środa, 22 stycznia 2014

Na powiekach- Naturalnie! trio cieni z Ingrid

Hej, hej!
Uff, raport z biofizyki zrobiony, kolejny za mną :). Tak więc zabieram się za posta! Dziś będzie NATURALNIE makijażowo przy okazji recenzji cieni :D. A sprawdzą całego zamieszania jest TRIO cieni do powiek z Ingrid Cosmetics (Verona).
Opakowanie zawiera kartonik z potrzebnymi informacjami i pudełeczko cieni, któremu, nie czarujmy się, daleko do "luxury eye shadow". Mieści 3g produktu.
Opakowanie jest kiepskiej jakości, ale zatrzask działa dobrze i cienie nie otwierają się same.
Po otwarciu ukazuje nam się piękna mozaika trzech kolorów :D.
Ogólnie dostępnych jest bodajże 8 wersji kolorystycznych, ja posiadam numerek 44, czyli brązy i jasny do rozświetlania. Uwielbiam takie kolory, więc z chęcią testowałam :).
Informacje na opakowaniu:
Cienie otrzymałam na spotkaniu blogerek w Kazimierzu Dolnym i w sumie najintensywniej używałam ich końcem grudnia i w styczniu. Towarzyszyły mi wiernie przez cały okres Świąt oraz na Sylwestra na powiekach moich i mojej Przyjaciółki :).
Wykończenie jest perłowe, przepięknie połyskują na powiece. Ogólnie bez bazy efekt jest trochę delikatniejszy (i taki przedstawię w dzisiejszym makijażu), cienie po kilku godzinach dodatkowo tracą na intensywności i zaczynają się zbierać w załamaniach. Dlatego w 95% przypadków używałam produktu z bazą i wtedy makijaż wytrzymuje spokojnie całą noc, imprezę, czy cokolwiek trzeba. Połyskuje jeszcze bardziej. 
Pigmentacja jest średnia w kierunku słabej. Trochę trzeba się namachać, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt. Za to są przyjemnie miękkie i łatwe w "obsłudze"- bezproblemowo się rozcierają nawet, gdy nie ma się wprawy. Nie uczuliły mnie, ani nie wyrządziły żadnej innej krzywdy.
Ich cena to 4,50pln w sklepie internetowym (klik), stacjonarnie będzie podobnie, więc to tyle, co nic :).

Ale zaraz, co to za recenzja cieni bez makijażu.. No właśnie! Zapraszam na makijaż w naturalnych kolorach z użyciem powyższego kosmetyku :D. Na zdjęciach mam również róż do policzków tej samej firmy.
Jak Wam się podoba? Lecę odwiedzać Wasze blogi, bo dawno tego nie robiłam.. Buziaki! :*

PS: Mam tyyyyle syfów na twarzy, a na zdjęciach nic nie widać.. jak to się dzieje, ahaha :D.

36 komentarzy:

  1. Niby tylko 3 cienie, a taki ładny makijaż wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki, naturalne bardzo :) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kreska, widziałam ostatnio cienie tej marki w Tesco, muszę się im bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde, ale Ci oczy wyszły na 1 zdjeciu :D:D
    haha do luxury daleko XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie nie dla mnie, jakoś nie lubię takich 3w1, natomiast na Twoich oczach prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż można wyczarować z tych cieni :)
    wyglądasz rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczme kolory
    fajne cienie w niskiej cenie

    OdpowiedzUsuń
  8. brązy to moje ulubione kolorki :) ale superaśna cena . Heheheh u mnie dobre światło do zdjęcia sprawia iż syfków nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to nie wiem, chyba też światło i lampa ::P

      Usuń
  9. przepiękny makijaż nimi zmalowałaś :) patrząc na Twoje makijaże popadam w kompleksy, że ja tak nie potrafie :( :P

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak inglot :D ładne kolory.
    Fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy takich kolorach, można wyczarować coś bardzo fajnego;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kolory :) moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbrzydnij, za ładna jesteś :D
    A jakie masz oczy, o matko... Oddaj mi je! <3

    A jeżeli o cienie chodzi, to marka Ingrid ma całkiem spoko kosmetyki do makijażu :) Niektóre są bublami, ale za taką cenę i tak warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczykobry:D
      Coś Ty, ładna jestem tylko w makijażu :D

      Usuń
  14. uwielbiam takie kolorki ;)
    pasują niemal do każdej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie ślicznie prezentują się na twoich powiekach ;) Ja mam cienie Ingrid tyle że duo i jak dla mnie ich pigmentacja jest tragiczna ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana poszalałaś z makijażem, faktycznie cienie prezentują się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż :) Najczęściej używam właśnie tych kolorów w moim makijażu dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow piękny makijaż!:) Cienie ingrid bardzo lubie, a najbardziej pasuje mi ciemny braz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dlaczego ja nie umiem robić takiego makijazu?;D
    wiesz lepiej wybrać coś co się zna niż coś co się nie zna jeśli chodzi o płytę przy wyborze wygranej. fakt, że jak nie znam to poznam, ale jak nie przypadnie do gustu to szkoda żeby leżala tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy taki umie, żadna sztuka :P

      Usuń
  20. Piękne kolorki i makijaż także :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te cienie sa śliczne, szkoda, że u mnie tak marnie skończyły :(
    zrobiłaś nimi cudny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  22. wykonałaś świetny makijaż :) i masz wyjątkowy kolor oczu *.*
    ja, jeśli używam cieni, to też wybieram głownie brązy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam cienie w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mega makijaż, ta kreska.. cudoo ;d
    na syfy maść benzacne Kochana ;-)
    alee Ty jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hehe, stosowałam Benzacne, ale zaczął mnie uczulać. Chyba już wszystko możliwe na rynku przerobiłam:)

      Usuń
  25. cudowny makijaż , uwielbiam te w brązach a te kolorki boskie :) śliczna jestś :)

    OdpowiedzUsuń