wtorek, 20 sierpnia 2013

mój przyjaciel w makijażu- korektor rozświetlający Rimmel Match Perfection

Cześć Dziewczyny!
Dziś o produkcie, który mam już od dawna i bardzo sobie chwalę. Mowa o korektorze rozświetlającym pod oczy i na niedoskonałości z serii Match Perfection firmy Rimmel.
Opakowanie to taka miękka tubka mieszcząca 7ml produktu. Napisy się nie ścierają, ogólnie prezentuje się ładnie, choć nie widać zużycia (jednak wiadomo, domyślamy się zużycia po grubości tubki).
Aplikator może nie wszystkim odpowiadać, jednak ja go lubię- klasyczny pędzelek. Produkt wydobywamy poprzez wyciśnięcie, następnie pędzelkiem rozsmarowujemy okolice pod oczami. Wg mnie korektor nie nadaje się na inne niedoskonałości.
Posiadam odcień 030 classic beige, który wg mnie jest bardzo jasny. Na teraz wręcz się trochę odznacza, ale akurat podoba mi się taki efekt rozjaśnienia pod oczami. Ma delikatny, ledwo wyczuwalny zapach i bardzo rzadką konsystencję.
W tym momencie korektor już mi się kończy, ale na pewno będę go dobrze wspominać i chętnie kiedyś zakupię ponownie. Rozprowadza mi się go dobrze, nakładam raz mniej, raz więcej, w zależności od tego ile rozświetlenia potrzebuję. Kosmetyk nie ma w sobie żadnych drobinek, nie ma więc ryzyka, że będą one gdzieś wędrować (twarz-choinka :P). Produkt wklepuję delikatnie opuszkami palców lub rozprowadzam pędzelkiem. Jaki efekt otrzymuję? Średnie krycie, ale nie mam problemu z sińcami pod oczami. Korektor jest bardzo lekki i daje mi to, czego potrzebuję- delikatnie kryje, rozświetla (mimo braku drobinek, o czym wspominałam), wtapia się w skórę, trzyma się cały dzień. Bardzo ładnie ożywia, nie wysusza delikatnej skóry pod oczami, nie uczula i nie podrażnia. Wg mnie to najlepszy produkt z serii Match Perfection.
Dostępny w wielu drogeriach, wszędzie tam, gdzie jest szafa Rimmel. No i baaardzo wydajny :-). Polecam!
Cena: ok. 30,00zł/7ml

51 komentarzy:

  1. Ja pod oczy daję mój ukochany podkład ekstremalnie kryjący dermacol :). I sińce mi nie straszne :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Dermacol, ale stosuję tylko na jakieś siniaki na nogach, bałabym się go stosować pod oczy, bo jest strasznie ciężki :o :D

      Usuń
    2. Ja tam go kocham, ale "rozrabiam" go z drugim i jest ok :D

      Usuń
    3. dermacol <3 uzywam i równiez jestem mega zadowolona!

      Usuń
  2. Miałam go kiedyś, dostałam jako gratis do podkładu :P I byłam w miarę zadowolona, chociaż nadawał się tylko pod oczy :) Teraz za nic w świecie nie zamienię mojego Dermacolu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermacol pod oczy? Bałabym się, za ciężki :P. U mnie dermacol najlepiej sprawdza się.. na siniaki na nogach kiedy muszę je pokazać ^^ haha! Wypryski mi kryje super, ale po zmyciu są one 5x większe :P

      Usuń
  3. Przydałoby mi się coś takiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna pozytywna recenzja więc coś naprawdę w sobie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma, ja go bardzo lubię:) Mimo ogólnej niechęci do Rimmela.

      Usuń
  5. I lepiej tam nigdy nie być ;P Jasne, napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie pedzelki sa bardzo wygodne ;) I w sumie ja nie potrzebuje korektora tlyko wlasnie zeby rozswietlic jakos oczy wiec akurat ;))

    no co do nauki to idzie mi mega dupowato hahaha jeszcze nic a nic nie ruszylam ;DDD ale coz ;D
    nooo kleopatra moglaby byc ;D I to na gorze mogloby byc fajnie jakbysmy dostaly cala gore tylko dla siebie ;) z tym ze do ktorej ona jest otwarta ;>? ja kurde nie ogarniam nic a nic w stw ;D chodzilam tlyko na fastfoody do budek w okolicach rynku haha wiec by trzeba bylo sie gdzies przejsc ;DDD i w sumie moze juz bysmy we wrzesniu zapowiedzialy jakos to spotkanie latwiej nam bedzie ocenic ilosc osob itp ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj.. haha no to rusz coś, trzeba zaliczyć! :*
      Kleosia jest do 22 chyba. I góra byłaby fajna, ale właśnie nie wiem czy nie mała bo zależy od ilości osób :D. Wiesz co, może we wrześniu właśnie napiszmy u siebie taki wstępny post kto byłby chętny żeby to ocenić i potem szukać odpowiedniego miejsca ;D

      Usuń
  7. jak z wydajnością? na ile wystarczył ?
    mozliwe, że przeoczylam informacje xd

    ale może i bym się skusiła na ten produkt ;D również bardziej w celu rozswietlenia, a pędelki bardzo lubię ;D POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczył na baardzo długo, coś koło roku, ale używałam z przerwą jakoś 3mies. Więc i tak wychodzi bardzo dobrze:).

      Usuń
  8. dosyć ciekawy, choć potrzebowałabym mocniejszego krycia, możliwe, ze średnie tez by mi pasowało

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam z bourjois i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje sie byc bardzo fajny, a akurat szukam dobrego korektora więc bardzo mi sie przydała ta recenzja. :) Dziekuję! :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś recenzja się przydała:)

      Usuń
  11. Od jakiegoś czasu szukam dobrego rozświetlającego korektora, na pewno przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomina mi korektor, chyba Lumene, którego używałam lata temu. ;-) Podobny pędzelek, opakowanie, nawet kolory liter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nawet o tym nie wiedziałam:)

      Usuń
  13. ja kupilam sobie wczoraj korektor pod oczy z Bell. myślę że to dobry wybór, ale zobaczymy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam ci się, że jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba. Już dawno nie czytałam tak fajnej, przydatnej i obiektywnej recenzji jakiegokolwiek kosmetyku :) Ja co prawda jeszcze nie stosuję takiego makijażu, ale te rady zostaną mi na przyszłość, dziękuję :*

    Nie chcę do niczego zmuszać i naciskać, gdybyś jednak znalazła chwilkę na odwiedzenie, skomentowanie czy obserwację mojego bloga, byłabym wdzięczna :) Ale zrozumiem, gdyby stało się inaczej. Pozdrawiam ;* http://cartoons-everyage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. korektora z rimmel jeszcze nie miałam, póki co kończę korektor w płynie bell, ale kiepsko się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze korektora Rimmel, na razie kończę tusz rimmel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, za tuszami z Rimmel'a nie przepadam:P

      Usuń
  17. coś widziałam, ale jakos nie dla mnie on jest chyba:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem i chyba jednak zakupię go :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. no to byłoby tanio..
    przynajmniej tyle ;)


    ooo.. ten korektor to coś w co warto zainwestować ;)
    muszę iść sprawdzić testery, który odcień dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto:) przynajmniej dla mnie!

      Usuń
  20. Ja się w ogóle nie maluję,choć wiem,że wtedy lepiej bym wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Na razie nie używam korektorów .. ale jeśli zacznę to od tego.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. oo, dobrze wiedzieć, że jakiś dobry korektor pod oczy istnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. korektor rozświetlający na niedoskonałości (a już zwłaszcza takie jak moje xD) to by była masakra :D ale ten Rimellek pod oczy brzmi fajnie, choć ja mam swojego ulubieńca - korektor 8w1 z Eveline, nadaje się do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah na moje też nie wiem czy by się nadał:D
      słyszałam o tym Eveline, trzeba będzie wypróbować:)

      Usuń
  24. Miałam go i na niedoskonałościach spisywał się całkiem fajnie :) Za to pod oczami go nie miałam i tu mój błąd, na pewno kiedyś go jeszcze kupię :) Teraz szukam dobrego, mocniej kryjącego korektora pod oczy na moje fioletowe sińce ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty? :D Haha aż bym spróbowała go tak stosować, ale już mi się skończył:( a mam inny w kolejce!

      Usuń
  25. Nigdy nie używłam ;)


    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam korektory z takim aplikatorem;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie używałam jeszcze tego korektora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tym nie miałam styczności, obecnie testuję maybelline i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten korektor jest super! <3 Bez dobrego korektora pod oczami to nie da rady u mnie i pamiętam, że ten się sprawdzał idealnie :-)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania jest zestaw kosmetyków! :-*

    OdpowiedzUsuń