czwartek, 28 listopada 2013

sposób na nawilżenie, czyli 100% kwas hialuronowy

Cześć!
Jestem z siebie dumna ciąg dalszy- wysprzątałam dziś całą chatę!! Co jest nie lada wyzwaniem, gdy mieszka w niej 6 studentów, którzy brudzą jak małe świnki :D. Zaliczyłam moją kolejkę, teraz niech się inni martwią :P. Poza tym choruję na nicmisięniechciejstwo, rany, powiedzcie, że nie tylko ja jestem takim leniem.. Do tego od kilku dni zabieram się do robienia zdjęć, ale nic z tego nie wychodzi, nie dość, że jest coraz ciemniej, to w moim pokoju wcale nie ma światła.. :(. Jak dobrze, że od Świąt będę miała ciut lepszy aparat!

Czy zauważyliście, że ostatnio jest wielka "moda" na olej arganowy i kwas hialuronowy? Producenci prześcigają się w reklamowaniu ich na opakowaniach. Ogółem to bardzo dobrze, O ILE rzeczywiście te składniki występują na czele składu. Dziś zajmę się tego typu produktem, jest to 100% kwas hialuronowy z Eveline. Sama nie testowałam, oddałam w dobre ręce i dziś recenzja gościnna Testerki:).
Opakowanie to estetyczna, plastikowa tubka, poj. 15 ml. Krótki opis działania i co ważne na tubce - podany sposób użycia.
"Dziubkiem" można bezpośrednio aplikować żel na konkretne miejsca. Brak pompki wymusza jednak skupienie się na sprawie! I naciskanie tubki z ostrożnością i uwagą, bo łatwo można wycisnąć za dużo. W zasadzie, po odwróceniu tubki żel wypływa samoistnie.
Opis producenta oraz skład:
Jest to rzadki żel, pozbawiony zapachu i koloru. Wchłania się szybko, może ok. minuty, rozprowadza się bardzo dobrze, czuć pod palcami, że jest miękki i śliski, po chwili robi się troszkę lepki, a po wchłonięciu skóra nie jest lepiąca, za to wyraźnie nawilżona i bardzo gładka.
Producent obiecuje głębokie nawilżenie i regenerację skóry, natychmiastowy lifting, wypełnienie istniejących zmarszczek oraz wszelkich nierówności. Z tym nawilżeniem to faktycznie prawda. Skóra jest bardzo miła w dotyku, jędrna. Co do zmarszczek, to uelastycznia, ale nie na długo. Co ważne, nieco rozjaśnia skórę i fajnie regeneruje świeże blizny po trądziku.
Testerka ma bardzo problemową cerę: tłustą z ropnymi wypryskami, a ten żel nie zapycha porów, za to konkretnie nawilża.
Cena: ok. 20,00pln/15ml

19 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie bardzo, chyba sobie go sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jaka tam jest wielkość cząsteczek. Obecnie używam 3 różnych żeli hialuronowych, każdy z inną wielkością. A kwas hialuronowy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi wystarczy potrójny kwas hialuronowy z ZSK. jakoś nie mam przekonania do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa rzecz:) Ja zamówiłam swój żel z ZSK:) Chyba cenowo jest nawet lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okropna moda, w połowie moich kosmetyków jest kwas hialuronowy i olej arganowy!XD To jakaś plaga xD
    Powyższy produkt również mam, ale jeszcze nie testowałam, Nicniechciejstwo dopadło również mnie!:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marketing dźwignią handlu;)

      Usuń
    2. ciekawe na ja k długo utrzyma się efekt .Jakoś nie mam przekonania do tego typu preparatów .Do tej pory stosowałam raczej wypełniacz na bazie kwasu hialuronowego .Wiem że zawsze wystąpi efekt wypełnienia i wystarcza mi na ok rok .A ten preparat to pod oczy też można stosować ? .Bo ja mam problem właśnie pod oczami i stosuje zabieg z Redensity II pod oczy ( w klinice beautymed Mirackiego ) ale może to bym mogła też stosować ?

      Usuń
    3. To raczej działa bardziej doraźnie. Czyli dopóki się używa, tak długo są efekty ;). Tak, pod oczy też :).

      Usuń
  6. Jestem w trakcie testów tego produktu i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polubiłam ten produkt ,teraz robię 3-tygodniową przerwę w stosowaniu,tak ,jak producent zaleca /nie uzywam na całą twarz,jedynie na wybrane miejsca/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna rzecz na którą warto byłoby się skusić :D
    też cierpię ostatnio na niechcemisię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go ale jeszcze lezy nieuzywany xDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie, szkoda że nie jest trochę gęstszy ale jeśli działa to ma u mnie plusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej Testerce bardzo przypadł do gustu:)

      Usuń
  11. mam go, ale jeszcze nie otwierałam :)

    OdpowiedzUsuń