niedziela, 9 lutego 2014

Musztarda na paznokciach..

Cześć!
Jutro już zaczynam nowy semestr.. i koniec błogiego kilkudniowego lenistwa :(. Dlatego dziś na rozweselenie paznokciowo:).
Lakiery Softer już dobrze znacie z mojego bloga, prezentowałam już kilka kolorów, a pełna recenzja znajduje się TUTAJ.
Dziś przedstawiam Wam odcień nr 23, czyli typowa musztarda, która w świetle wygląda trochę bardziej pomarańczowo :). Na paznokciach mam 2 warstwy i widać lekkie prześwity, można by było dołożyć jeszcze jedną.
Lakiery dostępne są w cenie 6,99pln w Drogeriach Stars, Trendy Shop'ach oraz online (klik).
Jak Wam się podoba?

28 komentarzy:

  1. patrząc na butelkę myślałam ale brzydal ale na paznokciach nie jest zły - taki letni oczojebek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi on też się z musztardą kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to jest bardziej pomarańcz, mam podobny z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bardzo jasnym świetle jest pomarańczą, ale przy codziennym "noszeniu" to typowa musztardka :)

      Usuń
    2. W bardzo jasnym świetle jest pomarańczą, ale przy codziennym "noszeniu" to typowa musztardka :)

      Usuń
  4. akurat ten odcień mi się tak średnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio potrzebuję takiego koloru, buteleczka spoko, no kurcze całość mi się podoba;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musztarda? Dla mnie to słodziutka pomarańcza :) pieknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nawet ten kolor podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor bardziej kojarzy mi się z sokiem pomarańczowym niż z musztardą:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moich krótkich pazurach średnio by się prezentował, ale kolorek nawet nawet - z tych niespotykanych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor nie mój ale połyk i efekt tafli bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo bardziej pomarańcza-ale świetny kolor. Ja mam jeszcze tydzien wolnego, bo wszystkie egzaminy udały się przed sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważny, skusiłabym się latem:).
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor szczególnie na brzydkie pochmurne i deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny!!!! taki przyciągający wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój kolor ale ma coś w sobie...świetny
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ten lakier :D Ja też mam musztardowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie widze go bardzo na swoich paznokciach ale ogólnie fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor:) Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń