piątek, 20 grudnia 2013

pudrowy post- puder prasowany Softer

Cześć!
Ten post miał pojawić się wczoraj, ale zaniemogłam.. Choroba mnie złapała wredna, kaszel, ból gardła, gorączka i te sprawy.. :\. Nie życzę nikomu! Nadal fatalnie się czuję, tyle tylko, że jestem na tabletkach i nie mam gorączki. A dziś czeka mnie 8h podróży z Wrocławia do domu, super..

Koniec tego narzekania, przez monitor Was nie zarażę :D. Więc dziś recenzja pudru prasowanego firmy Softer.
Opakowanie jest bardzo proste, a szata graficzna kojarzy się raczej z nastolatkami. Nic specjalnego, jednak w niedługim czasie wszystkie opakowania mają się zmienić, mam nadzieję, że na plus ;).
Z tego co pamiętam, puder kosztuje niecałe 15pln i za taką cenę dostajemy 7g produktu.
Zamknięcie jest szczelne i nie zdarzyło mi się nigdy, by puder otworzył się przez przypadek.
Mój kolorek to 02, jest dla mnie dobry, ładnie wtapia się w buzię. Jednak nie pogardziłabym jeszcze jaśniejszym- to będzie coś dla bladziochów ;).
Produkt jest bardzo miękki, trochę się pyli przy aplikacji pędzlem, ale nie przeszkadza mi to specjalnie.
Z kosmetykami Softer pierwszy raz zetknęłam się na spotkaniu blogerek w Kazimierzu Dolnym. Od tamtej pory staram się je poznawać. Niektóre podobają mi się bardziej, inne mniej. Puder zalicza się do tej pierwszej grupy. Używam go codziennie, to o czymś świadczy ;).
Produkt nie wygląda sztucznie, nie tworzy maski- chyba, że nałożymy go naprawdę duuuużo. Bardzo ładnie wykańcza makijaż, matowi na kilka godzin, ale nie jest to płaski mat. Twarz jest zmatowiona, ale nadal wygląda promiennie, więc dla mnie super. Z moją mega tłustą cerą muszę używać bibułek matujących lub poprawiać się co ok. 4 godziny (uwierzcie, że u mnie to dobry wynik). Zawiera w składzie Talc, wiem, że niektórzy go unikają. U mnie nie dzieje się nic złego, puder nie uczulił mnie.
Puder uważam za naprawdę godny uwagi, towarzyszy mi codziennie i póki co nie widać nigdzie dna :).
Jest dostępny w Trendy Shop'ach (zapraszam na stronę FB) i Drogeriach Stars.

Zmykam się pakować i sprzątać. Postaram się odwiedzić Wasze blogi jutro, już w domu, kiedy będę miała chwilę czasu. Buziaki i trzymajcie się, żeby też Was choroba nie złapała! :*

36 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale brzmi całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale z chęcią przetestowałabym coś :) Poszukam w innych drogeriach bo "star" u mnie chyba nie ma :(
    Fajnie, że nie zostawia efektu maski, bo na tym mi najbardziej zależy jeśli chodzi o pudry i podkłady.
    Zapraszam, u mnie również kosmetyczny post http://patrycjastyle.blogspot.com/
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kosmetyki Softer dostępne są tylko w drogeriach Stars i Trendy Shopach:(

      Usuń
  3. Lubię ten puder :) A Tobie szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'przez monitor was nie zaraże' XD i kichnęłam w tym momencie!:D hahaha :D chyba bardzo się polubiłaś z softer ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że się polubiłam:)

      Usuń
  5. ja tę firmę kojarzę wyłącznie z lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lakierów mają duuużo i genialne kolory :D

      Usuń
  6. Ja nie kojarzę ani drogerii, ani sklepu...może dlatego firma jest mi nie znana, muszę przyjrzeć się jej dokładniej :D
    Kolor 01 jest bardzo jasny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama firma jest bardzo młoda, istnieją na rynku chyba dopiero 2 lata:)
      Tak, kolo 01 jest jasny, może nie aż tak meeega, ale dobrze się wtapia, nie odznacza się:D

      Usuń
  7. Pierwszy raz go widzę. Podoba mi się grafika na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz się z nim stykam ;) Ale rzeczywiście warto zwrócić na niego uwagę - już po opakowaniu widzę, że jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic tej firmy, słyszałam tylko o lakierach do paznokci.
    Zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lakiery chyba cieszą się największą popularnością :)
      dziękuję!

      Usuń
  10. pierwszy raz się spotkałam w ogóle z tą firmą, ale puder może być naprawdę ciekawy... hm myślę, że też bym brała ten, bądź nieco jaśniejszy odcień! chociaż powiem szczerze, że jestem fanką konkretnego pudru z Astora i nie umiem jakoś się przemóc by wypróbować jakiś inny! chociaż tu jest cena kusząca, bo ja dziś akurat kupiłam ten puder i zapłaciłam 31zł... czyli dwa razy tyle...

    wracaj do zdrowia! jak tylko do domu dojedziesz, to pod kołderkę się wygrzać!!!
    a ja myślałam, że Ty z Wrocławia jesteś! a tu proszę, niespodzianka, jednak nie.

    no ja mam tak samo z lakierami, jakbym miała codziennie zmieniać lakier na paznokciach to chyba bym padła ;/

    tak, tak ;) więc jesteśmy koleżankami po fachu :D mi się podoba ta chemia, chociaż jednak bardziej podobały mi się studia na kosmetologii. ale już powoli studia robią się przeszłością... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to mało znana firma póki co:). I młoda. Ale z pudrem się polubiłam, choć też byłam na początku sceptycznie nastawiona. Okazało się, że u mnie się sprawdził.

      Dzięki, no taki mam plan! Chociaż wiesz, nie mam czasu na chorowanie.. Muszę się z każdym spotkać, pozałatwiać dużo spraw itd :P Więc muszę szybko wyzdrowieć. Nie, nie jestem z Wrocławia, tu tylko studiuję, a ogólnie jestem z podkarpacia:)

      Usuń
  11. zdrówka życzę! puder prezentuje się bardzo fajnie, dodaję do obserwowanych i zapraszam na konkurs..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że dostępność pozostawia raczej wiele do życzenia... drogerie stars? nawet nie wiedziałam, że są takie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze nie miałam do czynienia z ich kosmetykami :)
    Fajne opakowanie, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam go ale jakiś czas temu czytałam już pozytywne opinie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skład puder ma spoko, więc w sumie może być ok :) widzisz ja np. zamiast różu używam pudru brązującego i też daję za niego 7,5zł ma spoko skład i jest fajny. więc jak się chce, to można. mam nadzieję, że firma stanie się bardziej dostępna, bym mogła jakieś z ich kosmetyków wykorzystać ;)

    a czemu akurat Wrocław? i jak Ci się tam żyje? tak pytam, bo pod Wrocławiem jest całkiem dobrze rozwinięty przemysł kosmetyczny i szczerze jakbym miała wybierać, w jakim rejonie chcę mieszkać ze względu na pracę, to albo bym obstawiała Warszawę i to na pierwszy miejscu, później właśnie Wrocław i też mnie Gdynia ze względu na Ziaję intryguje ;)

    heh, znam to bardzo dobrze! sama mieszkam kawałek od domu, rzadko jestem i jak już tam wpadam, to ciężko się nudzić :P

    też lubiłam puzzle :D a przez te moje myśli to mam ochotę sobie jakieś ułożyć :D

    tego typu decyzje moim zdaniem mają zawsze plusy i minusy, ale jak odbieramy taką decyzję zależy od tego, czego jest więcej. mam nadzieję, że w moim przypadku będzie więcej plusów.

    to wpadaj! :D mnie jakoś naszło na bigos, to i sobie ugotowałam :D

    pakowanie jest straszne :D więc już do przodu! chociaż ja po ponad 4 latach mieszkania poza domem to pakuję się naprawdę w 15,20 minut max :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No firma jest młoda, dopiero się rozwijają:). Ja też zamiast różu używam brązera :D. Jakoś nie lubię siebie w różu;)

      Wrocław bo.. bo tam się dostałam :P. Miał być Lublin lub Łódź, ale się nie udało. A mało jest publicznych uczelni, które oferują kosmetologię. Ale nie żałuję, jest naprawdę świetnie! A oprócz studiów zakochałam się we Wrocławiu:)))

      Ojej, podziwiam Cię! Ale może też dojdę do wprawy z pakowaniem, teraz sama myśl przyprawia mnie o mdłości ehh;p

      Usuń
  16. ja musze koniecznie wybrać się do sklepu stacjonarnego... tylko teraz to dopiero po świętach to nastąpi niestety...

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy wcześniej nie widziałam tego pudru:) jestem wierna temu marki Stila jak na razie, idealnie dopasowany do moich potrzeb :) ale kto wie, może kiedyś rozejrzę się za tańszym zamiennikiem:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy :)
    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  19. si:) i jeszcze kwiaty :P dziękuję za komentarz:** Produkt o , którym piszesz, ma ładne opakowanie i kolor! klikam Tobie follow;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tej marki :). Dobrze poznać Twoją opinię, może zwrócę uwagę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, ale opakowanie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz już wiem, co kupić przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam pudrów ale mm może kiedyś zacznę ;D

    OdpowiedzUsuń