czwartek, 7 listopada 2013

recenzja + makijaż: cienie Oriflame Very Me Soft N' Glam

Cześć!
Wczoraj pisałam o pomadce z Oriflame, która bardzo przypadła mi do gustu (recenzja) i pomyślałam, że pokażę Wam ją w makijażu:). Przy okazji użyję cieni tej samej firmy.
A są to cienie do powiek Soft N' Glam z serii Very Me Oriflame.
Nad opakowaniem nie ma się co rozwodzić- jest zwykłe, plastikowe, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Mieści 1,9g produktu. Mogę napisać, że zamknięcie jest bardzo solidne, cienie na pewno nie otworzą się przez przypadek. Jednocześnie otwieranie ułatwia wygodne wgłębienie.
Mamy do wyboru 7 wersji kolorystycznych. Moje kolorki znajdziemy pod nazwą Downtown Grey.
Mój duet jest bardzo zgrany- to połyskująca biel i równie połyskująca szarość, cienie posiadają w sobie błyszczące, mieniące się drobinki. Biel bardzo ładnie rozświetla, a szarość jest bardziej "wieczorowa", na powiece wygląda trochę jak srebro:). Cienie są dobrze napigmentowane (nie jakoś genialnie, ale dobrze), miękkie, łatwo się z nimi pracuje. Podoba mi się to, że wcale się nie osypują i moim zdaniem pod tym względem przebijają paletkę Oh So Special ze Sleek'a :). Cieni używam zawsze na bazie i w takim przypadku utrzymują się na powiece w nienagannym stanie aż do zmycia makijażu.
Bieżący katalog znajdziecie TUTAJ.
Cena katalogowa: 18,00pln/1,9g (często w promocji)

No cóż.. wychodzi na to, że zaczynam przekonywać się do kolorówki Oriflame! :P
A teraz pora na makijaż!
Użyłam..
Podkład: Maybelline Affinitone + Under20 multifunkcyjny antybakteryjny krem BB
Puder: Rimmel Stay Matte
Bronzer: W7 Honolulu
Brwi: Catrice zestaw do stylizacji brwi
Baza pod cienie: Hean Stay On
Cienie: Oriflame very Me Sofr N' Glam
Eyeliner: Wibo
Tusz do rzęs: Sensique XXL Waterproof
Pomadka: Oriflame Colour Drop
Takie właściwie nic specjalnego, ale połączenie tych dwóch kolorków podoba mi się- jest niby zwyczajnie, a ten połysk fajnie wygląda:)

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ha ha, ciekawe z której strony kocie Kochanie :D :*

      Usuń
  2. Ale się ładnie malujesz :) I podobają mi się Twoje brwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Moje brwi są ciężkie do okiełznania, lubię w nich to, że są ciemne, gęste i grube, ale ma to swoje minusy.. co kilka dni muszę je regulować :P

      Usuń
  3. świetny makijaż, z chęcią nosiłabym taki na codzień, ale niestety nie umiem sie tak dobrze malować :D te cienie wyglądają super, jakbym miała jakąś znajomą konsultantkę to bym na pewno wzięła, niestety :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj bez przesady, nic takiego nie ma w tym makijażu, na pewno dałabyś radę:) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Pokażę pokażę :) Jak będę make up robić, ale to pewnie gdzieś w przyszłym tyg, bo jak wracam z uczelni to już ciemno i nie porobie zdj:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mejkap, mejkap xD Bo mam do przetestowania kosmetyki z Verony :D

      Usuń
  5. Ładny, starannie wykonany makijaż. Podoba mi się!

    Jeśli masz ochotę przygarnąć prezent w postaci odżywki do rzęs Beauty Lash Pro - zapraszam do mnie - opisałam jej działanie oraz w dniu dzisiejszym rozpoczęłam konkurs z owym kosmetykiem w roli głównej! :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam że te cienie są takie dobre :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rękę do wykonywania ślicznych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię oglądać makijaże w Twoim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne cienie a makijaż jeszcze ładniejszy, idealne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyszło, ach jakie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż mi się bardzo podoba, jednak ja ostatnio przeszłam na matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety się nie maluje cieniami bo nie mam czasu , ale za to na tobie wyglada bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z Oriflame jeszcze nigdy nic nie zamawiałam, ale ostatnio słyszę o ich kosmetykach wiele dobrego. może czas się przełamać? ;)

    przy okazji zapraszam do rozdania u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za odwiedziny ;)

    co do cieni oriflame to miałam kiedyś... zielono, beżowy - raczej kość słoniowa ;) i też był ładny... dodatkowo ma fajną "konsystencję" - jest mięciutki ;)

    pozdrawiam i zapraszam ponownie do nas!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolorki i piękny make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny, delikatny makijaż :) ten duet bardzo mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolory na powiece ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakaś sina jest kolorystyka tych cienie , zupełnie nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie! Mogłabym podziwiać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż bardzo fajny jednak za tymi cieniami nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc myślałam, że cienie z Orfi z tego działu Very Me są kiepskie tak jak Color Trend z Avonu a tutaj się pomyliłam, ale to pozytywne rozczarowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny makijaż, ale najbardziej rzuciło mi się w oko to, że masz prześliczny kolor czu. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. * * *dziękujemy za opinię««komenatarz

    OdpowiedzUsuń
  24. Taką kolorystykę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne, standardowe, przydadzą się do każdego makijażu dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szalejesz z tymi makijażami:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Slicznie Ci w tym makijazu :** www.kruchaszarkotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny makijaż :D idealna kreska eyelinerem to jest to, czego jeszcze nie potrafię zrobić :P muszę wrócić do ćwiczeń :P
    bardzo podoba mi się kolor pomadki na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny makijaż :) Cieni nie próbowałam, staram się nie kupować takich cieni ponieważ mam sporo cieni w paletach, i mam wrażenie że do pięćdziesiątki ich nie zużyję :/ :D

    OdpowiedzUsuń