środa, 27 listopada 2013

szarość na listopad- lakier do paznokci miniMAX Eveline

Hej!
Widzę wysyp postów zakupowych dotyczących -40% w Rossmannie.. :D. Spokojnie, u mnie takiego nie będzie, bo kupiłam tylko żelowy eyeliner z MNY, możecie być ze mnie dumne!
A dziś kilka słów o produkcie, który był używany ostatnio przeze mnie dość często :). To lakier do paznokci miniMAX z Eveline.
Buteleczka prezentuje się niepozornie, jest mała i urocza :). Mieści 5ml. Pędzelek jest cienki, ja co prawda wolę grubsze, ale tym też wygodnie się operuje.
Co mogę jeszcze o nim powiedzieć? Wygodnie się go nakłada, nie smuży. Do pełnego krycia potrzebne są dwie cienkie warstwy. Bałam się, że będzie wysychał wieki, na szczęście nic takiego nie miało miejsca- schnie całkiem szybko, ani razu nie miałam odciśnięć na paznokciach, itp. :)
Mój kolorek to typowy szaraczek. A może nietypowy? Ma w sobie coś takiego dziwnego, hmm.. Ale nie można mu odmówić jednego- jest bardzo ładny i idealny na jesień! Paznokcie po pomalowaniu mają piękny połysk.
Niestety, żeby nie było tak kolorowo, lakier ma jedną podstawową wadę- nie należy do zbyt trwałych! Mógłby zostać moim ulubieńcem, gdyby tylko wytrzymywał więcej. Ogólnie nawet z top coat'em (!) wytrzymuje maksymalnie 2 dni, po czym robią się odpryski :(.
Cena: ok. 5,00pln/5ml

Wiem, że ostatnio nie jestem tak bardzo aktywna na Waszych blogach, przepraszam;). Jutro nadrobię! :*

28 komentarzy:

  1. przyjemny kolorek ;)
    mam niebieski miniMAX - czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak to szary w opakowaniu, a niebieski na paznokciach?yy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie on jest taki nietypowy, niby szary, ale ma w sobie pigmenty jakby trochę zielonego, trochę niebieskiego.. ale nadal szary:)

      Usuń
    2. To szary czy niebieski?XD

      Usuń
    3. Szary, ale w różnym świetle staje się kameleonem :D

      Usuń
  3. Mam jeden lakier tej firmy, taki sobie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek, lubię takie szaraczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden lakier z tej serii i strasznie go lubię. U mnie bardzo długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek ładny,ale trwałość tragedia :/ Ja lubię lakiery wibo bo 2 warstwy + zwykły bezbarwny lakier na wierzch i cały tydzień wytrzymuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! U mnie tydzień wytrzymują tylko lakiery Essie:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zależnie od światła:)

      Usuń
  8. Uwielbiam te lakiery - długo się trzymają i mają dobre krycie :)
    Teraz sobie kupiłam niebieściaka i testuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kryciem się zgodzę, niestety z trwałością w moim przypadku już nie :P

      Usuń
  9. fakt landy kolor ;) Ale szkoda ze z trwaloscia tak do dupy ;xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie taki szary ale w konkretnym świetle itd wpada trochę w niebieksi

    OdpowiedzUsuń
  11. MiniMaxy uwielbiam, za trwałość (u mnie jest to 3 dni, wiec jestem zadowolona, z 2 tak jak u Ciebie już pewnie bym nie była, haha:D) , pojemność i dostępność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie gdyby nie ta trwałość to byłby ulubieńcem:) Ale niestety, to duży minus dla mnie..

      Usuń
  12. śliczny jest, ja zawsze po 2 dniach zmywam lakier

    OdpowiedzUsuń
  13. Raz wygląda na szary z raz na niebieski :P Mi też aparat płata takie figle :) Ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie aparat, to kwestia światła- różnie wygląda w różnym świetle:)

      Usuń