poniedziałek, 9 grudnia 2013

PaeseBox- świąteczna edycja

Cześć!
I znowu jestem sama :(. Ha ha.. Dlatego czas na bloga! A dziś chciałabym Was zachęcić do bardzo fajnej akcji firmy Paese :). A o co chodzi?

Na pewno wiele z Was słyszała już o PaeseBoxie. Wszystkie informacje macie na poniższym plakacie.
Kiedyś już taka akcja była organizowana. Tym razem Paese robi pudełko świąteczne, poszaleli! 11 kosmetyków, w tym 5 pełnowartościowych za.. 39zł :). Przesyłka darmowa. Jedynym minusem może być to, że produkty wybierane są losowo i nigdy nie wiadomo co nam się trafi, ale za taką cenę myślę, że jest to całkiem fajna niespodzianka!

A Wy zamawiacie PaeseBox? Co o tym myślicie? :)

38 komentarzy:

  1. Uuuu za taką cenę chyba warto, lubię niespodzianki i fakt ze nie wiadomo co do mnie trafi jest plusem.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie to niestety badziew, żal mi kasy na coś co mi się może nie spodobać, zwłaszcza że ich kosmetyki w ogóle mnie nie interesują:) jak na prezent dla kogoś kto lubi nowości jest jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie jeszcze nic z Paese nie próbowałam, choć mam kilka produktów :P. Ale z czystej ciekawości!

      Usuń
    2. tak racja! może akurat komuś podpasuje np siostrze czy mamie, raczej by nie pogardziły pudełkiem;D

      Usuń
  3. ja chyba nie zaryzykuję, bo boję się, że dostanę coś, co mi się nie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi trudno kolorystycznie dogodzić także mnie nie kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co chwilę wymyślają nowe Boxy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że PaeseBox z tego co mi wiadomo to sezonowe akcje:). Takie, żeby poznać trochę produkty firmy.

      Usuń
  6. bardzo dobry wybór! :) widzę, że kolorystycznie bardzo ładne zdjęcia wychodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jak na taki olderski aparat to nieźle fotogarfuje :D Ale tak czy siak czas na zasłużoną emeryturę chyba nastaje powoli :)

      Usuń
    2. No on ma z 8 lat:). Ale absolutnie nie mogę na niego narzekać, tyle wytrzymał i bez żadnej usterki, choć spadł nie raz! Robi przyzwoite zdjęcia mimo bardzo kiepskich parametrów pod warunkiem, że jest bardzo dobre światło ;). Ale czas na coś ciut lepszego i mam nadzieję, że na tym Nikonie się nie zawiodę :D. Pod koniec grudnia chcę kupić! <3

      Usuń
    3. W sumie za Nikony chyba moge reczyc - kiedys mialam zwykla cyfrowke i była ok, teraz operuje na lustrach nikona i tez jestem szalenie zadowolona :)

      Usuń
    4. Lustro to i ja bym chciała :D. Choć nie jestem profesjonalistką. Ale narazie zadowolę się takim za 700zł, który i tak będzie 10000x lepszy od mojego obecnego:)

      Usuń
  7. gdybym nie musiała oszczędzać z chęcią bym zamówiła takie pudełeczko
    fajnie, bo czeka nas niespodzianka !bo do końca nie wiadomo co się w nim znajdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, z jednej strony oszczędzanie, a z drugiej wszędzie kuszą świątecznymi promocjami :D

      Usuń
  8. ja staram się ograniczać w zakupach , zwłaszcza kolorówki

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, a mnie chyba skutecznie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznie "podatna" na takie akcje haha:(

      Usuń
  10. O nie nie nie, nie podsuwaj mi pod nos takich ofert!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto brać w ciemno. Paese ma mnóstwo świetnych kosmetyków, które warte są zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie kolory się trafią, ale za taką cenę to super i tak;)

      Usuń
  12. Przyznam, że to całkiem ciekawa promocja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo, jeden kosmetyk wychodzi kilkakrotnie taniej :P

      Usuń
  13. Tak, poszedł priorytetem, do końca tygodnia powinien być już u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o tym nie słyszałam!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa jakie kosmetyki znajdą się w pudełeczku :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie zamawiałam bo mam dużo zapasów ale widziałam na blogach dziewczyn, że zdecydowanie są warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już się naoglądałam tyle boxów.. :P

      Usuń
  17. A ja się skusiłam. Mam nadzieję, że będę zadowolona. Jak nie to będę miała czym się z Wami podzielić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wychodzę z tego założenia ^^. Pochwal się swoim boxem jak dotrze!

      Usuń