poniedziałek, 16 września 2013

kokosowy raj, czyli o kremie pielęgnacyjnym do rąk z ekstraktem z kokosu firmy Barwa

Hej Dziewczyny!
Ja wiem, że ostatnio tylko narzekam, ale poważnie, chyba dopada mnie jakaś jesienna deprecha skumulowana z wyjazdem, który zbliża się wielkimi krokami.. Gorzej być nie może :P. Mimo wszystko staram się normalnie funkcjonować i szukać pozytywów w tym wszystkim. Nie ma wyjścia :D.

A jeśli już jesteśmy w temacie jesieni.. To właśnie teraz jest odpowiedni czas by szczególnie dbać o swoje dłonie i rozejrzeć się za dobrym kremem do rąk. Czy taki jest opisywany dziś kojący krem pielęgnacyjny do rąk z ekstraktem z kokosu firmy Barwa? Weźmy go pod lupę i przekonajmy się :).
Opakowanie niczym nie zaskakuje, to standardowa, plastikowa tubka. Mnie za to kusi ładna grafika ilustrująca kokos.. Na to właśnie dałam się złapać :P. Opakowanie mieści 100ml.
Otwieranie ułatwia wygodne wgłębienie, a krem wydobywamy przez niewielki otwór, możemy z łatwością wycisnąć odpowiadającą nam ilość. Opakowanie zamykamy na "klik", jest szczelne, za to pochwała, kosmetyk bez obaw można wrzucić do kobiecej torebki (a powszechnie wiadomo jak to jest z "porządkiem" w naszych babskich torebkach..) ;D.
Kremik jest biały i ma przyjemną konsystencję- nie za rzadką (nie spływa) i nie za gęstą (dobrze się rozprowadza). A teraz przejdźmy do zapachu.. jest BOSKI! Jak dla mnie w 100% kokosowy, słodki, bez żadnych chemicznych nut, czysty kokos, aż chciałoby się zjeść :). Więc na pewno nie zawiodą się fanki "kokosowych" kosmetyków tym bardziej, że woń utrzymuje się jeszcze jakiś czas po aplikacji.
Opis producenta oraz skład:
Produkt bardzo szybko się wchłania, nie zostawia lepkiej warstwy, a jedynie cienką, ochronną powłoczkę, która i tak zaraz znika. Można posmarować dłonie i za minutę wrócić do wykonywanych czynności. Jeśli chodzi o nawilżenie to mam wrażenie, że nie jest ono tak dogłębne jak mogłoby być (po prostu stosowałam lepsze kremy w tym zakresie), jednak jest w miarę dobre i sprawdzi się dla niewymagających rąk, które nie są zniszczone, popękane, przesuszone i nie potrzebują aż takiego "ratunku" :). Natomiast wielka pochwała należy się za to, że efekt choć nie rewelacyjny, utrzymuje się długo i nie ma potrzeby kremować rąk co chwilę (no chyba, że chcemy czuć na swoich dłoniach non stop kokos :D). Chroni skórę dłoni przed czynnikami atmosferycznymi oraz- co ważne dla wszystkich gospodyń- przed różnoraką chemią, doskonale sprawdza się, gdy czuję suchość rąk po zmywaniu naczyń, szorowaniu łazienki różnymi środkami, itp. Po użyciu skóra jest gładka i miła w dotyku (no i oczywiście znów wspomnę o tym, że pięknie pachnie jakiś czas!). Choć tak jak mówiłam, bardzo problematycznych rąk nie będzie koił.
Krem jest wydajny i możemy go zakupić zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych (np. Rossmann, Carrefour, Auchan, Tesco), dokładną dostępność w Waszym regionie sprawdzicie TUTAJ.
Cena: ok. 4,50zł/100ml

36 komentarzy:

  1. Nie kupię. Boję się, że go zjem :(
    Uwielbiam zapach kokosa.. Niestety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no zabiłaś mnie tym!! :D

      Usuń
    2. ja mam takie obawy w przypadku olejku alverde o zapachu kokosa :>

      Usuń
  2. Mam ten kremik - jest już na wykończeniu. Polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba dla samego zapachu go kupię ;D

    ech skąd ja znam taki nastrój, ja swój nazywam jesienno-olsztynowy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest MNIAM! :D O ile lubisz kokos :P

      Usuń
  4. Kokos? Będzie mój! Będę wąchać go i wąchać! No i jak tu się oduczyć miziania po twarzy jak dłonie będą w jej pobliżu? :o

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kokosowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś go miałam i byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu. Ja aktualnie używam balsamu Pat&Rub, i jetem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach musi mieć rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach bardzo mnie kusi :) lubie taki

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kokoswoe kremy do rąk:) właściwie wszystkie kosmetyki o zapachu kokosów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kokos muszę mieć humor :D Ale moje ręce w zimie wręcz błagają o nawilżenie!:D Masz może coś bardziej cytrusowego w swojej kosmetyczce ;>? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie jestem wielką fanką kokosu, ale ten zapach jest piękny :D. Cytrusowy krem do rąk? Hmm mam swojego ulubieńca w tej dziedzinie ^^. Żeby szybko się wchłaniał, dobrze nawilżał i co ważne- ładnie pachniał (cytrusowe zapachy są często chemiczne), to polecam ten: http://spill-the-time.blogspot.com/2013/06/kremowy-post-czyli-dbamy-o-skore-doni-z.html (chodzi o ten drugi, cytrynowy).
      Natomiast bardzo polubiłam się też z kremem z Silcare, ideał z pompką: http://spill-the-time.blogspot.com/2013/02/o-idealnym-przyjacielu-doni-krem-do-rak.html Jest naprawdę genialny, super nawilża, pięknie pachnie:). Są różne warianty zapachowe, na stronie możesz sprawdzić. Jednak dostępny tylko online:(

      Usuń
  12. Z pewnością pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystko, co kokosowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kokos, rzucam się na wszystko co pachnie kokosowo! :D
    szkoda tylko, że nie jest mocny, ja uwielbiam te na prawdę mega nawilżające kremy, bo najczęściej nakładam tylko na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypróbuję! :D Kocham kremy do rąk :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie lubię kremów do rąk, ale kokos jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się wahałam co do tego niebieskiego, ale wystarczyło pierwsze malowanie a przepadłam. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wiem czy taki stricte letni?
    sweterek jest więc... na cieplejsze jesienne dni...
    teraz i u mnie zimno strasznie :/
    oo... muszę zaglądnąć i się przyjrzeć dokładnie.
    zgadzam się. ja mam (prawie!) 21 i dalej używam Under20 ;)
    a kiedy urodzinki jak wolno spytać?


    hmm... już po tytule mi się podoba. KOKOS♥
    wypraszam sobie! ja mam porządek w torebce. no chyba, że wezmę gigantyczną torbę. ale w sumie tam też jest porządek, bo głownie zeszyty na uczelnie ;)
    zachęciłaś mnie zapachem.. nie lubię sztucznych kokosów :/
    rozumiem, że ten zapach długo się nie utrzymuje? a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  19. cały czas zapominam o kremach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. skoro tak pięknie pachnie to z chęcią bym spróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy produkt :) uwielbiam zapach kokosów ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój mąż ma ten krem w swoim aucie i jego zapach jest jejciu... nieziemski, boski.... faktycznie można zjeść ten krem
    Czy działa? Szczerze mówiąc to nie wiem

    OdpowiedzUsuń