czwartek, 21 listopada 2013

Pharmaceris H skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych

Cześć!
W przerwie między anatomią, biofizyką, anatomią, biofizyką i anatomią przybywam z nowym postem :D. Dziś o szamponie już pewnie Wam znanym- skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych Pharmaceris H.
Opakowanie jest typowe dla szamponów Pharmaceris- plastikowe, przezroczyste, takie apteczne :). Mieści 250ml produktu.
Zamknięcie jest solidne i szczelne, a otwieranie ułatwia nam wgłębienie. Przez niewielki otwór z łatwością wydobędziemy odpowiednią ilość szamponu.
Produkt jest średnio gęsty, pachnie bardzo przyjemnie. Kolor widoczny na zdjęciu poniżej.
Jest naprawdę wydajny, choć generalnie wg mnie prawie wszystkie kosmetyki Pharmaceris wystarczają na długo ;).

Opis producenta oraz skład:
Szampon dobrze rozprowadza się na włosach, średnio się pieni. Bardzo dobrze oczyszcza i nie obciąża. Odświeża włosy, ładnie się one układają, są miękkie, wyglądają zdrowo (bo są zdrowe :P). Lekko plącze, dlatego zawsze używam po nim odżywki. Swoje podstawowe zadanie spełnia i dlatego bardzo go lubię ;). Jednak co z wypadaniem? Niestety szampon solo nie zahamował jesiennego wypadania włosów, jednak wspomógł inne "środki" i na pewno mi nie zaszkodził jak co niektóre szampony. Dlatego bardzo go cenię, poza tym moje włosy po nim są przez dłuższy czas świeże.
Cena w sklepie internetowym: 26,90pln/250ml

39 komentarzy:

  1. mam szampon przeciwłupieżowy z Pharmaceris i jestem nic zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie prsetestowalabym ten szampon gdyby moja skóra głowy była w ładzie...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, dobry jest, u mnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie przez to działanie na włosy, ale sama nie wiem czy go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same superlatywy, jednak szampon, który się nie pieni nie jest dla mnie. Zawsze takich nie-pieniaczy leję na głowę sporo przez co nie są wydajne, a ten do tanich nie należy. Więc jeżeli ma mnie zapokoić na dwa tygodnie to szkoda sobie głowę zawracać :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ma polyquaternium :/
    Choć i tak zwykle używam tańszych szamponów, wyznaję zasadę, że szampon jest tylko do oczyszczenia, bo nigdy nie doznałam dobrych wpływów szamponu na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o takie lecznicze szampony to ważny jest też czas trzymania ich na głowie ;)

      Usuń
  7. Ale się cieszę że wytestowałaś ten produkt!
    Już od dawna zastanawiałam się nad jego zakupem!
    Dzięki Twojej profesjonalnej recenzji już wiem jaką podejmę decyzję!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. Toć to 2 dni! :D
    Z czego jutro spędzam cały dzień na uczelni - więc zleci mi jak nie wiem. :D
    Kiedy wracasz na podkarpackie tereny ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale jakoś nie dociera do mnie, jaram się:D
      Ja jutro tylko tańce, ale też zleci, bo i zakupy i pakowanie, a wieczorem wyjeżdżam do domu i koło 3 nad ranem będę w Stalówce, ha ha :P

      Usuń
  9. kiedyś musze go wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  10. mi jakoś szampony tej marki w ogóle nie podchodzą ;)
    moje włosy ich nie lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tą firmą mam złe wspomnienia po nieudanym spotkaniu z ich żelem micelarnym, który był małym koszmarkiem :/

    OdpowiedzUsuń
  12. moja siostra bardzo lubi tą firmę, ja nigdy nic od nich nie miałam.
    ja bardzo lubię szampony z Avon Naturals, tanie i u mnie fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z pharmaceris znam tylko fluid kryjący :P

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam go, w użyciu nawet przyjemny,niestety na moje wypadanie włosów nie pomógł nic a nic :(

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam go, ale na wypadanie nie pomógł..

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam tylko próbkę tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi na jesienne wypadanie pomaga najbardziej pokrzywa i calcium pantothenicum, mój ulubiony lek <3! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko fajnie, tylko ta cena. Trochę drogi... Wolę za to korzystać z bardziej naturalnych i tańszych szamponów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba warto zainwestować w niego trochę pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. mialam go, był bardzo fajny! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. HEJ! zapraszam na lakierowe rozdanie na naszym blogu! buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. zabawny kolor. Brzmi dobrze - warto się zainetersowac

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie jest dobry, chociaż ja przyzwyczaiłam się do moich szamponów dla dzieci... ;))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałam już dawno wypróbować któryś z szamponów tej marki, ale jakoś nie mogłam się zdecydować:) Tutaj najbardziej zaciekawiło mnie to, że dłużej utrzymuje świeżość włosów, a ostatnio po każdym szamponie włosy na drugi dzień już się nie nadają do pokazania.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używam tego typu szamponów ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny szampon! Używam go i rzeczywiście rewelacyjnie wzmacnia włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nawet nie wiedzialam ze Pharmaceris ma szmapony do wlosow ;o

    OdpowiedzUsuń
  28. powiem szczerze , że po raz pierwszy chyba spotkałam się z ich szamponami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam.

    Kuszący. I jak dla moich włosów przydałby się.

    Poza tym organizuje konkurs na testerkę kosmetyków z Marizy - więcej info na http://dzeejlo.blogspot.com/

    Zapraszam serdecznie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. hahaha, Ola, rozwalasz system! :D
    a ja za każdym razem jak się psikam VS to myśle o Tobie? Czy to nie choroba?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam po pierwszym zdaniu wykrzyknik miał być! :D myślę o Tobie !!!!
      o! :D

      Usuń