wtorek, 21 stycznia 2014

Na paznokciach- Softer Crazy Colours nr 2

Cześć!
Nauka mnie pożarła.. Jestem w samym środku bagna, ale dla odstresowania dziś krótki post paznokciowy! :D

A bohaterem posta zostaje kolejny lakier Softer z serii Crazy Colours o numerku 2.
Pełna recenzja znajduje się TUTAJ, dziś tylko nowy kolor.
Na zdjęciach mam dwie warstwy i taka ilość spokojnie wystarcza na pełne krycie. Niczym się nie różni od innych kolorków.
Zdjęcia w świetle dziennym. Przepraszam za skórki, ale ostatnio nie są w zbyt dobrym stanie..
Sam odcień jest śliczny i ciemny, mojemu K. szczególnie się spodobał :). Koszt lakieru to 6,99pln w Trendy Shop'ach, Drogeriach Stars, online TU.

19 komentarzy:

  1. rzeczywiście ciemny, w buteleczce na taki nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciemny na paznokciach, ale ja ostatnio takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego ciemnego fioletu szukam od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie za ciemny, a szkoda, bo w buteleczce wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na kolejnu konkurs do wygrania ekspres do kawy http://wszystkocozafree.blogspot.com/2014/01/uwaga-konkurs-do-wygrania-ekspress-do.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutki jest :) Może sobie nawet nim pomaluję paznokcie na dniach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. na ciemne lakiery muszę mieć akurat 'dzień', dziś akurat nie mam, ale kolor niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor szczególnie na takie zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie trochę za ciemny, ale wyglada elegancko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paznokcie, podobają mi się takie "mocne" ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki głęboki kolor :) a w buteleczce nie wygląda aż tak ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda ten lakier, nie widziałam nigdzie podobnego koloru.. )

    OdpowiedzUsuń