie rozmazują się, utrzymując się przez większość doby.
Używam go od jakiegoś czasu, lecz nie codziennie. A dlaczego? Próbowałam różnie go aplikować- bezpośrednio na zaczerwienienia, palcem, pędzelkiem. Samo nakładanie jest w porządku, ale chwilkę trzeba poświęcić, żeby korektor ładnie wpracować, zamazać kontury. A ja mam bardzo dużo takich zaczerwienionych miejsc, śladów po trądziku. Dlatego właśnie nakładam go tylko na większe wyjścia, rano nie mam zbytnio na to czasu;). Używam go pod podkład, obawiałam się trochę tego zielonego koloru, ale okazuje się, że nie przebija się przez żaden z używanych przeze mnie podkładów (m.in. Revlon CS, Manhattan powder mat make up, Ingrid silk&lift, Maybelline affinitone 24h). Bardzo ładnie ukrywa zaczerwienienia, których jak wspominałam mam mnóstwo. Nie robi tego idealnie, ale nadal efekt mnie zadowala ;). Trzyma się dość długo, zazwyczaj schodzi razem z podkładem. Jest to mój pierwszy korektor zielony, nie podbił mojego serca w 100%, ale muszę przyznać, że taka forma lepiej radzi sobie z zaczerwienieniami niż korektory beżowe.
Cena w sklepie internetowym Lambre: 19,90zł

34 komentarze:

  1. na moich zaczerwienieniach lepiej sprawdzają się beżowe niż zielone korektory;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pełne krycie daje zielony + na to troszkę beżowego, ale na co dzień używam tylko beżowego, bo szybciej :p

      Usuń
  2. moja Weronika jeszcze mazideł mi nie podbiera, bo nie są w jej obszarze wzrokowym. :D ale jak podrośnie to stanie na równi z szufladką z mazidełkami i wtedy może być już problem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w takim razie strzeż się! Moja siostra przychodzi, ogląda, czyta co się jak nazywa (a potem opowiada koleżankom co ma w domu, hehe) i zawsze coś zawinie:D Najpierw bierze, potem mnie pyta czy może ^^

      Usuń
  3. Zielony ? ;o
    Muszę chyba zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam swój sprawdzony od maybelline i póki co nie zmieniam na inny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, który to korektor z MNY?:)

      Usuń
    2. affinitone, bardzo go lubię. Ma świetny aplikator :)

      Usuń
  5. nie używam korektorów, cieni pod oczami nie mam, a wszystko inne zakryje podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie zielone korektory są bardzo skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten kolorek <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam korektora, ale dużo osób chwali sobie te w kolorze zielonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką makijażowania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że nie masz takiej potrzeby:)

      Usuń
  10. Mnie taki kolor nie przekonuje, może dlatego że nie mam zaczerwienień do tuszowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie mam przekonania do korektorów ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha. :D mnie chyba to nie grozi bo jest między Nami 15 lat różnicy wieku, więc za te jakieś 2-3 lata gdy wejdzie w etap TWOJE SIOSTRY mnie zapewne już w domu nie będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh no tak, moja jest 11 lat młodsza, już się stroi :P. Ale od października jak mi wyjdzie ze studiami i wyjazdem to będzie koniec haha:D

      Usuń
  13. L'oreal ma taki CC Cream teraz:) na zaczerwienienia, też jest zielony, bardzo Ci go polecam, u mnie zakrywa wszystkie krostki itd, świetny produkt! o tym korektorze nigdy nie słyszałam, muszę się rozejrzeć :)
    dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, muszę się przyjrzeć, na pewno szybciej by się go nakładało:)

      Usuń
  14. Zielone korektory są bardzo skuteczne aczkolwiek przyznam bez bicia, że nigdy takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, to mój pierwszy;)

      Usuń
  15. Nie stosuję wcale, nigdy jakoś nie widziałam takiej potrzeby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zazdroszczę w takim razie, ja mam mnóstwo zaczerwienień, więc muszę szukać różnych produktów;)

      Usuń
  16. cena nie jest wygórowana jak za taki produkt, ale ja nie lubię korektorów w sztyfcie, wolę te w płynie
    idę zobaczyć ofertę tej firmy bo nigdy nie miałam ich produktow

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niespecjalnie radzę sobie z zielonymi korektorami, niestety :<
    Ale ten wydaje się być okay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku średnio szło, to mój pierwszy:P

      Usuń