sobota, 21 grudnia 2013

Firmoo po raz drugi!

Cześć!
Zdycham odc. 2.. Miałam w planach pokazać Wam się dziś w okularach, ale zrezygnowałam z wiadomych powodów :D. A dziś będzie właśnie mowa o okularach Firmoo. Tym razem wiedziałam czego się spodziewać. Ponad rok temu dostałam od nich okulary przeciwsłoneczne, które są genialne i nadal wyglądają jak nówki. Kiedy niedawno napisała do mnie przemiła Laura z propozycją współpracy nie zastanawiałam się 5min ;).

Po raz kolejny postawiłam na okulary przeciwsłoneczne, paczka szła niewiele ponad tydzień, więc nieźle :). Warto zaznaczyć, że firma ma w asortymencie szeroki wybór okularów korekcyjnych. Pierwszą zamawianą parę dostajecie za free, pokrywacie tylko koszty przesyłki.
W komplecie znalazło się eleganckie, porządnie wykonane, sztywne etui. Rok temu dostałam plastikowe, a to obecne uważam za dużo lepsze!
Oczywiście dołączono również drugie, elastyczne etui oraz mini śrubokręt z zapasowymi śrubkami.
A poniżej już moje cudeńka! Wybrałam model za 39$. Są bardzo ładne i solidne, dobrze się w nich czuję. Na stronie Firmoo możecie wgrać swoje zdjęcie i sprawdzić czy dany model do Was pasuje ;).
Oby mi dobrze służyły! Poczekają do wiosny :). A za jakiś czas zaprezentuję Wam się w nich.
Firmoo prowadzi również program dla blogerek, chętne zapraszam TUTAJ.

16 komentarzy:

  1. Chyba mam podobny model od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm bardzo ładnie się prezentują:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny model sobie wybrałaś, chciałabym drugą parę, widziałam na prawdę ciekawe modele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ;D Tylko nie na taką jesienną porę roku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest słońce to czemu nie:)

      Usuń
  5. fajny model wybrałaś :) pokaż jak w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pokażę, jak tylko wyzdrowieję:)

      Usuń
  6. świetny model, na lato będa jak znalazł;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce je widzieć na Tobie!:DD ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam aż pokażesz jak wyglądają na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te okularki ;) Bardzo ładne oprawki wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wzajemnie kochana Wesołych Świąt!! :*


    Jak zdrówko?

    OdpowiedzUsuń