wtorek, 28 stycznia 2014

Pomadka stycznia- Colour Celebrities z Eveline

Cześć!
Dziękuję tym z Was, którzy trzymali za mnie kciuki, cudem udało się zdać biofizykę na 3! I do przodu, w czwartek ostatni egzamin :).
A dziś o pomadce, do której każdy z moich bliskich podchodził sceptycznie, ja sama również, a okazała się hitem! Mowa o pomadce do ust Colour Celebrities z Eveline.
Wg mnie opakowanie jest jedynym minusem tego produktu. Chyba miało na celu kojarzyć się z luksusem, ale jak dla mnie na pierwszy rzut oka wygląda tandetnie. Jest plastikowe i trwałe, nie otwiera się samo.
COLOUR CELEBRITIES Luksusowa szminka 3-w-1
Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoliło stworzyć w laboratorium Eveline Cosmetics nowatorską, niezwykle trwałą, a przy tym lekką w noszeniu i nakładaniu pomadkę do ust, która łączy właściwości szminki, błyszczyka i serum nawilżająco -wygładzającego. Zawarty w kosmetyku kompleks Ever Shine TM nadaje ustom wibrujący blask, natomiast naturalne pigmenty mineralne wzmacniają wyrazistość i trwałość koloru. Lekka, żelowa konsystencja pozostawia na ustach uczucie świeżości, komfortu i głębokiego nawilżenia.
Szminkę dodatkowo wzbogacono serum pielęgnacyjnym, bogatym w składniki o właściwościach nawilżająco - wygładzających:
- kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę ust. Przyczynia się do zachowania maksymalnej jędrności i elastyczności. Wypełnia zmarszczki, sprawiając, że skóra staje się idealnie wygładzona.
- masło shea – stanowi bogate źródło substancji tłuszczowych, witaminy E i F, dzięki którym skóra szybciej się regeneruje.
- filtry ochronne UVA/UVB – chronią delikatne usta przed szkodliwych działaniem promieni słonecznych i negatywnym wpływem środowiska.
Efekty:
  • Długotrwały, głęboki kolor
  • Bardzo dobrze nawilżona, miękka i delikatna skóra ust
  • Bardziej lśniące, kusząco pełne, jędrne i gładkie usta
  • Delikatna tekstura gwarantuje komfort aplikacji
Mój odcień to 637 (dostępnych 18 odcieni), proszę się nie sugerować powyższym zdjęciem, bo pomadka wyszła jak jasny róż.. Prawdziwy kolor ukazany jest poniżej. Mój Tata stwierdził, że to taki "babciny" odcień, ale był w błędzie :D. Ma więcej czerwonych tonów, a mi takie pasują.
Kosmetyk ma lekką formułę, bardzo łatwo sunie po ustach i rozprowadza się. 
Nadaje piękny kolor i delikatny połysk (naprawdę delikatny, nie wygląda jak błyszczyk). Prezentuje się super i mam wrażenie, że wtapia się w usta, nie ściera się! Nawet po pół dnia, po jedzeniu i piciu widzę, że kolor pozostał :). Nie trzeba co 5min patrzeć w lusterko, bo nic złego się z pomadką nie dzieje, tak jak wspominałam po prostu wtapia się w usta zmieniając kolor i stopniowo traci na intensywności. Dodatkowo nie przesusza ust, nie uwydatnia suchych skórek, lekko nawilża. Moja ulubiona pomadka ostatniego miesiąca!
Cena pomadki to niecałe 20,00pln, możecie dostać ją za 16,36plnsklepie internetowym.

20 komentarzy:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę, że już jesteś na finiszu. U mnie się dopiero zaczyna od piątku! !:<
    Pomadka prezentuje sie ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mój kolor , chociaż na ustach wygląda troszkę ciemniej niż w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale osobiście przepadam za fuksjami :D
    A jaka rozbieżność kolorów 'od zewnątrz' i na rączce :o

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest bardzo ładny, opakowanie też super, takie złote:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Chcę ją mieć!:D Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor, ja od kilku dni mam ochotę na zakup jakiejś pomadki bo ulubiona się kończy a ta co zakupiłam ostatnio niestety jednak mi nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ma kolor . :) to dobrze , że się nie ściera bo niektóre pomadki po łyku napoju już trzeba poprawić a to jednak jest męczące . I nie droga . !


    ruuudda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna i ten kolor, dobrze, że nie wysusza ust

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem niezorientowana totalnie, bo nie potrzebuje pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, pasuje Ci ten kolor. Ja jednak nadal sceptycznie podchodzę do Eveline. Jak na razie szału na mnie ta firma nie zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten kolor. Byłaby idealna dla mnie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń