piątek, 13 grudnia 2013

propozycja dla cery naczynkowej- żel kojący zaczerwienienia do mycia twarzy i oczu Pharmaceris

Hej!
Mam dużo na głowie, ale staram się tu pojawiać systematycznie :). A jeśli jeszcze byście nie zapamiętali to ogłaszam- nienawidzę anatomii :D. Każdy się ze mnie śmieje, że pomyliłam kierunki, bo tyle mam materiału.. No cóż, będę mega wykształconym kosmetologiem :P.

Dziś chciałam napisać o produkcie z serii Pharmaceris N. To seria dla osób z cerą naczynkową. Ja nie mam tego problemu (za to mam milion innych), więc żel kojący zaczerwienienia do mycia twarzy i oczu powędrował do koleżanki mojej mamy ;).
Opakowanie jest standardowe dla firmy- przezroczyste (możemy kontrolować zużycie), plastikowe, solidne. Mieści 190ml produktu.
Buteleczka jest wyposażona w wygodną, higieniczną pompkę, która się nie zacina i bez problemu wydobędziemy pożądaną ilość żelu. Pompkę można zablokować przekręcając ją do boku.
Konsystencja jest typowo żelowa, a zapach delikatny.

Opis producenta oraz skład:
Od razu zaznaczę, że koleżanka mamy nie używała żelu do zmywania makijażu twarzy ani oczu. Jak sama stwierdziła- żel działa najlepiej w duecie z tonikiem z tej samej serii, który sobie dokupiła. Kosmetyk dobrze oczyszcza buzię, a jednocześnie jest dla niej delikatny, nie podrażnia, nie powoduje dodatkowych zaczerwienień. Nie ma uczucia "ściągnięcia" skóry, żel nie wysusza. Twarz staje się odświeżona, miła w dotyku. Żel w duecie z tonikiem rzeczywiście koją, choć nie zmniejszają istniejących już zaczerwienień. 
Cena w sklepie internetowym: 26,90pln/190ml (obecnie w promocji za 21,52pln)

Poza internetem żel możecie zakupić w aptekach w cenie do 30pln.

21 komentarzy:

  1. Ola to ja mogę iść do Ciebie na anatomie;D spokojnie;P a co do Pharmaceris, ja mam takie naczynka że ja pierdziu...i szukam ratunku wszędzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zgoda! Napisz za mnie koło z anatomii w poniedziałek, do ogarnięcia "tylko" wszystkie mięśnie tułowia :D :*
      Ojej, to nie pomogę.. ja na sobie niczego nie stosowałam, bo z naczynkami nie mam problemu:(

      Usuń
    2. ok, jak zwlokę swe ciało z łóżka to pójdę, tylko zdam Ci na czwórkę by nie było żeś kujon xD

      Usuń
    3. Godzina 10, budynek P4 stadion olimpijski xD. Eee na 5 się nie da i tak! Na pierwsze koło byłam max obkuta i dostałam 4,5 a na drugie nie do końca, ale jednak obkuta, dostałam -3 haha czyli ledwo zaliczone :P

      Usuń
    4. za wcześnie xD nic mi nie mów o kołach bo ja jedno muszę poprawić...zresztą jak ponad połowa roku xD studenty siedzo i blogujo :<

      Usuń
    5. HHaha leniwe studenty xD

      Usuń
  2. nie mam problemu z cerą naczynkową, na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam,nie znam, ale zaczynam się z tą firmą zaprzyjaźniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą firmą.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba coś dla mnie. :)) Zaczerwienienia w zimie to moja zmora. Chociaż już i tak jest nieco lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mojej cery ale myślę. Lubię takie opakowania, praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pharmaceris, choć tej serii nie stosowałam, ciekawe czy by pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pharmaceris to genialna firma, moja siostra od lat jej uzywa ;) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do siebie na konkurs DRESSALE! Do wygrania jest bon o wartości 30$! Zasady są proste i potrzebujesz zaledwie kilku minut! Życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. moja mama ma cerę naczynkową i używa peelingu enzymatycznego z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z PHARMACERIS i w miarę możliwości kupuję wszystkie ich NOWOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty Pharmaceris, ale ja używam serię dla cery trądzikowej.

    OdpowiedzUsuń