wtorek, 31 grudnia 2013

zimowy manicure

Cześć!
Wpadam dosłownie na chwilę, aby opublikować recenzję, bo oczywiście jestem w trakcie przygotowań sylwestrowych :).

Jeśli śledzicie mojego bloga to na pewno już w miarę kojarzycie firmę Softer. Większości osób kojarzy się ona z lakierami do paznokci i wcale się nie dziwię, bo ich wybór mają ogromny. Dziś chciałabym rozpocząć wątek o lakierach z serii Crazy Colours (kolor nakrętki odpowiada rzeczywistemu kolorowi na paznokciach, super sprawa).
Dzisiejszy post poświęcę 2 lakierom, których używałam w duecie :). Cała seria ma ładne, proste opakowania, szklane buteleczki mieszczą 9ml.
Pędzelek jest raczej cienki. Mimo, że wolę grubsze, to tym mi się wygodnie operuje i bezproblemowo nakładam średniej gęstości lakier.
Już kiedy stałam przed szafą z lakierami to wyobrażałam sobie połączenie tych dwóch "cudaków". Stwierdziłam: "ale super to będzie wyglądało, taki mroźny, zimowy manicure!". 
Nie myliłam się, efekt końcowy mi się baaardzo podoba! Lakiery Crazy Colours potrzebują 2 warstw do całkowitego krycia. To co widać na zdjęciach stanowią 2 warstwy lakieru białego (nr 3) i jedna warstwa brokatowego (nr 9). Razem prezentują się cudnie. Jeśli chodzi o brokatowy lakier to nie wyobrażam sobie używać go solo, najładniej wygląda na innych lakierach ;).
Bardzo dużym plusem jest fakt, że lakiery z tej serii bardzo szybko schną. Trwałość u mnie to ok. 3 dni bez odprysków. To taki w miarę satysfakcjonujący wynik, a muszę zaznaczyć, że na moich paznokciach mało który lakier jest trwały. Jednak nie ma co narzekać zważywszy na szeroką gamę kolorystyczną, ładny efekt i szybki czas schnięcia. No i niska cena, o ile dobrze pamiętam to ok. 6pln, mogę się mylić, jednak na pewno nie przekracza ona 10pln. Minusem jest dostępność- tylko Drogerie Stars i Trendy Shop'y.
Jak Wam się podoba? :)

U mnie dziś nie będzie podsumowań i innych rzeczy, bo zbyt mnie coś takiego przytłacza ;). Napiszę tylko, że rok 2013 był dla mnie hojny i wspaniały. Mam nadzieję, że 2014 będzie jeszcze lepszy!
Życzę Wam szampańskiej zabawy (czy to na szalonej imprezie czy to w dzikim lenistwie w towarzystwie piżamy) i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :*

23 komentarze:

  1. Ja podobny efekt osiągnęlam z bialym Wibo wow i białym eveline, ale nie do końca mi sie spodobał bo wolałabym mocniejszy efekt - taki jak po Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, trochę przypomina śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :)
    a jaki aparat zamówiłaś??


    świetny manicure!
    jak iskrzący się śnieg
    dobry wybór i znakomite połączenie
    a biały lakier ogólnie jak? dobrzey kryje, bez smuk, zaickeów i innych niedgoskonałości?

    Tobie też szczęśliwego dwa tysiące czternastego :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam Nikona L820 i właśnie dziś przyszedł :D

      Biały lakier bardzo fajnie się sprawuje, ładnie kryje, nie smuży, nie mam mu nic do zarzucenia:)

      Usuń
  7. Pięknie, bardzo lubię taki prosty manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt, ja osobiście preferuję lakiery Morgan Taylor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pomyślałabym, że tak mi się spodoba :) jest naprawdę piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obecnie najbardziej lubię lakiery Golden Rose z serii Rich Color, o tej marce, którą pokazujesz, nigdy wcześniej nie słyszałam. Taki mleczny, delikatny efekt na paznokciach bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny, delikatny efekt :)
    Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love it! Thanks for sharing! :) Happy New Year!

    P.S. What do you think about following each other? I'd be really glad if you wanted to! :) Let me know x
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądają ;) ja niestety nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty mi lepiej powiedz jak zabawa sylwestrowa sie udała! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobne paznokcie obecnie :D Tylko różowe no i malowane innymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń