środa, 16 października 2013

lakierowo- Care&Colour

Cześć!
Wspominałam już, że jestem największym leniem na świecie? :D Taaak mi się nie chce, ale uczę się ostro. Co z tego, skoro i tak nie mogę zapamiętać tych wszystkich szczegółów.. Kiedyś myślałam, że lubię anatomię- zmieniam zdanie! :P
W ramach odskoczni dziś już w pełni kosmetycznie :). Dawno nie było o paznokciach, więc chciałam Wam pokazać lakier do paznokci z Marizy, który dostałam jakiś czas temu i już zdążyłam sobie poużywać. Pochodzi z serii Care&Colour.
Buteleczka jest solidna, wygląda na małą, jednak mieści sporo, bo 10ml. Jest szczelnie zakręcana i póki co jest w nienaruszonym stanie, napisy również się nie ścierają.
Jeśli chodzi o pędzelek to należy do tych cienkich. Więc zależy co kto lubi, ja osobiście preferuję grubsze, ale tym również dobrze rozprowadza się lakier, jest to wygodne i laik nie powinien mieć z tym problemów :).
Bardzo ważne- lakier nie smuży. Schnie w miarę szybko, a do pełnego krycia potrzebne są dwie cienkie warstwy. Konsystencja jest w sam raz- nie przesadnie gęsta, ale też nie rozlewa się.
Mój kolorek to 49- piękna czerwień, która w zależności od światła jest jaśniejsza lub ciemniejsza (czasem podchodzi nawet pod bordo).
Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się na paznokciach. Lakier ma super połysk, nawet bez topa! Jednak żeby nie było tak kolorowo- z top coat'em wytrzymuje u mnie koło 2-3 dni, potem zaczyna odpryskiwać. Dla mnie to za krótko ;).
Cena katalogowa: 8,20pln/10ml

Jeśli chciałybyście kupować kosmetyki Mariza taniej dla siebie lub rozprowadzać je- zapraszam TUTAJ :).
TUTAJ znajdziecie obecnie obowiązujący katalog! Z czystym sercem mogę Wam polecić bazę matującą pod makijaż oraz puder ryżowy- genialne:).



22 komentarze:

  1. Baza pod makijaż silikonowa od Marizy na mnie czeka a ja się jej boję! :(
    A czerwień piękna - zdecydowanie gustuję w takiej, a nie ciemnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu się boisz? :D Ta moja baza jest genialna, oczywiście używam tylko na specjalne okazje, ale jest naprawdę super:)

      Usuń
  2. śliczna ta czerwień, ale szata graficzna buteleczki nie przypadła do mi do gustu, mogli się bardziej postarać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerwienie na pazurach, ta jakoś tanio wygląda;( wolę swojego Estee Lauder;P

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam dziś czerwone pazurki, przeglądałam ostatnio katalog Marizy i widziałam kilka fajnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a bez top coatu wytrzymuje 1 dzień - mam go- mimo że kolor cudowny to trwałość masakra ehh a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj pieknra, krwista czerwien :) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham czerwone paznokcie! sama mam teraz tak umalowane u stóp i u dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapchania się boję. :D Bazy mi się kojarzą właśnie z tym. :D
    A wypada przetestować na co dzień kilka razy żeby wiedzieć czy na okazjonalnej zabawie się spisze czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, raz na jakiś czas krzywdy Ci nie powinna zrobić:). Chociaż niby nigdy nie wiadomo, ale ja swoją bardzo lubię :D

      Usuń
  9. Nawet jak się długo nie trzyma to odcień czerwieni ma piękny ;)

    OdpowiedzUsuń