poniedziałek, 31 marca 2014

Denko marcowe

Hej!
Jestem totalnie pozbawiona wolnego czasu... Do środy ostre zakuwanie, a potem intensywny weekend w domu, połączony z nauką ;).
Tymczasem przychodzę do Was z denkiem marcowym! Nie jest tego szczególnie dużo, ale chyba lepiej niż ostatnio, więc jestem zadowolona :)
1. Marion delikatny płyn do demakijażu oczu- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
2. Safari lakier do paznokci- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
3. Pharmaceris R multikojący krem do twarzy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
4. Isana zmywacz do paznokci- chyba ulubiony, mam już kolejną butelkę :). Czy kupię ponownie: tak
5. La Roche-Posay Effaclar Duo- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
6. Sensique Trendy Colour błyszczyk do ust- w życiu nie miałam bardziej tandetnego i wchodzącego w skórki błyszczyka! W końcu musiałam go wyrzucić. Czy kupię ponownie: nie
7. L'Oreal Pearl Perfect pianka do twarzy- niestety w połowie zaczęła mnie uczulać.. Czy kupię ponownie: nie
8. Silcare Dry Drop wysuszacz do paznokci- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
9. The Secret Soap Store Body Elixir Time for Baltic- niestety zanim zdążyłam wyrobić sobie o nim opinię to się skończył, szkoda :(. Ale nieźle nawilżał i miał boooski zapach! Czy kupię ponownie: może
10. L'Oreal korektor do twarzy True Match- używałam go pod oczy i był naprawdę fajny, tylko trochę wchodził w zmarszczki. Obecnie używam czegoś tańszego. Czy kupię ponownie: nie
11. Original Source żel pod prysznic Mango&Macadamia- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może (inny zapach)
12. Lirene Youngy 20+ pianka myjąca do twarzy i oczu- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
13. LaciBios Femina płyn do higieny intymnej- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie (po co przepłacać :D)
14. Garnier Ultra Doux odżywka do włosów (olejek z awokado i masło karite)- naprawdę przyzwoita odżywka! Włosy są po niej miękkie i gładkie, lepiej się rozczesują (choć nie jest idealnie). Czy kupię ponownie: tak
15. Fitomed Maseczka+Peeling K+K- niedługo recenzja. Czy kupię ponownie: może
16. BeBeauty płyn micelarny- duża butla przyzwoitego płynu. Kiedy nie mam zbytnio środków na coś lepszego to sięgam po ten produkt i spisuje się naprawdę dobrze! Czy kupię ponownie: tak

Buziaki!

33 komentarze:

  1. właśnie dzisiaj kupiłam Effaclar Duo :) mam nadzieje, że się spisze !

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne denko:) z Twoich zużyć znam 2,4,11,14 i 16:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4,11 i 16 bardzo lubię i często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie od dwóch dni używam micelka Bebeauty i jestem zadowolona;) lakiery Safari lubię za kolory i cenę. I co dziwne jedne są wciąż świeżutkie po 4 latach, inne gęstnieją po 2 miesiącach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam odzywkę Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem spore zużycia :P Ciągle zapomniam wrzucić Ultra Doux do koszyka i sprawdzić czy ona naprawdę jest taka och i ach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy miałam także, zaczynając od płynu Marion, który sprawdził mi się wyjątkowo dobrze. Od zmywacza Isany ostatnio odeszłam... Moja Mama zakochałą się w tym balsamie TSSS! Nie wiem co on w sobie ma, bo nie miałam okazji użyć :) True Match uwielbiam i kupuję go regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak nie dużo jak bardzo dużo! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jak wykorzystam moją odżywkę to wrócę do tej z Garniera bo stęskniłam się za jej zapachem i przyzwoitym działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ukochana odżywka Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pianke lren oddalam dalej :) duo miałam dawno dawno :))ale z garniera musze kupic ta odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię odżywkę Garniera i micel z BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  13. denko godne :) możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Garniera do włosów :)
    Sporo tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  15. jedyne co znam to 4 , 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować tej odżywki z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też używam tego zmywacza, ale mi paznokcie wysusza tak jak wszystkie zmywacze ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spore denko:) gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmywacza Isany używam od kilku dobrych lat i nie zamienię na inny ;) A LaciBios Feminę bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokaźne denko! :) Najbardziej ciekawi mnie odżywka od Garnier i krem od La Roche-Posay. Bardzo lubię płyn micelarny z BeBeauty i również często do niego wracam. :)

    Zapraszam na moje pierwsze denko: http://luminescent-heart.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  21. seria bebeauty z biedronki jak na swoją cenę jest naprawdę niezła! nie przeglądałam składu wszystkich kosmetyków, ale wiem, że kremy do rąk są naprawdę tanie i bardzo dobre!
    a co do zmywacza, ja obstaję za zmywaczem firmy Sensique dostępnym w naturze :)

    aż tak dużo zaliczeń w tym semestrze? wierzę, że dasz sobie radę!
    ja ubiegły weekend też miałam aktywny, w sumie jeszcze bardziej chyba :) kolejny zapowiada się imprezowo :)

    a jest jakaś możliwość, żeby np. wkrótce Twój chłopak przeniósł się do Wrocławia?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię zmywacz z Isany oraz płyn z Be Beauty - są to tanie i dobre jakościowo produkty ;) Za to w ogóle nie spisał się u mnie płyn do higieny intymnej z Lacibios Femina - podrażnił mnie, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te żele z original source :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Duże denko. bardzo polubiłam się z tą pianką Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mój ulubiony zmywasz ISANA<3

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie 12 w ogóle eis nie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  27. również lubię tego micela ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tę odżywkę z Ultra Doux i czeka na swoją kolej. Teraz wiem, że mogę się spodziewać czegoś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z powyższych preparatów używałam lacibios femina i bardzo go polubiłam:) A zmywacz Isany to mój nr 1 ze zmywaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kilka z nich znam, a żele OS bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń