piątek, 9 sierpnia 2013

zużyte w czerwcu i lipcu.. + instagram

Hej Dziewczyny!
Uff, jestem przeprzeprzeprzeeeszczęśliwa, zdałam dziś testy! Dzisiaj trafiły mi się same proste :). Także połowa za mną. Teraz trzymajcie kciuki 22 sierpnia :P.

Wpadam do Was ze zużyciami. Znów trochę opóźnionymi. I znów z dwóch miesięcy, bo z czerwca miałam tylko kilka opakowań, postanowiłam połączyć. Uważam, że nawet niezła grupka z tego wyszła :D.
Dokładniej:
1. Nivea kremowy żel pod prysznic happy time- wieelka butla, ładnie pachnie, dobrze myje, wydajny- czego chcieć więcej? Czy kupię ponownie: tak
2. Mediderm nawilżająca emulsja pod prysznic- podkradałam siostrze, więc zużycie wspólne. Nie zachwycił mnie, ale sprawował się dobrze. Czy kupię ponownie: może
3. Nivea for men łagodzący żel do golenia- powtarzam się, ale to mój ulubieniec:). Czy kupię ponownie: tak
4. Mariza awokado&jedwab szampon regenerujący- nic specjalnego, niewydajny, rzadki jak woda. Czy kupię ponownie: nie
5. Pantene szampon do włosów 2w1- jak już wspominałam lubię szampony Pantene, z tego również byłam zadowolona:). Czy kupię ponownie: tak

6. Avon naturals mgiełka do ciała arbuzowa- mgiełki Avon są nietrwałe, ale i tak je lubię. Czy kupię ponownie: tak
7. BeBeauty płyn micelarny- średni, ale w swojej półce cenowej najlepszy. Szukam jednak czegoś innego. Czy kupię ponownie: nie
8. Pharmaceris A łagodząca pianka myjąca- bardzo delikatna, już moja druga zużyta buteleczka, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może (na razie mam zapas)
9. Benzacne tonik bezalkoholowy o działaniu przeciwtrądzikowym- to kosmetyk, który musi u mnie być. Doczyszcza, dezynfekuje, wysusza lekko zmiany. Czy kupię ponownie: tak
10. Under Twenty tonik łagodząco-matujący- całkiem fajny, odświeżający i delikatny, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może

11. Isana zmywacz do paznokci- nie ma co się rozwodzić, robi swoje bardzo dobrze i jestem zadowolona:). Czy kupię ponownie: tak
12. Lirene Regeneracja krem kuracja do rąk- podkradłam jeszcze tacie :P, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
13. Dr Irena Eris VitaCeric witalizujący krem pod oczy na dzień i na noc- genialny kremik, z chęcią go używałam, szkoda, że się skończył i gdyby nie cena to już miałabym kolejny :D, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
14. Delia regenerujące masło do ciała- przepiękny zapach i dobre nawilżenie, na pewno będzie recenzja, bo mam jeszcze drugie opakowanie:). Czy kupię ponownie: tak
15. Venus balsam do ciała regenerujący- bardzo dobry balsam, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak

16. Maybelline pulse perfection vibrating mascara- uwielbiaaaam! Po prostu kocham ten tusz i na pewno jeszcze go kupię, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
17. Safari błyszczyk do ust- piękny kolor, trochę się klei ale i tak go lubiłam, przeterminował mi się, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
18. Lambre 12 próbka- piękny, orzeźwiający zapach! Czy kupię ponownie: może
19. Simple Beauty puder hipoalergiczny- średni puder, z niskiej półki cenowej, reszta która została stwardniała na amen haha :D, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
20. Avon color trend puder matujący- przyzwoity puder transparentny, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może

To wszystko :-). Jutro wybieram się na wesele do bliskiej rodziny więc cudnie, oby zabawa się udała :D. A tymczasem chciałam Was zaprosić na mój instagram, jeśli ktoś ma ochotę mnie śledzić (tam jestem codziennie), podawajcie również swoje nicki!


23 komentarze:

  1. kocham 9 ! no i to jest naprawdę porządne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam kiedyś nivea for men, musiałam przetestowac;D

    OdpowiedzUsuń
  3. instagramu chyba jeszcze tylko ja nie mam:P
    gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak widzę faktycznie sporo się nazbierało.
    Oczywiście gratuluję testów, dobra robota. I życzę dalej powodzenia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog to prawdziwa skarbnica wiedzy. Tylko tej innej, niż większość ma skojarzenia ;)
    Ale jak to możliwe, że w ciągu dwóch miesięcy dałaś radę zużyć aż tyle kosmetyków? O.O
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      jakoś tak wyszło:D

      Usuń
  6. Fajne denko, duże ;)
    I gratuluję zdania. Trzymam też kciuki za 22 ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę tego się nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam ten zmywacz do paznokci z isany! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. o, to dzien przed moja 18 bedziesz szalec na drodze :D powodzenia!! :D a mgielki avonu lubięęęę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.. módl się za mnie hah:)

      Usuń
  10. Co do 7 to polecam Ci bardzo micela z TOŁPY! :)
    Delikatny, pięknie pachnie (nie sztucznie!) ogólnie jak dla mnie idealny!


    (mam trochę wolnego czasu , więc przewertuję Ci bloga, hahaha :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nivea Happy Time dla mnie super była, tylko opakowanie zbyt wielkie;/

    OdpowiedzUsuń