wtorek, 3 grudnia 2013

dla cery suchej i bardzo suchej- emolientowy krem odżywczy na noc Pharmaceris

Cześć!
Co za beznadziejny dzień... Dlatego dziś bez zbędnego rozpisywania, przypominam tylko, że wraz z "wybiciem" 500 obserwatorów daję rozdanie dla Was:).

Dziś o kremie, który początkowo miała używać moja ośmioletnia siostra (ma AZS- więcej o pielęgnacji jej skóry niebawem), ale ostatecznie wylądował u mojej Przyjaciółki, która jest posiadaczką cery suchej :). A bohaterem wpisu jest emolientowy krem odżywczy na noc z Pharmaceris E (skóra sucha i bardzo sucha).
Opakowanie to stabilna tubka, mieści 50ml, trochę szkoda, że nie ma pompki. No i nie widać zużycia ;).
Opakowanie jest dobrze zabezpieczone i dzięki osłonce mamy gwarancję, że nikt go wcześniej nie otwierał.
Krem łatwo wyciska przez niewielki otwór, pod warunkiem, że tubka stoi cały czas zakrętką do dołu. Ma biały kolor, przyjemny, delikatny zapach i raczej gęstą konsystencję.
Opis producenta oraz skład:
Krem dobrze się rozprowadza- na początku zostawia na buzi powłoczkę, jednak i ona po jakimś czasie się wchłania. Na całą twarz wystarczy niewielka ilość (więc produkt jest wydajny). 
Jak powinien działać krem? Jest przeznaczony dla skóry suchej i bardzo suchej, czyli takiej jaką ma moja Przyjaciółka. Powinien dobrze nawilżać, zabezpieczać skórę przed parowaniem wody z wewnątrz oraz przed szkodliwymi czynnikami z zewnątrz, które mogłyby skórę przesuszyć. A więc jego zadanie to nie tylko nawilżenie, ale i ochrona, odżywienie skóry. Jak jest w rzeczywistości?
Napiszę krótko i treściwie- Kinga jest bardzo zadowolona, pozytywnie zaskoczona. Krem nie uczula Jej, nie podrażnia, jest łagodny. Świetnie nawilża, a więc spełnia swoje główne zadanie. Skóra staje się gładka i miła w dotyku. Dodatkowo przy wszelkich przesuszeniach i podrażnieniach skóry twarzy, kosmetyk bardzo szybko pomaga i koi.
Taka przyjemność kosztuje nas w aptece ok. 40pln/50ml (36,50pln w sklepie internetowym), ale myślę, że przy cerach problematycznych warto zainwestować w dobry dermokosmetyk;)

27 komentarzy:

  1. Mam bardzo duże zaufanie do kosmetyków tej firmy, jestem bardzo zadowolona z kremów złuszczających. Myślę że zima to dobry czas na coś intensywnie nawilżającego. I cena całkiem znośna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Uwielbiam kosmetyki Pharmaceris:)

      Usuń
  2. Czytałam o nim dużo dobrego. Może kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja cera zimą się przesusza i taki krem jest wówczas bardzo przydatny

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam od nich jakiś krem i bardzo się polubiłam z nim, na pewno kiedyś sięgnę jeszcze po produkty tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym miała jakieś większe problemy z cerą to na pewno bym w niego zainwestowała, nie patrząc na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czeka na swoja kolejkę :) teraz mam 2 kremy na noc otwarte

    OdpowiedzUsuń
  7. mam zamiar w przyszłości go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę drogi, ale faktycznie - jeśli ktoś ma takie problemy, to trzeba bardziej dbać o skórę.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ich kosmetyki dla dzieci, ja dla siebie muszę wybierać tańsze ;). Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że na zimę bardzo się przyda. W prawdzie mam cerę mieszaną, ale zimą dość często mi wysycha:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przemyślę, tym bardziej, że w co jak w co, ale w kremy do twarzy warto inwestować i faktycznie o siebie zadbać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do skóry atopowej ten krem rzeczywiście nie bardzo się nadaje. Twojej siostrze polecam mediderm krem. Jest chwalony przez wielu pacjentów także myślę, że pomoże przy pielęgnacji skóry atopowej. Można go kupić w aptekach.

    http://www.doz.pl/apteka/p61560-Mediderm_krem_500_g <--- a tu możesz więcej poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za radę :). U mojej siostry stosunkowo niedawno wyszło, że to AZS. Mediderm już stosowała i niestety nie pomaga na dłuższą metę. Obecnie stosuje kosmetyki z Pharmaceris powiedzmy, że "zapobiegawczo", a gdy suche plamy pokazują się i nasilają to niestety niezbędne są jakieś specjalne maści od lekarza;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. O dłonie? Czy ja napisałam coś o dłoniach?

      Usuń
  14. muszę się zaopatrzyć bo moje dłonie już odczuwają skutki zimna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście nie ma nic o dłoniach, następnym razem radzę czytać tekst..

      Usuń
  15. Oczywiście, są nieostre, rozmyte, nieładne! :[
    a co do Twojego pytania bierz SONY <3 Mam w domu sony h10 (i na nim się uczyłam) - uwielbiam go całą sobą! pięknie ostrzy zdjęcia, wiec przypuszczam z tym soniakiem bedzie podobnie. Jeszcze popatrzę na jego parametry. Olympusa odradzam na wstępie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma funkcji makro :o Która najlepiej spisuje się podczas fotografowania kosmetyków takim sprzętem, więc popatrzyłabym za czymś innym, ale zostałabym przy soniakach :)

      Usuń
    2. Chociaz na drugiej stronie czytam, że ma... Jakie te portale są ze sobą zgodne </3

      Usuń
    3. Haha Twoje zdjęcia przy moich to i tak mistrzostwo świata :). Hmmm zmieniłam już obiekt westchnień haha, jak to baba! Ale teraz już sobie ustaliłam cel i chcę kupić na przełomie grudnia i stycznia :). Nikon L820, ma dobre recenzje i jego się będę trzymała! Co myślisz?

      Usuń
  16. To jeszcze trochę tych obserwatorów brakuje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę:) Nagrody poczekają :P

      Usuń