niedziela, 22 grudnia 2013

Zgarnij Carmex!

Dobry wieczór!
Dziś, kiedy moja choroba się nie kończy, a nawet jest gorzej, kiedy moje samopoczucie spada do -100.. przychodzę do Was z postem chwalipiętnym, informacjami oraz małym konkursem :).
Już pisałam, że zostałam ambasadorką Carmex. W ostatnim tygodniu przyszła do mnie przesyłka ze wspaniałościami tej właśnie firmy..
Ale, ale! Pomyślałam, że balsamami się podzielę. Carmex nie jest mi obcy, używałam już wersji klasycznej w sztyfcie oraz tubek- truskawkowej i wiśniowej. Ze wszystkich byłam bardzo zadowolona.
Postanowiłam, że nieznane mi balsamy zostawię dla siebie, podzielę się z Mamą. Mamie się "dostało", "dostanie" się i Wam! Zapraszam na małe rozdanie.
Obdarzę dwie osoby. Każda dostanie jeden balsam w tubce- wiśniowy, bądź truskawkowy :). 

Mały regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga.
2. Fundatorem nagród jest Carmex Polska.
3. W rozdaniu mogą wziąć udział osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców.
4. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski, listem poleconym.
5. Rozdanie trwa od 22.12.2013 do 01.01.2014.
6. Zwycięzcy (w liczbie dwóch) zostaną wybrani drogą losową.
7. Ogłoszenie wyników oraz wysyłka nagród- do 3.01.2014.
8. Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić obowiązkowe warunki i wypełnić formularz.
Co należy zrobić?
Warunki obowiązkowe:
- obserwować publicznie mojego bloga
- polubić fanpage Carmex Polska
- polubić fanpage mojego bloga
(jeśli nie posiadasz fb, napisz to w formularzu)

Warunek dodatkowy (+2 losy):
- udostępnić powyższą grafikę wraz z linkiem do rozdania na swoim blogu lub fb


UZNAWANE BĘDĄ TYLKO ZGŁOSZENIA PRZEZ POWYŻSZY FORMULARZ :).

Zapraszam Was też do odwiedzenia FB Carmex, ponieważ trwa tam konkurs foto- Carmex na choince!
Powodzenia! :)

17 komentarzy:

  1. A mi Carmex strasznie śmierdzi i nie mogę się do niego przyzwyczaić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ! Masz naprawde super bloga. Twoje posty są pisane z sensem i widać że wkładasz w nie dużo serca.<3
    Na twoim blogu jestem pierwszy raz, to może obserwujemy? Napisz u mnie w komentarzu, to wtedy i ja się odwdzięczę. :)
    www,stenaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję kochana ! omg VANILLA <3
    Jeśli jeszcze nie bierzesz udziału, to zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowy i limonkowy? <3 Przynieś na spotkanie, to niuchnę chociaż :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pierwszy raz je na oczy widzę, więc sobie zostawiłam :D. Jutro chcę zrobić zdjęcia i otworzyć, przywiozę, ale mi przypomnij! :*

      Usuń
  5. super:) akurat będę w Polsce :d nie to, że zakładam na wstępie, że wygram, ale jak szczęście dopisze hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ich spory zapasik więc nie biorę udziału. Dam szansę innym a naprawdę warto próbować :)
    P.S. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gotowe :) Jeszcze nigdy nie miałam Carmexa.

    OdpowiedzUsuń