piątek, 3 stycznia 2014

Ingrid Cosmetics krem BB

Cześć!
Cieszę się strasznie, bo dziś przyszedł wreszcie mój nowy aparat! Ogólnie zdjęcia teraz będą pomieszane, bo wiele zdjęć kosmetyków mam już na laptopie (zrobionych starym aparatem), ale mam nadzieję na coraz lepszą jakość :).
Dziś chciałabym Wam przedstawić krem BB Ingrid Cosmetics (Verona).
Opakowanie to czarna, plastikowa tubka, mieszcząca 30ml.
Produkt dostępny w 3 odcieniach, ja mam nr 02. Niestety jest dla mnie sporo za ciemny.. samodzielnie użyłam go tylko kilka razy, najczęściej mieszałam z jasnym podkładem.
Krem BB wydobywamy przez niewielki otwór, zakrętka zapewnia szczelność, tutaj nie mam nic do zarzucenia.
Kosmetyk jest raczej rzadki i pachnie bardzo delikatnie.
Jak widać na poniższym zdjęciu kolor jest dla mnie dużo za ciemny i rzuca się to w oczy nawet po rozsmarowaniu..
Opis producenta oraz skład:
Kosmetyk dobrze się rozsmarowuje na buzi. Nie smuży. W moim przypadku samodzielnie nałożony odznacza się, ale to przez źle dobrany odcień. Jest przede wszystkim bardzo lekki. Nie uczulił mnie, lekko nawilża. Jednak okazał się produktem nie dla mnie. Dlaczego? Przez swoje minimalne, prawie zerowe krycie. Wiem, że producent nie obiecuje cudów, ale przy mojej cerze problematycznej taki krem BB to za mało. Sprawdzi się u osób z ładną cerą, bo wygładza, delikatnie ujednolica koloryt, nic więcej. Trzyma się kilka godzin na twarzy.
Cena w sklepie internetowym: 7,99pln/30ml

31 komentarzy:

  1. Oj jak dla mnie, to masakrycznie ciemny odcień

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać, że za ciemny... A jak nic a nic nie kryje to w sumie zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  3. BB, BB, BB - wszystkie firmy mają już swój BB :) ja osobiście zawiodłam się na kilku BB i nie próbuję kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mówiąc szczerze to nie miałam jeszcze żadnego kremu bb i nie zanosi się na to,zebym jakiś w najbliższym czasie nabyła :P w ogóle do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za ciemny dla mnie, jak każdy pseudo krem bb dostępny stacjonarnie z Polsce. azjatyckich jeszcze nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też za ciemny;). A BB z Under20 też jest za ciemny na Ciebie? On jest mega jaśniutki, aż muszę sama go przyciemniać ;D (a jestem blada).

      Usuń
    2. A azjatyckich sama też nie używałam, choć mnie kuszą..

      Usuń
    3. jeśli chodzi Ci o taki puder antybakteryjny w dużej tubce to miałam kiedyś i niestety był za ciemny, chyba że nałożyłam go bardzo mało i ekstremalnie roztarłam ale wtedy prawie nie krył. za to brudził wszystko i szybko złaził. ogolnie używam od dawna podkładu mineralnego i uważam że nic mi go nie zastąpi. jeśli skusze się kiedyś na coś innego, to będzie to azjatycki krem bb :) inne kosmetyki kolorowe do twarzy w ogole nie wchodzą w grę - z podkładami drogeryjnymi na czele.

      Usuń
  6. moja mama pewnie by go polubiła:) ma cerę idealną, skubana :P
    ja wolę azjatyckie, mega krycie!

    OdpowiedzUsuń
  7. moja buzia po kremach bb strasznie się świeci... poza tym potrzebuje kryjących kosmetyków, a z tego co piszesz ten krem taki nie jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie trafiłam na jakiś fajny BB , wszystkie jakieś nie takie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się on nawet spodobał, ale szkoda, że nie dali odcieniu 01...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię takich silikonowych pseudo bb

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście od razu widać, że jest mocno ciemny... Może u kogoś innego by się lepiej sprawdził :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute post and blog! Lets follow each other? Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. to u mnie się nie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, na ręce wydaje się baardzo ciemny! Być może to kwestia zdjęcia, albo ustawień mojego ekranu.

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdził;))

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam o nim nigdy,ale jak dla mnie za ciemny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak mi zejdą pryszcze to może wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za marką Ingrid, kiedyś kupiłam puder z tej firmy i tworzył brzydkie plamy na twarzy, poza tym strasznie ciemniał chwilę po nałożeniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog! :)
    i zapraszamy do nas :) http://fredzianke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja go też nie używałam,bo za ciemny i nawet nie mam takiego jasnego żeby z nim wymieszać xD

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję bardzo! ;*
    też o nim myślałam jakiś czas temu, ale dużo funkcji przeważyło o P520 ;)

    strasznie ciemny. ja nie umiem dobrać podkłądu/kremu BB itp do siebie :/

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam BB z Lirene. Wypróbowałam dużo i ten był chyba najlepszy. Ale BB to tylko latem. W zimę stawiam na podkład.


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście kolor ma bardzo ciemny... Ja stawiam na jaśniejsze odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam okazji wypróbowac jeszcze kosmetyków tej firmy, mogłabym sie skusić:)
    kolor musiałby byc jednak jasniejszy dla mojej cery:)
    obserwuje,kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń