wtorek, 26 listopada 2013

SOS według Eveline- kremowy balsam do ciała

Cześć!
Uff, jestem już z powrotem we Wrocławiu :). Weekend był cudowny! Spotkanie w Rzeszowie i spędzanie czasu z bliskimi:). Relacja ze spotkania będzie w niedługim czasie, a dzisiaj recenzja kremowego blasamu do ciała SOS firmy Eveline.
Jak widzicie jest to ogroooomna, plastikowa butla! A czemu ogromna? A no dlatego, że mieści aż 350ml produktu, które wystarczy nam na długi czas.
Opakowanie jest dość ładne i wygodne w użyciu. Balsam wydobywamy przy pomocy higienicznej i niezacinającej się pompki, którą da się zablokować poprzez przekręcenie.
Produkt jest biały, pachnie przyjemnie i delikatnie. Konsystencja jest dla mnie w sam raz- nie za gęsta i nie spływa.
Rozprowadzanie należy do czynności łatwych i przyjemnych:). Balsam nie wchłania się natychmiastowo, chwilę trzeba poczekać.
Opis producenta oraz skład:
Przejdźmy do najważniejszego, czyli działania! Balsamu używam raz dziennie, wieczorem, po prysznicu. Co zauważyłam? Skóra staje się gładsza, miła w dotyku, jakby "uspokojona". Na pewno jest dobrze nawilżona, ale nawilżenie nie jest aż tak długotrwałe- aby je utrzymać trzeba balsamu używać codziennie, a najlepiej 2x dziennie.
Jak bym go podsumowała? Bardzo fajny balsam na co dzień, ale nie będzie ukojeniem dla bardzo suchej skóry, szczególnie w zimie. Dla mnie jest naprawdę dobry, gdy używam go codziennie- wtedy jestem zadowolona z efektów jakie daje :).
Cena: ok. 15,00pln/350ml

16 komentarzy:

  1. hahahaha :D takie małe to, a tak cieszy. fajnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja po raz pierwszy mam balsam tej firmy i jest niezły:)

      Usuń
  3. oooooo nie widzialam tej wersji nawte nigdzie ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich balsamy! Są całkiem dobre:) Ale ten idealnie dla mnie, ma pompkę i nie jest tłusty (nienawidzę takich).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem jest bardzo fajny:)

      Usuń
  5. 'błyskawicznie się wchłania!', ale kłamią!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kosmetyki Eveline :)
    zapraszam do mnie na rozdanie Balea, Alverde i p2 ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam go nigdzie, albo źle się rozglądałam;D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam go jeszcze :) bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię balsamy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie ma balsamu co działa przy używaniu raz na tydzień:D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię kosmetyki eveline :) mam nawet jakiś balsam eveline w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrs cena za taka ilosc :) Ale jakos nie przepadam za kosmetykami z eveline.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe czy u mnie by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń