czwartek, 6 lutego 2014

Denko styczniowe i wyniki rozdania z Dr Irena Eris!

Cześć!
Uff, ostatni egzamin (poprawkowy) za mną i to zaliczony na 5! Teraz błogie lenistwo, całe 4 dni ferii :D. Czas na rozluźnienie, imprezy i bloga. Dziś przychodzę do Was ze styczniowym denkiem i wynikami rozdania z Dr Irena Eris.

Na początek denko. Nie poszło mi tak źle jak myślałam, choć super też nie jest :). Z większości z tych produktów byłam bardzo zadowolona.
1. Pilomax regenerująca i nawilżająca maska do włosów- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
2. Fitomed płyn oczarowy do twarzy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
3. Eveline kremowy balsam do ciała- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
4. Original Source żel pod prysznic lemon&tea tree- bardzo przyjemny żel, pojawi się niedługo w zbiorowej recenzji żeli OS :). Czy kupię ponownie: tak
5. Mariza puder ryżowy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
6. LaciBios Femina żel do codziennej pielęgnacji skóry okolic intymnych- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
7. Dr Irena Eris Vitaceric multifunkcyjny krem witalizujący na dzień BB- pierwsze wrażenia: TUTAJ. Ogólnie nie używałam go dużo, a już stracił swoją ważność i zaczął dziwnie pachnieć :(. Czy kupię ponownie: nie
8. Maybelline Affinitone podkład- zadziwił mnie swoim dobrym kryciem, gdyby był jaśniejszy to miałabym nowego ulubieńca! Czy kupię ponownie: tak (w lecie)
9. Under20 multifunkcyjny antybakteryjny krem BB- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
10. Sensea roll-on- dla mnie w porządku, przy używaniu blokera z Ziaji nie wymagam wiele od tego typu produktów. Czy kupię ponownie: nie
11. Sensique tusz do rzęs XXL Waterproof- genialna maskara za całe.. 5pln :P. Jak uda mi się ją upolować raz jeszcze w Naturze to na pewno pojawi się recenzja. Czy kupię ponownie: tak
12. Cleanic chusteczki odświeżające antybakteryjne- bardzo przydatne w podróży. Czy kupię ponownie: tak
13. Carmex balsam do ust w sztyfcie- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak (choć nie ten wariant)
14. Vipera City Fun róż do policzków- recenzja: TUTAJ. Uwielbiałam go i używałam jako brązera :). Czy kupię ponownie: tak

Czas na wyniki rozdania.. Bardzo się cieszę, bo zgłosiło się ponad 60 osób! :)

A zestaw SET TO START NORMAMAT firmy Dr Irena Eris zdobywa..
Gratuluję Kochana!! Proszę, wyślij mi jak najszybciej swoje dane adresowe na mail: olasurowiak@gmail.com. Czekam do 9.02.2014r. do północy, później ewentualnie losuję od nowa :).

40 komentarzy:

  1. A ja się męczę jeszcze z sesją a wszyscy już wypisują 'ferieee'!:D hate U all!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę carmexa i podkład maybelline, które mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również jestem zadowolona z krycia podkładu Affiniton i bardzo lubię balsam od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko róż z Vipery i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :D myślałam, że na mnie padło heeh :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję egzaminu napisanego na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow Dziękuję ale jestem zaskoczona:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Puder ryżowy bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Carmexa mam i bardzo lubię. Jestem ciekawa tego pudru ryżowego i może w przyszłości kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele z Orginal Source ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Maskę Pilomax chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fitomed płyn oczarowy mi sie marzy :)))))))))))))
    Sensique tusz do rzęs XXL Waterproof też uwielbiam :), ale juz go nie ma :(((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie żartuuj! Może jeszcze będzie przy jakiejś promocji:(

      Usuń
  13. Całkiem spore denko ;)
    No i gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje zwyciezczyniom :D braow kujonku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ochotę na ten podkład z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Adres wysłany na email:) doszedł????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszedł, dziś nagroda została wysłana:)

      Usuń
  17. Ja właśnie wczoraj kupiłam podkład afinitone mam nadzieję ze będę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, brawo! :)
    Trochę udało Ci się zużyć kosmetyków. Większości z nich nie używałam;)

    Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne denko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. to dobrze, że egzamin zaliczony! korzystaj z tych kilku dni wolnych!

    Maybelline Affinitone - używam tego podkładu ;) jet super!

    OdpowiedzUsuń
  21. ile produktów ;)) lubię Affiniton, ale też wolę go używać latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maybelline Affinitone - i ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń