czwartek, 18 lipca 2013

Salon Hair Mask Professional Formula- czy rzeczywiście taki ideał?

Cześć!
Od ostatniego wpisu niewiele się zmieniło, nadal śledzę wyniki z uczelni i myślę już o egzaminie na prawko.. Ale jestem dobrej myśli :D.
Dziś już oczywiście kosmetycznie. Planuję zrobić też wpis lub filmik (co lepsze?) odnośnie organizacji moich kosmetyków, mojej pielęgnacji twarzy i makijażu codziennego.. Co o tym myślicie? A póki co zapraszam do lektury:)

Kilka słów o masce do włosów Hegron, Salon Hair Mask Professional Formula dla wszystkich typów włosów, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Tenex.
Zacznijmy od mojego pierwszego wrażenia- co to za olbrzyyyyyym?! No tak, wielkie, plastikowe i solidne opakowanie mieści w sobie 500ml produktu. Myślałam sobie: jak ja to zużyję? Nie wiem czy wiecie, ale mimo moich długich włosów, maski wystarczają mi na wieeki, a co dopiero taki ogromny "słój" :P. Szata graficzna jest minimalistyczna. Niestety muszę się przyczepić do "zakrętki". Nie jest solidna, łatwo można otworzyć opakowanie przez przypadek, a zawartość nie jest dodatkowo chroniona żadną folią, dlatego łatwo o rozlanie.
Sama maska pachnie delikatnie, bardzo przyjemnie. Zapach utrzymuje się na włosach podczas użycia i przez czas wysychania włosów, później znika. Kosmetyk ma barwę perłowo-białą i dość rzadką konsystencję (co może niektórym przeszkadzać).
Nie znam się JESZCZE (kosmetologio, witaj! :D) zbytnio na składach, ale z tego co widzę to opisywana maska nie może się niczym poszczycić. W razie czego proszę mnie poprawić:)
Przejdźmy do działania. Używałam maski wg zaleceń producenta przez jakiś czas, zazwyczaj raz w tygodniu. Moje włosy nie są zniszczone, ale lubię tego typu produkty. Oczekuję przede wszystkim ułatwienia rozczesywania, wygładzenia i zmiękczenia ich. I właściwie te rzeczy dostaję, włosy są miłe w dotyku, gładkie i nie ma problemów z rozczesywaniem. Ale.. no właśnie. Po pierwsze, na pewno jest to efekt doraźny i niespektakularny, czyli fajnie jest po zastosowaniu, ale na pewno na dłuższą metę produkt nie poprawia kondycji włosów, w ogóle nic nie zmienia. Po drugie- nie wiem, czy to kwestia moich włosów (podatne na prostowanie, szybko się przetłuszczają) czy samego kosmetyku, ale maska je obciąża. A z tego nie jestem zadowolona. Być może lepiej sprawdzi się na włosach niesfornych, ja po jakimś czasie swoje opakowanie oddałam koleżance, może jej się bardziej przyda :).
Nie znam dokładnej ceny, ale widziałam tę maskę na Allegro jakiś czas temu za ok. 14,00zł.

41 komentarzy:

  1. ueee niefajnie.. więc wiem, że jej nie kupię;D Ale fkatycznie olbrzym :D Bym umarła już pod koniec kończenia jej :DDD

    a będę pisać ;D na fejsie bo mi co chwile tam śmigasz hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No olbrzym z tej maski.. dałam Klusce hahaha (y) (ciiiii, ona nawet nie wie że na blogspocie jestem haha!)
      Ok ok czekam ^^

      Usuń
  2. ja nie używam takich rzeczy,haha:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie używam :D za leniwa jestem;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tej maski. Nie lubię jak maska włosy obciąża.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystkie maski przetłuszczają mi włosy ;/.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że na rynku jest tyle bardzo fajnych ;/.

      Usuń
  6. moje włosy są bardzo niesforne, więc opakowanie trzeba było oddać mnie,a nie koleżance:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mogłaś mówić wcześniej:D U Ciebie mogłaby się sprawdzić;)

      Usuń
  7. nie używam takich masek.

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki za wyniki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no skład tragiczny nie jest:) ja lubię duże pojemności ze względu na wydajność:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo prosze jaka odbra z Ciebie kolezanka hahaha ;D iii nie wiem czy mam dodawac twoj komentarz teraz na bloga bo ona tez ma bloga ;D I mozliwe ze wejdzie i zobaczy swoja ksywe w komnetarzu wejdzie i Cie obczai hahaha

    hahaha ejj nie wiem jak serio ale w sumie ciesze sie ;DDD nie jestem taka chuda jak na zdjeciach wyglada ;DDD zbey nie bylo ze az takie szczescie mam ;DD ale brzuchol i udziska mam :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym kupiła tę maskę.
    takie opakowanie w sam raz dla mnie i dla mamy :) a i narzeczony by skorzystał ;)

    tak, tak... ja dalej bloguję tylko daaawno mnie nie było :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety słabo dostępna, ale można znaleźć w internecie:)
      oo, zyjesz:D

      Usuń
  12. ciekawy produkt ja tez zdaję na prawko ale to co się dzieje to masakra

    OdpowiedzUsuń
  13. no to kurde ;D koniecznie trzeba sie spotkac :D jesli trzeba Ci enaoptymizowac to juz w ogole :D nie ma problemu :D hahaha

    czaje czaje o co chodzi :D U mnie juz coraz wiecej ludzi wie o tym blogu az sie sama dziwie ze sie tak roznosi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba mi haha, chciałabym byc taką optymistką jak Ty!:D

      Usuń
  14. Czekam na twoje wyniki i trzymam za nie kciuki , chyba powiesz ile miałaś ; p
    I powodzenia na prawku ; d
    ZApraszam : loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym wolała filmik :) mi też maski starczą na wieki, ale mam krótkie włosy więc dużo ich nie idzie ;) jedną maskę próbuję zużyć już od 2-3 miesięcy i nie mogę no :D oo, dla mnie ta maska mogłaby być dobra bo moje włosy są takie leciutkie, że trzeba je dociążać :) ale mam 3 maski, więc będę silna i nie, przynajmniej na razie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to u Ciebie mogłaby się sprawdzić:)
      Haha, mi każda maska starcza na dłuuuugo:D

      Usuń
  16. Ja też nie lubię jak kosmetyki obciążają mi włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli miałaby również i mi obciążać włosy to mówię stanowcze nie! :(

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję dostania się na studia i zarazem życzę wytrwałości w skończeniu ich^^

    OdpowiedzUsuń
  19. obciążaniu mówię stanowcze NIE więc nie wypróbuję :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Studia są tylko i wyłącznie dla silnych osób.
    Więc życzę dużo szczęścia i powodzenia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń