czwartek, 9 stycznia 2014

Makijaż karnawałowy z Carmex!

Cześć!
Dawno nie było makijażu, więc dziś nadrabiam i przychodzę z moją propozycją na karnawał! Będzie trochę koloru, odważnie jak na mnie, ale postanowiłam się przełamać.

Z góry przepraszam za różną jakość zdjęć, ale wszystkie robione były z lampą (choć nowy aparat i tak radzi sobie miliard razy lepiej od starszego). Kiedy przychodzę po zajęciach na uczelni już niestety jest ciemno i jestem zmuszona do sztucznego światła :\. 

Oto mój makijaż karnawałowy!
Oto kosmetyki, których użyłam:
Baza pod cienie towarzyszy mi już bardzo długo- przedłuża ich trwałość oraz podbija kolory. Jedna z ulubionych maskar, eyeliner Wibo oraz ukochany zestaw do brwi Catrice.
Jeśli chodzi o oczy to pierwsze skrzypce grają dwa cienie z Glazel Visage- połyskujący turkus z paletki oraz ciemny fiolet (również z drobinkami, pojedynczy cień). Oprócz tego dla przyciemnienia czarny cień z paletki Sleek Oh So Special, mieniący się, jasny cień w wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy z palety Technic oraz fioletowy Color Tattoo na dolną linię rzęs.
W tego typu makijażach najpierw maluję oczy, potem twarz. Na buzi mam krem BB z Under20 zmieszany z podkładem kryjącym Soraya. Pod oczy korektor z L'Oreal, na inne niedoskonałości MAC Studio Finish. Wszystko utrwalone pudrem sypkim z Manhattanu.
Jako brązera użyłam Słońce Egiptu z Paese, a jeśli chodzi o róż to wybrałam ten z firmy Softer.
No i na końcu (równie ważne) usta! Jako maniaczka balsamów do ust ZAWSZE pamiętam o ich nawilżeniu. Mam swoje top 3 produkty do pielęgnacji ust, ale o tym będzie osobny post. Jednym z nich jest Carmex, dostępny w wielu wersjach, poniżej kilka z nich.
Ja akurat wybrałam limonkowy Carmex. Zawsze nakładam coś pod szminkę/błyszczyk, bo nienawidzę przesuszonych ust!
Na balsam użyłam szminki Paese w odcieniu nude, która jest absolutnie idealna. Wpasowuje się w cały makijaż (mocne oczy + delikatne usta).

I poniżej jeszcze kilka zdjęć efektów :). Tak prezentuje się mój gotowy makijaż karnawałowy!
Jak Wam się podoba?

36 komentarzy:

  1. świetny makijaż, moisture najbardziej lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. aaale cudowny! kocham wszystkie niebieskie makijaze :) a Tobie w nim bardzo do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale duże oczy! Z Carmexów ten moisture plus jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże?! Może kwestia makijażu, bo mam bardzo małe oczy :P

      Usuń
  4. oddawaj włosy! xD też chcę takie długie:< pięknie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie? Z której strony? :D haha jeszcze na wakacjach były długie, a potem (głupia ja) ścięłam.. czekam aż odrosną!:<
      Dziękuję:*

      Usuń
  5. Przepiękny Ci wyszedł makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ślicznie pomalwoane oczy : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jest przepiękny :) tak jak i Ty!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie kolory na oczach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też zawsze nakładam pomadkę pod błyszczyk ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, jestem przyzwyczajona, że niebieski na oku jest dla poddtarzałych barbie osiedlowych, ale w tym wypadku bardzo mi się podoba ;D Z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Carmex w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz w tym makijażu ! ;) Też mam bazę z Hean ale przez moje paznokcie ciężko mi ją wydobywać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny. Lubie takie makijaże, choć zawsze jak gdzieś idę to albo stawiam na brązy albo na smokey... ;D jakoś w tym najlepiej się czuje. latem szalałam z kolorami. ale teraz już nie mam do tego cierpliwości ;d

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! :) Mi niestety w ciemniejszych nie jest do twarzy.
    Również nie lubię używać koloru na usta bez nałożenia czegoś nawilżającego. Z tym, że nie carmexy są dla mnie strasznie przereklamowane. Zdecydowanie bardziej lubię działanie blistex lub alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz piękne, gęste brwi :)
    makijaż jest naprawdę śliczny, masz rękę do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne połączenie kolorów Olka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, jak Ci ładnie w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie wyszedl ci makijaz i na dodatek ladnie ci w tych kolorach!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż!
    Masz świetnego bloga, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do takiego typu urody pasuja niemal wszystkie odcienie teczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jednym słowem?
    .
    .
    .
    CUDOWNY ♥

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję, dziękuję... albo i niedziękuję, by nie zapeszyć
    ale tak.. sporo się tego nazbierało
    taaa... zdrowie najważbiejsze


    jak tylko otwarłam Twojego bloga i Cię zobnaczyłam to wyrwało mi się "WOW" - bardzo podba mi się ten make-up!
    recenzjonowałaś tę bazę pod cienie?
    nie mogę doczekać się na post o balsamach do ust :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. zjawiskowe oczy:D ten makijaż o wiele lepiej Ci pasuje niż retro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wprawdzie ja nienajlepiej wyglądam z niebieksim make-upem ale sama wyglądasz w nim przepieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. usta wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyszedł Ci makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny, zazdroszczę tak pięknych włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń