poniedziałek, 10 lutego 2014

Olejek orientalny Marion

Cześć!
Dziś recenzja produktu, od którego nie oczekiwałam zbyt wiele. A tak właściwie to nie wiedziałam czego się spodziewać. Mowa o olejku orientalnym z Marion (wzmocnienie włosów- kokos, tamanu).
Opakowanie jest naprawdę maleńkie. Plastikowa, przezroczysta buteleczka mieści 30ml produktu. Dużym plusem jest sprawna, higieniczna pompka, chwała producentowi za to! Bez niej byłoby kiepsko :). Ten sposób wydobywania jest wygodny i pozwala utrzymać opakowanie w czystości.
Olejek ma lejącą konsystencję, pachnie baaardzo przyjemnie! A jednocześnie delikatnie, wyczuwam nuty kokosu. Kilka kropel potrzeba na jedno użycie, więc kosmetyk jest wydajny.
A co myślę o jego działaniu? Olejku można używać na dwa sposoby: na mokre włosy (w celu ich nawilżenia, zmiękczenia, odżywienia) lub suche (w celu nabłyszczenia i wygładzenia). Ja stosuję go po każdym myciu włosów, kiedy są jeszcze wilgotne. Mam włosy przetłuszczające się i u mnie nakładanie na całą długość skutkuje obciążeniem. Nie można też przesadzić z ilością. Ale uwielbiam używać olejku na końcówki- dosłownie kilka kropel. Nie wiedziałam, że po zwykłym olejku drogeryjnym może być taka różnica! Co prawda nie odnotowałam odżywienia, czy regeneracji włosów (choć moje włosy nie są zniszczone), ale widać, a raczej CZUĆ różnicę. Końcówki są tak mięciutkie, że mam ochotę cały czas je dotykać :). Do tego są wygładzone i nabłyszczone. Nie znam dokładnej ceny tego specyfiku, ale zakładam, że poniżej 10pln, bo Marion ma kosmetyki w bardzo przystępnych cenach.
Lubicie olejki do włosów?

31 komentarzy:

  1. fajny na końcówki , mi pewnie by przetłuścił włosy bo mam mega skłonność do tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on raczej nie tłuści włosów :)

      Usuń
    2. Jak się nie przesadzi z ilością to nie tłuści :D

      Usuń
  2. Nigdy nie nakładam olejków na całą długość włosów, bo zaraz robią mi się "kluski" ;) Od połowy włosów jest ok:)
    Bardzo lubię olejki do włosów. W tej chwili używam jedwabiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny do zabezpieczania, typowe serum silikonowe, nie widziałam go wcześniej, ale jak spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię olejki :) Ale jeszcze nie znalazłam idealnego dla siebie :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze używam na końcówki olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam różowy z tej serii, ale nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje sie calkiem ciekawy, pierwszy raz go widzę i bardzo mozliwe ze przyjrzę mu sie z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli warto się zainteresować :D hm, szczerze nie używałam żadnych takich olejków do włosów, ostatnio nawet postawiłam na naturalność i zaopatrzyłam się w czysty olej kokosowy i jestem z niego zadowolona, jak się już przeprowadzę, planuję jeszcze zakupić czysty olej arganowy! z kokosowego jestem naprawdę bardzo zadowolona, chociaż tak jak Ty nie mam bardzo zniszczonych włosów. chociaż... fryzjer by się im przydał! ale to po przeprowadzce!

    tak, tak pilnuj ją! bo lepiej jednak, żeby o to dbała, wypróbować może, to naprawdę dobre kosmetyki! ;)

    ja mam w sumie tylko z tymi dłońmi problem, ale się przyzwyczaiłam, bo naprawdę to trwa jakieś kilkanaście lat już. na początku nie wiedziałam co mi jest, w sumie się dowiedziałam na studiach na drugim roku na dermatologii, a na trzecim na alergologii byłam obiektem badań testów alergicznych :D ale no oblałam ten test, w sensie wyszło, że nie mam żadnej alergii kontaktowej, stąd wiem, że jest to właśnie niealergiczne, czy jak kto woli z podrażnienia.
    za to z cerą nie mam większych problemów, jest ona nawet normalna ku suchej, nie jest wrażliwa, chociaż nie wszystkie kosmetyki mi odpowiadają.

    ojć. to jednak mało fajnie mieć nagle pokój z tyle młodszą siostrą?
    to wszystko fajnie się składa! i będziesz częściej w domu i częściej będziesz się z chłopakiem widzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to w takim razie muszę kiedyś spróbować takiej "natury"! :) Ja a dobrą sprawę o włosy zbytnio nie dbam :P. Myję (szampon+odżywka), od czasu do czasu jakaś maska. I dopiero teraz ten olejek mi się spodobał :).

      Haha no tak, dla Ciebie to jakiś problem, ale dla reszty byłaś obiektem badać, marny plus, ale zawsze jakiś :D. ja jestem ciekawa jak poradzę sobie w tym semestrze, bo będzie ciężko, ojj ciężko..

      Zazdroszczę cery! Ja mam okropne problemy od pff 6 lat? Brałam różne antybiotyki, aknenorminy, izoteki.. teraz jest w miarę, ale to zależy od hormonów, no i oprócz syfków mam mnóstwo śladów i blizn ;).

      No niefajnie, młoda jest rozpieszczona :P. Ale wiesz, niewiele w domu jestem to da się przeżyć. Choć i tak już nie mogę się doczekać aż znów tam pojadę :D

      Usuń
  9. od kilku miesięcy bardzo polubiłam tego typu olejki, a marion ma ich całkiem niezłą ofertę :) mam kilka kosmetyków marion do włosów, spisują się bardzo dobrze, więc pewnie z i tego olejku byłabym zadowolona :) mam zamair wypróbować go oraz wszystkie inne dostępne wersje. co do ceny to widziałam je w jednej z drogerii internetowych za dużo mniej niż 10zł, bo chyba za 5zł z groszami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to za taką cenę to naprawdę super! :)

      Usuń
  10. ooooo prosze ja obecnie jestem wielbicielka numer jeden lbiotici z witamina A i E :D i jest troche drozszyod tegi chyba :D wiec moze keidys ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mnie kusi, ale tej firmy jeszcze nic nie miałam, aż dziw :P

      Usuń
  11. Ja zdecydowanie za mało dbam o swoje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to mówisz? :D Haha ja moje włosy tylko myję :). I od czasu do czasu maska, dopiero teraz zaczęłam z olejkiem na końcówki.

      Usuń
  12. widziałam ten produkt chyba na Allegro i miałam wielką ochotę na jego kupno, lecz opanowałam się ponieważ aktualnie wyznaje dewizę "Zużyj to co masz" i idzie mi to dość dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo słusznie :). Też mam taką zasadę!

      Usuń
  13. Ja już mam swoich dwóch ulubieńców do zabezpieczania końcówek ale chętnie poznam coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swego czasu uzywalam olejku rycynowego, a teraz mam naftę kosmetyczną rowniez z olejkiem :) Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wersję z arganem i póki co mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o jednym olejku Marion, ale ten to dla mnie nowość :) Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam nic z tej firmy. ;)
    Ale może kiedyś coś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kurację arganową Marion i też dobrze sobie radzi z wygładzeniem kosmyków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. myślałam, że się lepiej spisze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież spisuje się dobrze.. Od tego typu produktów nie ma co wymagać regeneracji (a włosy i tak mam zdrowe).

      Usuń
  20. Dziś go kupiłam i z tego czytałam jest bardzo dobry. Ja swój kupiłam w drogerii Marysieńka :P jest tam pełno produktów tego typu. :p

    OdpowiedzUsuń