poniedziałek, 10 marca 2014

Mroczny makijaż- deep purple

Dzień dobry!
Ale dziś piękna pogoda, aż chce się żyć mimo wielu obowiązków :). Dlatego postanowiłam coś zmalować, naszła mnie ochota! Motywem przewodnim był fiolet- ciemny i głęboki. A pierwsze skrzypce gra mój ostatni zakup, czyli szminka z Golden Rose w odcieniu 119. Nie mam pojęcia, dlaczego tak dziwnie wygląda na zdjęciach, ponieważ na żywo jest naprawdę ciemnym fioletem- musicie uwierzyć mi na słowo :).
Makijaż jest wyrazisty i mroczny, dlatego brwi są ciemniejsze niż zwykle (paletka do brwi z Catrice, odrobina tuszu do rzęs). Na powiekach mam cienie z paletek Technic (metalicznej i fioletowej) i z Oh So Special Sleek'a. Jako eyelinera użyłam ulubieńca z Wibo, na linię wodną biała kredka z Essence. Tusz do rzęs to recenzowany niedawno wydłużająco-pogrubiający produkt z Eveline.
Na twarzy mam podkład Smooth&Light z Joko, korektor L'Oreal True Match pod oczy, Mac Studio Finish Concealer na inne niedoskonałości. W makijażu użyłam pudru sypkiego z Manhattanu oraz różu sypkiego mineralnego z Maybelline.
Twarz może się trochę różnić na zdjęciach (połowa zdjęć z lampą, połowa bez), ale najważniejsze kolory są zachowane :).
Jeśli ktoś spytałby mnie gdzie poszłabym w takim makijażu to moja pierwsza myśl brzmi.. Halloween :D. Macie jakieś inne pomysły?
Buziaki!

79 komentarzy:

  1. Świetnie Ci w tych kolorach ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lata już ;o o ja Cię kręcę <3 ! Olka, starzejemy się :(

      Usuń
    2. Tak jest, 3 lata.. ciężko uwierzyć :( haha koniec naście!

      Usuń
  2. Wow, jaki wyrazisty
    kocica z Ciebie
    piekny kolor pomadki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci brwi :D Moich nie mogę mocniej podkreślać, bo wyglądam jak klaun ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kwestia przyzwyczajenia:).

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. http://keepfitandbebeauty.blogspot.com/10 marca 2014 17:52

    śliczna pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale świetny makijaż!! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oczęta i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten mocny kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż super ale wg mnie brwi za mocne troche ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. też myślę, że na taką okazję to się nada , na co dzień, jak dla mnie za mocny, jeszcze ta opcja - ciemne usta i oczy , zdecydowanie odpada , ale jako eksperyment makijażowy jak najbardziej ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, na co dzień dla mnie też 10000x za mocny :))

      Usuń
  10. Brwi jak dla mnie minimalnie za ciemne, ale reszta jest ekstra. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podoba, ale na jakąś okazję, bo na co dzień wolę coś skromniejszego ;) Perfekcyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień bym się nie odważyła nigdy, heh :P

      Usuń
  12. O kurde! Świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia? W takim razie pochwała dla Nikona :D

      Usuń
  13. super wykonanie :O mój makijaż ogranicza się do kreski eyelinerem i to nie zawsze pięknej haha :D ale jak to mówią - trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój codzienny makijaż oka to tusz, ale lubię eksperymenty! No pewnie, że tak :D

      Usuń
  14. moim zdaniem brwi są troszkę za mocne, no chyba, że to bardziej taki artystyczny makijaż :)
    usta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej bym w takim nie wyszła normalnie, więc spokojnie :D

      Usuń
  15. Na imprezę super, pasuje Ci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie!:-)
    PS jak Ci sie ten korektor pod oczy spisuje?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Hmm co do korektora to jest jaśniutki, w neutralnym kolorze, więc super rozjaśnia skórę pod oczami. Czasem lubi włazić w zmarszczki, ale ogólnie bardzo go lubię, jest lekki, ale kryjący. Choć ja nie mam problemów z sińcami itp. :)

      Usuń
    2. Dzięki!
      Hmm co do korektora to jest jaśniutki, w neutralnym kolorze, więc super rozjaśnia skórę pod oczami. Czasem lubi włazić w zmarszczki, ale ogólnie bardzo go lubię, jest lekki, ale kryjący. Choć ja nie mam problemów z sińcami itp. :)

      Usuń
  17. na imprezę jak znalazł (czemu od razo Halloween?)! pięknie, mrocznie i sexi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne! :* Wiesz, chyba nie jestem taka odważna :D

      Usuń
  18. faktycznie mroczny, przez te brwi, ale fajnie, bo pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo wyrazisty makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow swietnie Ci wyszedł makijaż! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem jak najbardziej za, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny makijaz, na kazda impreze, niekoniecznie halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ci pasuje! Ja lubię takie makijaże, nawet bardzo. Oczy zawsze maluję mocno, nieważne czy do pracy czy do pubu, ale usta to nie, bo by pewnie ktoś się wkurzył wreszcie i powiedział mi, że przeginam z makijażem:D Ale taki kolor poza pracą? Jak najbardziej :) I w ogóle to masz świetne usta! Takie duuuże! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja nie mam tyle odwagi, wolę delikatnie i tylko mocniejsza szminka :D. Dziękuję!

      Usuń
  24. masz z natury takie ciemne i gęste brwi, po prostu piekne:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z natury są ciemne, gęste i "z korzeniami" :P. Ma to swoje minusy, bo rosną baaardzo szybko i ciężko je okiełznać, ale wolę to niż 3 włoski na krzyż :D

      Usuń
  25. genialnie! ale ci ładnie tak!

    OdpowiedzUsuń
  26. masz fajne ciekawe posty, jestem pod wrażeniem - będę wpadać częściej! ;*
    jeśli chcesz, zapraszam tez do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba.

    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz - powiadom mnie o tym, na pewno się zrewanżuję!)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie makijaż nie dla mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  28. wooooow! jaki piękny!oczy mega!:D i Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie! Jednak wersja raczej dla odważnych, nawet jak na wieczór, według mnie :)
    Czaje się już na te pomadki z GR ,bo podobno są świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny:)) na imprezę:) Pięknie ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mnie nie jest taki roczny, bo ja czasem w takim ide na imprezę, tylko mam usta czerwone:P ale jeśli miałby być na halloween to lepiej by wyglądał gdybyś pomalowała usta na czarno na przykład:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. mocny ten makijaż ale ładny idealny na jakiś karnawał lub jak napisałaś Halloween

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudnie wyglądasz! Chciałabym umieć robić taki makijaż :)) Masz przecudne usta, a ta pomadka jest mega! Muszę ją mieć♥ Ona jest matowa czy z drobinkami? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Szminka nie ma drobinek, jest idealna :D

      Usuń
  34. Zdecydowanie Halloween - brwi wyglądają upiornie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealnie do Ciebie pasuje! Zachwyt! *serduszka* itd. :D

    OdpowiedzUsuń