czwartek, 30 stycznia 2014

Rzecz o błyszczykach do ust Lovers (Eveline)

Cześć!
Za godzinę już będę siedziała w autobusie w drodze do domu :). Ale się cieszę!

Dziś krótki i przyjemny wpis o błyszczykach do ust Lovers z Eveline.
Z tej serii posiadam trzy błyszczyki. Mają przyjemne dla oka opakowania. Coś co je wyróżnia to aplikator. Niby zwykła gąbeczka, ale jest bardzo elastyczna, spłaszczona, dopasowuje się do kształtu ust i rewelacyjnie się nią rozprowadza produkt.
LOVERS Ultra Shine Lipgloss, to seria delikatnych błyszczyków o kremowej konsystencji w sześciu urzekających kolorach, które uwodzą apetycznym owocowym zapachem.
Błyszczyk nadaje intensywny połysk zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Dodatkowa zawartość maleńkich błyszczących drobinek, fantastycznie odbija światło powiększając optycznie usta.
Formuła wzbogacona o olejek arganowy doskonale dba
o delikatną skórę ust. Doskonale je pielęgnuje sprawiając, że stają się niesamowicie wygładzone i jedwabiście miękkie.
Błyszczyk ma wygodny aplikator w postaci długiej, płaskiej pałeczki, dzięki czemu produkt precyzyjnie nakłada się na usta.
- Rozświetla nadając ustom soczysty blask
- Urzeka delikatnymi kolorami
- Kremowa konsystencja zapobiega wysychaniu ust
- Intensywnie regeneruje i wygładza
- Głęboko nawilża i odżywia
- Chroni przed działaniem wolnych rodników
Dostępnych jest 12 odcieni ja posiadam trzy z nich: 610, 615 i 614. Błyszczyki mają kremową, ale lekką konsystencję. Na początku przeraził mnie trochę fakt, że są napakowane złotym brokatem.. Tak to się prezentuje przez ścianki opakowania. Jak się jednak okazało na ustach znikają, jedynie pozostaje piękny blask i rozświetlenie.
Kosmetyki trochę się kleją, ale tylko na początku, potem jakoś tego nie czuję. Nie zauważyłam odżywienia ust, ale na pewno nie wysuszają. Wszystkie odcienie są półtransparentne, nadają lekkiego koloru i dają efekt "mokrych ust". Utrzymują się ok. 2-3 godziny bez jedzenia i picia.
Generalnie nie przepadam za błyszczykami, ale po te sięgam chętnie, bo super się prezentują, są wygodne w aplikacji i wspomnę jeszcze, że mają piękne, słodkie zapachy! :)

A tak się prezentują na ustach:
Ich cena to ok. 15,00pln (13,58pln w sklepie internetowym).

34 komentarze:

  1. 615 z chęcią przygarnę, zainteresowałaś mnie tymi błyszczykami :) Lubię też gdy blyszczyki ładnie pachną, jakoś umila mi to ich używanie:) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam odcień 613 ładny kolor i fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, wszędzie dobrze ale w domu najlepiej:) Wiem, że się powtarzam ale bardzo lubię te błyszczyki. Codziennie używam do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie kolorki. szczególnie 615 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyki bardzo ładnie się prezentują ,ale ja ostatnio wolę szminki na moich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam jeden z tych błyszczyków i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 610 jest bardzo ładny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, nie przepadam za błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 614 to odcień w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za błyszczykami ale te nawet ładnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki bardzo ładne, ale wole pomadki, bo błyszczyki to ja zaraz zjadam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentują na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dosyć fajnie wyglądają, choć te drobinki na foto mnie odrzucają

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądają na ustach, zainteresowałaś mnie :) 610 wygląda bardzo naturalnie, chętnie bym go poużywała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię jakoś błyszczyków .. Jak dla mnie są zbyt ' kleiste ' . Ale odcień 614 jest cudny . : )


    ruuudda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie 'dopieszczam' notkę o tych błyszczykach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście jakoś nie przepadam za błyszczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie bardzo ładne, ja lubię błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten ostatni najładniej mi wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolory są bardzo ładne, popatrzę na nie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiscie z blyszczykow kozystam bardzo rzadko ale ten wyglada bardzo ladnie, naturalnie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio częściej używam pomadki niż błyszczyki. Fajne mają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 614 wyglada interesująco:)

    OdpowiedzUsuń