czwartek, 2 stycznia 2014

Mój przyjaciel Balmi + wyniki rozdania Carmex!

Hej, hej!
Witam Was w roku 2014 :). Oby przyniósł Wam same radości i jak najmniej problemów! Mam nadzieję, że wszystkim udał się Sylwester, ja mam odcisk na pół pięty i nie mogę chodzić :P.

Przechodząc do spraw kosmetycznych- przedstawiam Wam Balmi!
Czym jest ta mała, różowa kosteczka? Posiadam ją z Unique Cosmetics (wyłączny dystrybutor kosmetyków Balmi). To balsam do ust zamknięty w kostce. Na przodzie ma wyryte logo, na tyle naklejkę z kilkoma informacjami.
Balsam jest odkręcany. Z początku wszystko było OK, jednak im dłużej go używałam, tym łatwiej się go otwierało, aż w końcu sam się otwierał np. w torebce.. 
Dostępne są 4 wersje: malina, truskawka, mięta i kokos. Ja mam truskawkę i pachnie pięknie! Słodko, mmm :) Aż chciałoby się zjeść! Na to właśnie liczyłam. Zapach nie utrzymuje się na ustach, po chwili znika.
Balsam jest w postaci stożka, więc można aplikować bezpośrednio na usta. Jedynie pod koniec byłam zmuszona użyć palców ;).
Kosmetyk dobrze się rozprowadza. Według mnie daje porządną ochronę przed zimnem, zabezpiecza usta i nawilża je. Co prawda nie jest w tej kategorii najlepszy, ale zdecydowanie daje radę i- przyznam szczerze- jest fajnym bajerem! Bardzo się z nim polubiłam, wystarczył mi na ok. 1,5 miesiąca.
Taka przyjemność kosztuje ok. 25,00pln.

***

A jeśli o ustach mowa.. to teraz jeszcze wyniki rozdania z Carmexem! Nie chcę przedłużać, maszyna losująca wybrała dwie dziewczyny:
Serdecznie gratuluję! I bardzo Was proszę Kochane, wyślijcie mi swoje dane na maila: olasurowiak@gmail.com
PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZY KONTAKT, bo jutro chciałabym wysłać Wasze balsamy:)

30 komentarzy:

  1. eehh nie mam szczescia jakos ;d gratuluje zwyciezcom ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajnie, że o nim napisałaś! Ostatnio się nawet nad nim zastanawialam...

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak btw ten balsam widziałam na jednej stronce za 19,90... cena troszkę wygórowana jak na takie malutkie cudo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, zależy gdzie :) Trochę drogo, to prawda!

      Usuń
  4. gratuluję zwyciężczyniom :) a masełko chciałabym kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny. Balmi jeszcze nie miałam ale kusi coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam go :) ale słyszłam o nim ale ja i tak wole carmex

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooj, nie wyobrażam sobie żeby mi się tak sam w torebce otwierał!:O kiedyś mi się pomadka tak otworzyła, wszystko w niej miałam grrr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie trzeba w nim grzebać palcami, to już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję:* bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję:* bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też się z nim polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. maybe we can follow each other? let me know;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny! Chcę go koniecznie :D


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń