środa, 8 stycznia 2014

Blue Angel- Softer Crazy Colours nr 27

Dobry wieczór!
Rany, jestem totalnie bez życia, a sesja się zbliża.. zabijcie mnie no:(. Dziś przespałam całe popołudnie. Oby to było tylko chwilowe! Nadal zapraszam Was do mojego ROZDANIA.

A jeśli chodzi o tematy kosmetyczne to dziś chciałabym Wam pokazać kolejny lakier z serii Crazy Colours firmy Softer o wdzięcznej nazwie Blue Angel (nr 27).
Jeśli chodzi o recenzję to znajdziecie ją TUTAJ, ten lakier różni się od pozostałych tylko jedną rzeczą- pachnie po wyschnięciu! I zapach utrzymuje się ok. 1 dobę, jestem w pozytywnym szoku:).
Blue Angel to przepiękny, kremowy, niebieski kolor. Zakochałam się od pierwszego "noszenia"!
Poniżej zdjęcie w sztucznym świetle.
A tu już zdjęcia w świetle dziennym.
I mały gratis- Luna śpiącym okiem przygląda się co ta pani wymyśla :D.
Lakiery w cenie 6,99pln dostępne są w Drogeriach Stars, Trendy Shop'ach, online (KLIK).
Jak Wam się podoba Blue Angel?

19 komentarzy:

  1. ja uwielbiam niebieski kolor ;) moj ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie kolory ;)
    ja na jutro szykuję jakiś paznokciowy post, bo dawno nic takiego u mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor ! Ja miałam raz pachnący lakier ale tylko podczas wysychania ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam intensywne kolory na paznokciach. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor, latem nawet miałam taką hybrydę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niebieskości ale tylko i wyłącznie u kogoś. Pomimo efektu jaki dają, sama czuję się w nich nieswojo. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest świetny :) nawet w Chełmie widziałam te lakiery, ale się nie skusiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek :) Ja też taka bez życia jestem, jeszcze sie pochorwałam a tu zaliczenia, sesja, OMG :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się podoba! Świetny 'żywy' kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie niebieskości ja osobiście lubię tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek,mam podobny,tylko z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń