niedziela, 22 września 2013

info

Hej Dziewczyny!

Jestem już we Wrocławiu i jak na złość dowiedziałam się, że nie mam internetu do końca września.. teraz korzystam z internetu w telefonie, więc jestem dostępna przez mail, facebook i instagram, jednak nie dam rady dodawać postów przez telefon, nie da się nnawet dodać zdjęć.. wiem, że to tylko tydzień, ale chciałam tu być codziennie, a nie mogę póki co. Przepraszam i mam nadzieję, że zrozumiecie, bo nie ode mnie to zależy :-( w razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy, na fb lub insta :-) do usłyszenia 1 października!! :-*

17 komentarzy:

  1. Współczuję ci braku internetu, na komputerze zawsze to wygodniej się klika. Pozdrawiam. Na szczęście wrzesień się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet odzyskałam niestety później.. ale ważne, że jest :P

      Usuń
  2. We Wrocławiu polecam usługi UPC :) internet jest niezawodny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja niestety miałam z góry narzucony internet. Nie było go aż do 4.10, więc zrezygnowałam i obecnie mam już swój:)

      Usuń
  3. ojej, współczuje, ja dnia bez neta i bloga nie mogę wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  4. Od poniedziałku to już tylko z górki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jeszcze trochę!damy rade !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak internetu to w blogowym życiu masakra.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj oj oj pcozekamyyyy ;3 ja już się nie mogę doczekać tych notek ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki ! ;) Właśnie z tą moją mobilizacją jest ciężko. Ale próbuję ! :D Cały czas od nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem jak to jest, czekam <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. cute blog :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń