poniedziałek, 9 grudnia 2013

październik, listopad- zbiorcze denko

Witam po raz drugi!
Dzisiaj denko, jak to u mnie zwykle bywa nieco spóźnione :). Miesiąc temu zajrzałam do torby i załamałam się, że tak mało "wykończyłam"! Dlatego zbierałam październik i listopad i to właśnie jest denko z tych miesięcy. I tak uważam, że bida z nędzą :P. No ale cóż, pozostaje mi wierzyć, że w kolejnych miesiącach będzie lepiej.
Wszystko razem:
No i po kolei..
1. Pharmaceris H skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
2. Lirene żel pod prysznic soczyste winogrona i rajski granat- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
3. Lirene STOP CELLULIT antycellulitowy peeling myjący- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może

4. Fitomed mleczko ziołowe nawilżająco-oczyszczające 2w1 do demakijażu- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
5. Pharmaceris R kojący żel myjący do twarzy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
6. Pharmaceris A nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
7. Under Twenty ANTI ACNE Intense termoaktywny peeling wygładzający- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
8. Benzacne tonik o działaniu przeciwtrądzikowym- moja kolejna zużyta butelka, lubię go, ale teraz mam od niego przerwę. Czy kupię ponownie: może

9. Barwa MISS krem pielęgnacyjny do rąk z ekstraktem z kokosu- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
10. Benzacne lek na trądzik- zaczął mnie uczulać, nawet miejscowo lub jako maseczka, momentalnie spuchnięte oczy :\. Czy kupię ponownie: nie
11. Sensual oliwka- dołączona do plastrów, bardzo fajna, jednak plastry były kiepskie. Czy kupię ponownie: nie
12. La Roche-Posay mleczko do ciała próbka- bardzo przyjemny produkt, być może kiedyś zainwestuję w pełnowymiarowe opakowanie. Czy kupię ponownie: może
13. Oeparol pomadka ochronna owoce leśne i mango- całkiem niezłe pomadki, chociaż bez szału ;). Na promocjach się opłaca. Czy kupię ponownie: może
14. Avon Colortrend pomadka ochronna malinowa- bardzo przeciętna, ale przynajmniej ładnie pachniała :P. Czy kupię ponownie: nie
15. Laura Conti balsam do ust arbuzowy- jak wyżej, ale trochę lepsze nawilżenie ;). Czy kupię ponownie: może

16. Wibo Gel Like lakier do paznokci- okropna miętka, gorszego lakieru w życiu nie miałam.. Nieznośnie się rozprowadza, schnie wieki, wszystko się odciska i tego samego dnia odpryskuje.. Użyłam dosłownie dwa razy i wywalam. Czy kupię ponownie: nie
17. Essence Colour&Go lakier do paznokci- zgęstniał całkiem, recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
18. Benecos kredka do oczu- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
19. Avon antybakteryjny korektor do twarzy- całkiem fajny! W kryzysie finansowym, gdy nie będę sobie mogła pozwolić na MAC'a, chętnie sięgnę ponownie :P. Czy kupię ponownie: może
20. Wibo eyeliner żelowy- dla mnie niewypał.. Bardzo szybko wysechł, użyłam dosłownie kilka razy :\. Czy kupię ponownie: nie

Buziaki!

32 komentarze:

  1. mam tą Laura Conti i jest nawet nawet;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może być, ale dupy nie urywa :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czy ja wieeeeeeeem , to z dwóch miesięcy, przypominam!

      Usuń
  3. Ola to wcale nie jest mało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak na dwa miesiące to bidnie :D Bywało lepiej!

      Usuń
  4. Bardzo dobre denko! Kilka z tych produktów miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże denko! Kilka kosmetyków, które sama mam ochotę wypróbować widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłaś ten tonik z Benzacne ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptece:). Ale uważaj z nim, bo nawet moją mega tłustą cerę w zimie potrafił przesuszać, więc zmniejszyłam "dawkę" do 1x dziennie :P

      Usuń
    2. :( miałam maść Benzacne i bardzo ją lubiłam, wiec pomyślałam,że i tonik się u mnie spisze :)

      Usuń
    3. Możesz spróbować, zawsze jak będzie trochę za mocny to możesz dodawać ciutkę wody:) Ja go bardzo lubię, ale ma jedną wadę- śmierdzi strasznie :P

      Usuń
  7. Wibo miętę mam go teraz na paznokciach jest piękny !!! Ale mi już gestnieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejj, a dla mnei ten wibo to straszny bubelek:(

      Usuń
  8. Takim aparatem nie jednokrotnie mozna wyczarować ładniejsze rzezy niż lustrem bez totalnego przygotowania sie do niego :) także wiesz, będziesz czarowac :D ja czesto do mojego małego soniaczka wracam, wrzuce go do torebki i idę, a lustrem zostaje zazwyczaj obarczony D, bo mnie kark boli od noszenia . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo swoim antykiem potrafię "wyciągnąć" ładne zdjęcia w dobrym oświetleniu podczas, gdy inni niby lepszym aparatem mają jakieś nieostre itp. Trzeba umieć też używać, haha :D. Ej, ale jak już kupię i dam pierwsze fotki to mi napisz czy widać poprawę w jakości ok? Tylko SZCZERZE :*
      Haha od czego są faceci ^^

      Usuń
  9. mało jakoś produktów które ci się tak spodobały że kupisz ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci się nazbierało, wiele produktów znam. Wibo Gel Like, kolor jest bardzo fajny, ale masz rację, że uciążliwe się nim maluje i długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. da spokój, wcale tak mało nie zużyłaś :)
    kiedyś stosowałam benzacne, ale oprócz ogromnego wysuszenia skóry nie dał mi nic więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauroczona-kosmetykami10 grudnia 2013 15:36

    Nie zalogowałam się, w każdym bądź razie Benzacne też mnie zaczął uczulać odkąd zmienili wygląd opakowania, a co za tym idzie najprawdopodobniej skład. Poprzednia wersja była genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to chyba to, bo wcześniej było wszystko cacy. :\

      Usuń
  13. żele Lirene, i seria Stop jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  14. widze,że z benzacne miałaś podobnie jak ja :) najpierw dzialało na mnie super a później było coraz gorzej i uczulał.. ehhh

    OdpowiedzUsuń