środa, 29 stycznia 2014

Zielono mi- Softer Crazy Colours nr 29

Dobry wieczór!
Jutro mam ostatni egzamin, na który nic nie umiem, ale zamierzam go zdać (typowe :P), ale jakby nie było to i tak jadę do domu się zregenerować! Na 6 lub 8 dni, zależy, czy będę musiała poprawiać :). Nareszcie!

A dziś chcę Wam pokazać kolejny kolorek lakieru do paznokci Softer z serii Crazy Colours.
Pełna recenzja znajduje się W TYM POŚCIE.
Lakier nie różni się od pozostałych z tej serii. Jestem z niego zadowolona i choć zielenie rzadko goszczą na moich pazurkach, to ten odcień jest absolutnie przepiękny! Kojarzy mi się z wiosną i odgania te wredne mrozy :).
Jego numerek to 29. Lakiery znajdziecie w cenie 6,99pln Drogeriach Stars, Trendy Shop'ach, online (tutaj).
Jak Wam się podoba kolor?

19 komentarzy:

  1. Taki wiosenny ten kolor :) ehh mam już dość zimy...

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor , kojarzy mi się z taką w pierwszą w roku trawą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka żywa zieleń ;)
    od razu robi się wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, kompletnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Choć u siebie nie lubię zieleni na paznokciach jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta firma ma świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor piękny, ale nie wyobrażam go sobie na swoich pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ładny, trawiasty, ale raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam żadnej zieleni, ale na tą się skusze na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jeden zielony lakier w swojej kolekcji, ale w sumie nie wiem co on tam robi, bo nie nadaje sie na moje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor idealny na wiosnę, ja bym jakieś fajne naklejki przykleiła, stokrotki czy tam coś, już mam wizję i muszę kupić taki lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny, groszkowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń