wtorek, 7 stycznia 2014

Denko grudniowe oraz ROZDANIE Dr Irena Eris!

Cześć!
Dziś mam dla Was spóźnione, grudniowe denko (bo oczywiście zrobiłam zdjęcia dopiero po powrocie do Wrocławia, gdzie miałam puste opakowania). A w drugiej części posta niespodzianka:).

W ubiegłym miesiącu poszło mi słabiutko i czuję, że w styczniu będzie jeszcze gorsza bieda..
1. Bingo Spa żel pod prysznic z minerałami z Morza Martwego- przeciętniak, pachnie bardzo męsko, nie porwał mnie.. Czy kupię ponownie: nie
2. Yves Rocher płyn do demakijażu oczu- bardzo przyzwoity produkt, radził sobie z większością kosmetyków. Czy kupię ponownie: może
3. Joanna Naturia peeling myjący z czarną porzeczką- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
4. Equilibra nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów- próbeczka, mam jeszcze jedną i na pewno wspomnę o nich na blogu. Czy kupię ponownie: może
5. Flos-lek wazelina kosmetyczna do ust poziomkowa- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
6. Nivea masełko do ust- bardzo lubię te masełka, nie są jakieś wybitne w działaniu, ale przyjemnie się ich używa. Czy kupię ponownie: tak
7. Lirene Youngy 20+ kremo-żel z witaminowymi drobinkami do twarzy i pod oczy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
8. Balmi truskawkowy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak

***

A teraz czas na obiecane rozdanie z okazji 500 obserwatorów bloga! Dziękuję Wam wszystkim, że jesteście ze mną :*.
Oto nagroda, zestaw 3 kosmetyków z serii NORMAMAT Dr Irena Eris o wartości 79,00pln!
Kilka zasad:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga Naturalnie- o kosmetyce.
2. Fundatorem nagrody (Set to start NORMAMAT) jest Dr Irena Eris.
3. Zestaw kosmetyków jest nowy, nieotwierany (jedynie pudełeczko zostało otwarte w celu sprawdzenia, czy wszystko w środku jest OK).
4. W rozdaniu mogą brać udział osoby powyżej 18 roku życia (osoby nieletnie za zgodą rodzica).
5. Rozdanie trwa od 7.01. do 5.02.2014r.
6. Wysyłam TYLKO na terenie Polski przesyłką poleconą priorytetową.
7. Wyniki podam max. tydzień po zakończeniu rozdania.
8. Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową.
9. Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić obowiązkowe warunki oraz wypełnić poniższy kwestionariusz.

WARUNKI OBOWIĄZKOWE:
1. Być publicznym obserwatorem bloga: http://spill-the-time.blogspot.com/.
2. Polubić fanpage mojego bloga: KLIK

DODATKOWE 2 LOSY: udostępnić informację o rozdaniu (zdjęcie + link) na FB lub blogu.



POWODZENIA!

31 komentarzy:

  1. skusiłabym się chętnie na balmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu rozpoczęłam krem lirene i jak na razie jest ok. Wprawdzie to prawda, że nawilżającego szału nie ma, ale według mnie to wciąż całkiem dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten balsam w kostce jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest tak źle, ja w jednym denku miałam tylko jeden produkt i próbki xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę się wziąć w ogóle za projekt denko;p

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wykończenie kosmetyków trwa i trwa...także i tak ich sporo.:) Choć nie znam żadnego z nich (no może poza peelingami z joanny, które osobiscie lubie...za przepiękne zapachy)

    Powodzenia dziewczynom w rozdaniu!:)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam, nie takie małe to denko :)
    Mam nadzieję, że moje zgłoszenie poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad kremem z Lirene, teraz już wiem, że powinnam odpuścić :)

    aLoveliness przeniesiony został na www.nejviis.blogspot.com
    Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie odżywka equilibra jest fantastyczna! :) masełko nivea i wazelina floslek znam oraz lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te peelingi z Joanny a porzeczka to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a tam uwielbiam peelingi myjace i same peelingi od Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja wzięłam udział. :) kusi mnie masełko nivea.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad tym balsamem do ust. Zeruje właśnie Carmexa i chyba go z czymś zdradzę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia biorącym udział. Co do denka, zainteresował mnie ten Balmi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne denko, uwielbiam masełka z Nivea :)) Gratuluję 500 obserwatorów, fajny konkurs i ciekawa nagroda;D Ja nie biorę udziału, bo nie mam szczęścia do takich gier;pp

    OdpowiedzUsuń
  16. Te masełka są dobre, ale mają trudne w otwarciu opakowania, a to duuuży minus.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wykończyłaś Balmi? :D Który zapach będzie następny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina albo kokos :D. Mięty raczej nie tknę :P. Ale najpierw wykończę zapasy balsamowe!

      Usuń
  18. Lubię wazeliny do ust, u mnie na prawdę dobrze działają :) zgłoszę się co mi tam:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam peelingi z Joanny:) wzięłam ud\iał w rozdaniu może akurat mi się trafi:D

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze się boję, że te formularze się nie wyślą ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. a może jesteś zainteresowana odsprzedaniem próbki odżywki Equilibra ? Bo ja chciałam ja wypróbować, a do próbek nie ma dostępu...pisałam do firmy z zapytaniem o próbki - bez skutku. Byłabym wdzięczna za odpowiedź na brokatwspreju@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. skusiłam się na wzięcie udziału :)

    OdpowiedzUsuń