poniedziałek, 2 grudnia 2013

fotorelacja ze spotkania blogerek w Rzeszowie 23.11.2013

Cześć!
Tak jak obiecałam- czas na fotorelację ze spotkania blogerek w Rzeszowie! Także ciepłe herbatki w dłoń i zapraszam do lektury, trochę wyszedł mi tasiemiec, ale nie zrażajcie się, bo większość to zdjęcia:).
Spotkanie odbyło się 23.11.2013r. w przeuroczej restauracji Kryjówka. Pięknie, prawda?
A takie miałyśmy identyfikatory :).
W spotkaniu wzięło udział 15 wspaniałych dziewczyn:
Natalia z http://po-prostu-piekno.blogspot.com - organizatorka nr 1 :D
Sylwia z http://grimagee.blogspot.com/ - organizatorka nr 2! :D


i ja:)
Poznałam wiele nowych osób, było naprawdę cudownie! Tylko krótko niestety, musiałyśmy z Justyną i Pauliną wyjść wcześniej. Rozmowom nie było końca, nie tylko kosmetycznym!

Poniżej największy grubas na dzielni, wybacz, musiałam Paulina ahahaha :* :* :*
A tu drugi grubas, czyli ja i moje paznokcie- przerwa na smsa :D.
Na spotkaniu była obecna Pani Ula- przedstawicielka firmy Glazel. Nigdy wcześniej z tą marką nie miałam styczności, więc słuchałam z zaciekawieniem..
Pani Ula okazała się bardzo pozytywną i zakręconą osobą! :)
Poniżej: Kluska udaje inteligentną, nie dajcie się zwieść pozorom- mina wyćwiczona przed lustrem do perfekcji :D.
Firma ma bardzo szeroki asortyment, zakochałam się!! Mają przeeecudowne cienie <3. Na pewno pokażę Wam je na blogu :). Poza tym mega kuszą mnie bronzery i milion innych rzeczy!
To co tygryski lubią najbardziej.. Cudowna pigmentacja! Wystarczy lekko dotknąć :).
Nie obyło się bez zabawy.. Pani Ula rozdała nam face charty i dała zadanie- pomalować naszą "modelkę" w jakiś szalony sposób! Miałyśmy do dyspozycji kredki oraz pudry, bronzery, róże z Glazel :).
A więc do dzieła! Chyba każda z nas poczuła się jak dziecko w przedszkolu :P. Albo inaczej- artystka! Wszystkie się przykładałyśmy do naszych malunków, uruchomiłyśmy wyobraźnię.
A tutaj Sylwia i jej urocze dołeczki chyba się nudzą :D.
Natalia pracuje!
 A poniżej ja pracuję :D.
Jesteście ciekawe mojej propozycji? No cóż, popłynęłam z tematem, jak szaleć to szaleć :D. Ponoć wygląda jak Chinka haha. Na początku wymalowałam, wykonturowałam i ozdobiłam tak jak jest po lewej. A potem postanowiłam zaszaleć jeszcze bardziej i zrobiłam efekt "rozpinanej" twarzy na zamek :P.
Poniżej wszystkie prace, wszystkie cudowne!
Najlepszy makijaż miał wygrać wybraną paletkę cieni firmy Glazel. Pani Ula miała duży problem z wyborem..
.. dlatego poprosiła przypadkową osobę o wylosowanie zwyciężczyni :).
A poniżej zwycięska praca i jej autorka!
Następnie przyszedł czas na upominki od sponsorów. Mina Ani w stylu "to wszystko dla nas, seriously?!" haha :D.
 Wszystkim sponsorom serdecznie dziękujemy!
 Wszystko razem:)
I po kolei: prześwietne lakiery, które wywołały wiele radości!
Kolagenowe cuda:)
Glazel.. <3 Obłędne cienie!
Kolejny błyszczyk do kolekcji.
Eveline rozpieszcza!
Sampler świeczuchy YC, "mój pierwszy raz" :).
Aloesowe cudaki.
Maska Push Up, czyli wszystkie będziemy miały piersi niczym Dżoana Krupa :D.
Oliwka pielęgnacyjna..
Płynów micelarnych nigdy za wiele:)
Krem zachwalany przez Natalię, zobaczymy jak się sprawdzi!
I znowu aloes :D.
A poniżej zachwalany przez Sylwię micel, jestem mega ciekawa!
Coś na piękne stopy i buzię:)
Odżywka.. bo każdy chce mieć rzęsy do nieba! :P
I zestawy dla czyściochów :D.

Specjalne podziękowania RAZ JESZCZE dla najjjukochańszej na świecie Sylwii :* :* :*. Która na spotkaniu spełniła moje kosmetyczne marzenie i podarowała mi perfumowaną mgiełkę do ciała z Victoria's Secret! Dzięki niej pięknie pachnę i jestem szczęśliwa, haha :D. Dziękuję Ci ślicznie Kochana, uwielbiam! <3

Zdjęcia, które nie są podpisane legalnie ukradłam od Pauliny, Izy i Sylwii, buziak :*.
Dziękuję wszystkim dziewuchom, które miałam okazję poznać:). Oraz sponsorom, do zobaczenia następnym razem!

26 komentarzy:

  1. Jaaa odzywki zazdroszczę ;) Uwielbiam ją! Piękne wnetrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazdroszczę maski od Dżoany :)

      Usuń
  2. Ekhem, po pierwsze, post sponsorowany i wyczuwam tu pozytywne opinie dzięki współpracy z VS. Nie no, żartuje. :D Ale kurcze, czekałam na ten post pół dnia i przez Ciebie nie nauczyłam się na parazytologie, jutro bede w dupie haha <3
    Ogólnie to płyn miceralny z Tołpy jest osom, bo już używam <3 I krem zachwalany przez Natalię też jest osom!:D Tylko szkoda,że tak mało :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, współpraca z VS, CHCIAŁABYM :D. To po prostu wspaniałe serduszko Sylwii! <3 Haha ojej mogłaś się uczyć, mi trochę zajęło, bo musiałam zdjęcia wybrać, jeszcze z aparatu przenosiłam ok. 500 zdjęć (w piątek przez 3h robiłam zdjęcia kosmetykom haha..) i segregowałam, w końcu wrzucałam to wszystko na bloga i opisać no i zeszło mi się :D Dasz radę, trzymaj poziom :*
      Ooo mówisz? To dobrze :D ja używam narazie swojego biedronkowego wielkiego z be beauty, jak mi się skończy to w ruch idzie Tołpa:). Heh dziwisz się, że kremik taki mały? On kosztuje 70zł haha :D

      Usuń
    2. NIC się dziś nie nauczyłam. Cały dzień przebimbałam. Student tak bardzo wow wow. Też dziś robiłam zdjęcia, aparat mi się wyładował, słońce zaszło, stwierdziłam, że to jednak nie ten czas xD
      70 zł :OOOOO Nie sprawdzałam ceny.No, ale jest świetny <3

      Usuń
    3. Czytam i nie dowierzam. :D

      Usuń
  3. super są te spotkania, widać, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie spotkania to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spotkanie, ja nie mogę się doczekać stycznia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę takich spotkań :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są takie spotkania :)

    Przyznam, że Revitalash bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę Cię powąchać w takim razie skoro pachniesz jak aniołek xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj na pewno było super. Chętnie poszłabym na takie spotkanie...Rzeszów♥

    OdpowiedzUsuń
  10. klimatyczne miejsce, smaczne przekąski i fajna zabawa :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że spotkanie się udało. Produkty z Glazel znam i bardzo lubię. Polecam lakiery do paznokci, kredki do oczu i szminki. Ja wybieram się już za niecałe dwa tygodnie na spotkanie blogerek do Przemyśla, mam nadzieję, że będzie tak fajnie i miło jak na Waszym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jako, że skończyłam kosmetologię i miałam do czynienia z firmą Glazel mogę powiedzieć, że mają naprawdę fajne cienie i róże!! zakochałam się w nich! naprawdę. więc zazdroszczę takiego spotkania i super prezentów!

    zaciekawiłaś mnie też odnośnie prowadzenia bloga o kosmetykach... hm, możesz mi opisać w skrócie jak to się u Ciebie zaczęło? w sensie najpierw zaczęłaś sama z siebie opisywać testowane kosmetyki, a później sama się konsultowałaś z jakimiś firmami w sprawie ich promocji itd itp?

    póki co happy endu nie ma, ale nie ma też żadnego końca, być może ta historia będzie jeszcze trwać, kto wie co przyniesie czas? jak będzie okazja, to dopiszę jej ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, że spotkanie było fajne ;)
    lubię takie fotorelacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż chyba też założę bloga kosmetycznego... podzielę się z innymi moją wiedzą ze szkoły, o! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. super , i aż zazdroszczę możliwości bycia na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ola, Ola, Ola <3 nic więcej nie nasuwa mi się czytając ten post.
    no może tyle, że Cię nie lubię za zdjęcie z przyćpanym wzrokiem, ale co tam!

    A no trafił mi się bronzer, więc sama się jaram jeszcze do dziś. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa, jeszcze moment i dobiję do setki. :D
    Gaduły Ola(668) Sylwia K.(98)
    Jak dobrze, że ja nie gadam tyle w rzeczywistości, co spamuję na necie. Chyba.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ile prezentów :D

    te paletki Glazel wyglądają genialnie :D sama bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra frajdę musiałyście mieć przy tym malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. duzo wspaniałych kosmetyków dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń