piątek, 18 października 2013

Facebook- zapraszam!

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z małą informacją :). Generalnie długo miałam opory, ale ostatnio postanowiłam założyć fanpage na Facebook'u. Nie obyło się oczywiście bez małych zawirowań.. Nie znam się kompletnie na takich rzeczach i trochę mi zajęło, żeby wszystko ogarnąć :P. Dziękuję bardzo Ani oraz Sylwii za pomoc :*. Inaczej nie wiem czy zorientowałabym się co jest nie tak!
Także zapraszam do śledzenia mnie KLIK! Tam będzie info na bieżąco :).

A ja tymczasem lecę na relaks, bo mózg mi paruje po kolejnym dniu z anatomią :P.
Buziaki!

28 komentarzy:

  1. Ja też dzisiaj siedziałam i się męczyłam, ale udało się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bym polubiła, ale oddzielam prywatę od bloga ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mogłam pomóc. :)
    I życzę jak najwięcej lajków ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Twój "lubię" z prywatnego profilu już od dawna, a jako stronka od wczoraj ;D

      Usuń
  5. Też się nie mogłam tam połapać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak ci się udało skopiować w takiej rozdzielczości spis wszystkich obserwowanych? Polubiłam. Zapraszam do mnie.
    https://www.facebook.com/NaFalachIstnienia?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam jedynie screena i wycięłam część, gdzie są ostatni obserwatorzy i ich liczba:) Również polubiłam!

      Usuń
  7. anatomia - toż to piękny przedmiot ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię to! powodzenia z anatomią i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeednak, a mówiłam żebyś nie ścinała!:DD

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam fanpage i jestem bardzo zadowolona;) jednak fb dominuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, lajkujemy! <3 swietnie ze założyłas fan page :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń