poniedziałek, 16 grudnia 2013

neonowe love?

Cześć!
Uff.. najgorsze za mną i już mogę spokojnie wyczekiwać Świąt :). Oby tylko wszystko na uczelni okazało się zaliczone.
Z racji, że dawno nie było posta lakierowego, dziś z takim właśnie przybywam.
Lubicie lakiery neonowe? Ja bardzo! Dlatego bohaterem dzisiejszego wpisu jest lakier Pro Active firmy Softer. Sama buteleczka przyciąga wzrok- ładna, solidna, mieści 10ml.
Lakier dostępny jest w kilku kolorach. Mój to przepiękny 102- amazing green :). Hipnotajzing!
Pędzelkiem wygodnie się maluje, a lakier zaskoczył mnie szybkim wysychaniem. Nie smuży, nie tworzą się bąbelki, wszystko pięknie.
Efekt na paznokciach niezmiernie mi się podoba, uwielbiam! Każdy zwraca uwagę na takie neonki :). Mi wystarczają 2 warstwy.
Niestety, lakier ma jedną, podstawową wadę.. Kiepska trwałość :(. Używałam kilkakrotnie i za każdym razem wytrzymywał tylko 1 dzień, później odpryskuje.. A szkoda, byłaby z tego wielka miłość! Lakier sprawdzi się np. na jedną noc, imprezę :). Mimo wszystko, moja miłość do neonów każe mi po niego sięgać częściej!
Lakiery te można zakupić w Trendy Shop'ach i drogeriach Stars w całej Polsce. Zapraszam na fb Trendy :).

32 komentarze:

  1. za oknem zima a tutaj takie soczyste neonki. super na lato :) odganiamy zimę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że trwałość taka słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam neonki!! mam dwa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go, mam <3 i jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się przypomniały lata '90 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny ! <3 na lato akurat!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor cudowny, w sam raz na okres wiosny i lata. ale słaba trwałość to w moim przypadku duża wada, jednak lubię to, że jak już maluję te paznokcie, to że efekt chociaż 3 dni się trzyma!

    wiem, wiem, akurat udało mi się w życiu z dwiema osobami z bloga spotkać, z jedną wciąż mam kontakt i to jest cudowne!

    hihi, ja skończyłam kosmetologię :) teraz robię mgr z technologii chemicznej ze specjalizacji z kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę trwałe lakiery, bo jestem po prostu leniem, no i nie mam czasu malować codziennie/co 2 dni paznokci. Ale jestem maniaczką neonów:)

      Oo naprawdę? To super! Ja jestem na pierwszym roku :). W sumie cały czas myślę, że chciałabym w przyszłości może zrobić coś jeszcze w kierunku chemii kosmetycznej:)

      Usuń
  8. Mam spódnicę w tym kolorze, idealnie by mi pasował do niej;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam hopla na neony, ale już mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię neony od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi on już dawno wpadł w oko.:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny kolor, ale miss selene ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. ja akurat nie jestem fanką neonów, ale ten kolor jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię neonki, mam sporą kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez chcę takie neonowe pazury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie drobne neonowe dodatki, na paznokciach świetnie wygląda ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio się zakochałam w neonach ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście nie przepadam za neonami

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam neonowe kolory . Przepięknie wyglądają!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja Ci powiem, że jak dla mnie żaden krem nie może się z nim równać. :D sama nie wiem, różne próbowałam, ale aż takiego nawilżenia (a przede wszystkim długotrwałego) nie miałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam problemu z workami czy sińcami pod oczami, ale mam problem z wysuszaniem się okolic oczu.. W zimie jest masakra, nie miałam jeszcze nigdy kremu który w 100% by sobie radził.. A teraz używam kremu tłustego pod oczy z Ava i jest genialny! :DD Ale jak mi się skończy to może tego kwasu spróbuję:)

      Usuń