sobota, 1 marca 2014

Mini rozdanie ♥

Hej, hej!
Postanowiłam, że zbiorę kilka nowych, nieotwieranych kosmetyków z mojej "wyprzedaży" i oddam w dobre ręce poprzez mini rozdanie :). Wszystkie produkty są (tak jak napisałam) świeże, "nietykane". Wysyłam tylko na terenie Polski, macie miesiąc na zgłoszenia, a na maila od zwyciężczyni czekam 3 dni, następnie losuję kolejną osobę. Wysyłam listem poleconym priorytetowym.
Możecie zgarnąć:
  • BioCosmetics Peel-Off mask acerola + Vit.C maska algowa
  • Virtual Fashion Mania lakier do paznokci nr 189- paso doble
  • Eveline Lovers błyszczyk do ust Ultra Shine nr 614
  • Virtual Natural effect make up podkład nawilżający nr 106- karmelowy (od razu zaznaczam, że odcień zapewne nie dla bladziochów, żeby potem nie było płaczu)
  • Paese Satinette cień do powiek nr 823 (duo)
  • Tołpa dermo face rosacal maska-opatrunek wzmacniająco-łagodząca na twarz, szyję i dekolt
  • Eveline 3w1 Multi Action 60-sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz do paznokci
  • masa próbek m.in.10x5ml perfumowany balsam do ciała FM Group i inne..


Zasady są banalnie proste. Aby wziąć udział należy być publicznym obserwatorem oraz polubić fanpage bloga (po prawej stronie jest link).

Dodatkowe 2 losy można uzyskać poprzez udostępnienie powyższego zdjęcia wraz z linkiem na blogu lub facebooku, jednak jest to opcjonalne.

Zgłoszenia przyjmowane będą tylko i wyłącznie poprzez poniższy formularz.



Powodzenia! :)

12 komentarzy: