sobota, 22 lutego 2014

Piękne rzęsy z Eveline- Mega Size Lashes

Cześć!
Żeby nie było, że jestem wredna, złośliwa i wybredna to dziś będzie pozytywna, a nawet bardzo pozytywna recenzja tuszu do rzęs, który niezwykle przypadł mi do gustu. Mowa o tuszu do rzęs wydłużająco-pogrubiającym Mega Size Lashes firmy Eveline.
Opakowane jest dość zwykłe- srebrno-czarne z czarnymi i różowymi napisami. Tusz ma pojemność 10ml.
Informacje od producenta:
Szczoteczka jest silikonowa, czyli moja ulubiona. Ma dość dziwny, wygięty kształt i za pierwszym razem niebardzo potrafiłam się nią obsłużyć.. Ale teraz ją absolutnie uwielbiam! Trzeba się przyzwyczaić. Idealnie dopasowuje się do kształtu mojego oka, do rzęs i pozwala dokładnie wszystkie wytuszować.
Tusz jest czarny.. ale taki czarny czarny :P. Dodaje wyrazistości. Coś co jest dla mnie najważniejsze w tuszach- nie skleja! Wręcz przeciwnie, przepięknie rozczesuje i rozdziela rzęsy, robi wachlarz. Pierwsza warstwa widocznie wydłuża, druga jeszcze bardziej podkreśla oko i pogrubia. Rzęsy są ładnie uniesione, nie są obciążone. Tusz wytrzymuje cały dzień w takim samym stanie, nie osypuje się, nie uczulił mnie. Zmywa się też bez problemów. Ale ale.. żeby nie być gołosłowną pora na zdjęcia!

Poniżej moje "gołe" rzęsy.. tak, tak, teraz możecie podziwiać, piszczeć i zachwycać się, RevitaLash działa u mnie cuda, wreszcie widać moje rzęsy bez makijażu! :D Ale za 2 miesiące będzie osobny post na ten temat. A wracając do tuszu..
Tutaj już jedna warstwa:
I dwie warstwy, efekt finalny:
Co myślicie? Ja jestem zachwycona :D. Tusz naprawdę dobrze u mnie wygląda i używam go codziennie. Jego koszt to ok. 18,00pln.

45 komentarzy:

  1. bardzo fajny efekt, i szczoteczka taka jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy jednej warstwie bardziej mi się podoba efekt ;) Bardzo lubię tusze Eveline, a ten jest w pierwszej trójce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być bardzo ciekawym produktem :) Rozejrzę się za nim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie efekt jest:) słyszałam pozytywne opinie o tuszach Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale jakie Ty masz rzęsy bez tuszu! Moich nie widać w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rzęsy bez tuszu to efekt stosowania RevitaLash :). Bez tego mam bezrzęsie :P Ale czekam na końcowe efekty.

      Usuń
  6. Faktycznie rzęsy wyglądają cudownie! <3 Jak wykończę te, które mam w użyciu to otworzę ten, bo nawet go mam w kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście masz super rzęsy :) Ja też używam teraz tego tuszu i jest średni jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne efekty - bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale masz długie rzęsy, a z tym tuszem to juz w ogóle ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się efekt ale ty i bez tuszu masz ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie czeka na swoje 5 minut, ale coś czuję, że już długo czekac nie bedzie musiał! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę dobrać się do tej maskary, ponieważ bardzo podoba mi się efekt, jaki uzyskałaś:) Nie lubię, gdy tusz skleja rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje rzęsy bez tuszy są cudowne! długie i jakie podkręcone!
    a co do samego tuszu - już wiem, jaki kupię następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tusz :) a Twoje rzęsy są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wowowowoowowowowowowowowoowowowow mam ten tusz na szczęście <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękne naturalne rzęsy :)
    Podoba mi się efekt tego tuszu przy jednej warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są NATURALNIE podreperowane RevitaLash'em haha :D dziękuję:)

      Usuń
  17. Ja mam swój ulubiony tusz i chyba nigdy nie zamienię go na żaden inny :))

    OdpowiedzUsuń
  18. używam go czasem, daje na moich rzęsach bardzo naturalny efekt ... według mnie ma zbyt giętką szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam takie szczoteczki, a właściwie to moje rzęsy a nie ja :). Jak widać każdemu pasuje co innego!

      Usuń
  19. Nawet nie wiedziałam, że Eveline mają tusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam takie beznadziejne rzesy, biale, rzadkie i krótkie, ze im tylko doklejenie sztucznych chyba pomoze ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Pięknie się prezentuje na Twoich rzęsach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja go bardzo lubię, ale przy codziennym stosowaniu się nie sprawdza, bo ciężko mi się go zmywa. Czym go zmywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma problemu ze zmywaniem, a zmywam dwufazówką z Marion:).

      Usuń
  23. Z Revitalashem każdy tusz wygląda dobrze :)
    Sama stosowałam tą odżywkę już ponad 4 miesiące i jestem bardzo zadowolona :)

    PS - do zobaczenia we Wrocławiu 29.03 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak:)
      Do zobaczenia na spotkaniu, miło będzie poznać! :)

      Usuń
  24. Świetny efekt :D
    Mój tusz akurat się kończy, więc chyba się skuszę :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tymże hakuro do czynienia nie miałam więc nie porównam. Ale ogolnie wydaje mi się ok jak na pędzel za 17 zł :) Porównując go do essence (~13 zł) no to w ogole cudownie wypadł. Fakt faktem essence jest mega milusi i przyjemny, ale biorąc pod uwagę aplikacje to duużo lepiej współpracuje mi sie tym softerowym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny efekt daje. Taki naturalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie nie zachwyca, ale rzęsy same w sobie masz długaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie szczoteczki. Mam Eveline,ale inną wersję i tez calkiem nieźle sobie radzi

    OdpowiedzUsuń