wtorek, 24 grudnia 2013

Paese Box (zawartość) + życzenia

Dzień Dobry!
Jak tam przygotowania do Wigilii? Wszystko gotowe? :) U mnie już prawie tak, zostało kilka godzin na wystrojenie się i dopieszczenie szczegółów.

Korzystając z chwili wolnego chciałabym Wam pokazać zawartość mojego Paese Boxa :). Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o akcji- po prawej stronie na blogu jest plakat z linkiem przekierowującym.
Box doszedł do mnie ekspresowo. Z zawartości jestem zadowolona, bardzo fajne kolory:).
Moje pudełko zawierało:
1. Płyn micelarny (miniaturka)- mam pełnowymiarowy produkt, więc miniaturkę dorzucę do kolejnego rozdania, które już niebawem
2. Puder bambusowy z jedwabiem i puder ryżowy (miniaturki)- bardzo mnie ciekawią, na pewno zużyję
3. Cienie do powiek oraz róż do policzków- super kolory, ale szarości mam sporo, więc cienie zapewne dorzucę do rozdania
4. Korektor rozświetlający- super, pod oczy będzie jak znalazł! W jaśniutkim odcieniu;)
5. Trzy lakiery do paznokci, w tym jeden piaskowy (miniaturki)- świetne kolory, traktuję je jako normalne lakiery, bo wcale nie są takie małe!
6. Słońce Egiptu puder brązujący- po cichu marzyłam, że mi się dostanie i udało się:)
7. Pomadka do ust- jasnobeżowy kolor nr 17, bardzo ładny, takiego jeszcze nie ma w mojej kolekcji!
A Wy zamawialiście boxy? Promocja Paese trwa do końca grudnia, koszt to 39zł, kurier za free, dostajemy 5 produktów pełnowymiarowych i 6 miniatur ;).

***

Na koniec chciałabym Wam życzyć zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w rodzinnym gronie. Dużo miłości, spełnienia marzeń, a dla Blogerów- wytrwałości w prowadzeniu bloga! Sobie i Wam życzę też rozsądku w kupowaniu nowych kosmetyków :*.

19 komentarzy:

  1. Miniaturki pudrów chętnie bym przetestowała. ;-)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość Ci się trafiła :) ja tego płynu micelarnego już używam i podoba mi się o wiele bardziej niż BeBeauty np. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pudełko dostałaś, ja nadal się waham :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zamówiłam Paese Box i u mnie zawartość też bardzo fajna :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ imponująca zawartość pudełeczka ;)
    Wzajemnie wesołych i radosnych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ten micelek ;)
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę firmę, prawie każdy ich kosmetyk to mój hit!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość ;P Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pudełko
    Teraz jest dużo firm oferujących boksy. Każda stara się prześcigiwać w coroż lepszych ofertach.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zawartość, szczególnie bronzer oraz pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zawartość, kiedyś próbowałam zamówić coś i nie udało mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello friends, We found your blog and I to appoint its a marvelous spot around here and I have to adress You are great. Keep going the interesting things around.
    Free Baseball Game

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zawartość :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=323823014425169&set=a.124316917709114.20466.124284817712324&type=1&theater
      Na samym dole plakatu jest objaśnienie jak zamówić:)

      Usuń