środa, 5 marca 2014

Pustaki, czyli zużycia lutego

Hej!
Dziś bardzo szybki post, a mianowicie chciałam pokazać zużycia minionego miesiąca. Nie jest tego dużo, aczkolwiek zawsze coś :).
1. Tołpa regenerujący peeling-masaż do ciała- bardzo fajny i przyjemnie pachnący peeling, dobrze złuszczał naskórek, choć nie należy do najmocniejszych. Czy kupię ponownie: może
2. La Roche-Posay mleczko do ciała- próbka na 3-4 użycia, już kolejna. Bardzo lubię to mleczko, aczkolwiek na pełnowymiarowe się nie skuszę :). Czy kupię ponownie: nie
3. Carmex- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: tak
4. Equilibra odżywka do włosów- druga zużyta próbka, na dniach będzie recenzja wraz z szamponem! Czy kupię ponownie: tak
5. Rexona antyperspirant- generalnie wolę spray'e, a ta kulka była tak okropna i brudziła, że musiałam ją wyrzucić w połowie :(. Czy kupię ponownie: nie
6. Ava antybakteryjny żel myjący do twarzy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
7. Avon planet spa maseczka do twarzy- bardzo ją lubiłam, na moją tłustą cerę akurat. Lubię serię planet spa. Czy kupię ponownie: tak
8. Soraya So Pretty balsam do ciała- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
9. Fa SPORT dezodorant- nie mam dużych wymagań do takich produktów, potrzebuję tylko odświeżenia :). Czy kupię ponownie: tak
10. Equilibra nawilżający szampon do włosów- recenzja na dniach.. Czy kupię ponownie: tak
11. Dermacol podkład do twarzy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
12. Revitalash odżywka do rzęs- cudo! Recenzja będzie za 1,5 miesiąca, po zakończeniu kuracji :). Czy kupię ponownie: może
13. Maybelline eyeliner- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
14. Ingrid eyeliner w pisaku- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
15. La Roche-Posay Effaclar K- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
16. Rimmel Stay Matte puder- baardzo, bardzo go lubię, bo dobrze matowi i delikatnie kryje. Czy kupię ponownie: tak

40 komentarzy:

  1. dziś podsłuchalam jak dziewczyny miedzy zajęciami rozmawiały, że ten peeling z tołpy jest fajny :D ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jest, słuchaj dziewczyn :D

      Usuń
  2. bardzo lubię szampony z equilibry.
    też nadziałam się na tą rexonę...właśnie męczę sie z nia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, u mnie zaczęła się jeszcze wylewać, więc wywaliłam ją po prostu :\

      Usuń
  3. w takim razie czekam na kolejne recenzje! ;)

    póki co wróciłam w rodzinne strony - małopolska ;)
    tak jak pisałam, póki co wszystko znajduję, ale bałagan nadal trwa, zwłaszcza, że dziś mnie coś brało i nic nie ruszyłam, ale na dniach muszę się z tym uporać.

    czasem tak bywa, niestety jakiś impuls i komuś można namieszać w głowie, wiesz to jest mój kumpel z drugiego końca Polski, więc chcąc nie chcąc nie będziemy widywać się zbyt często, więc nawet jeśli mu choć trochę namieszałam w głowie, to myślę, że dzięki temu, będzie mu łatwiej się z tym uporać.

    efekt super! powiem Ci, że ja jak teraz uczyłam się do obrony i czasem się nie malowałam, to widzę, że moje rzęsy odżyły i są dłuższe ;) więc czasem warto dać im odpocząć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulala, to fajnie :). Mi się tak tęskni za domem :P. A właściwie to za chłopakiem i psem, haha, ale cóż, narazie we Wrocławiu jestem "uwiązana".. I choć mega mi się tu podoba i nawet chciałabym tu mieszkać to jednak brakuje mi jednej osoby u boku;).

      A, no to trochę zmienia postać rzeczy! Jak jesteście daleko to rzeczywiście on powinien szybko zapomnieć o tym "incydencie", zresztą zazwyczaj jest tak, że babeczki rozpamiętują wszystko i wymyślają milion sposobów, a faceci mają prostsze myślenie :D.

      Oj tak, efekt jest! Ale to też prawda, ja piątek, sobota i niedziela nie maluję ich wcale i to też pomaga w kuracji, czasem nawet w tygodniu jak nie mam czasu to nie pomaluję rzęs, to nie są tak osłabiane:)

      Usuń
  4. Sporo zużyć :) Gratuluję denka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. balsam w denku? jak dla mnie to bardzo duzo;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię tą maseczkę z Avonu, a Dermacol używam jako kokrektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pustaki - te określenie pustych opakowań spotkałam na You Tube.

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to jest to w białej tubce (dwie sztuki) stoją obok REXONY i żelu myjącego bo chyba nie zamieściłaś tego w opisie ??
    Na tym zdjęciu fajnie by było dodać cyferki + opis pod spodem bo się nie mogę doczytać się paru rzeczy :(. Tak jakbyś nie wszystko opisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Dermacol ;). Dwie próbki oprócz pełnowymiarowego opakowania. Dzięki za radę, następnym razem dodam cyferki!

      Usuń
    2. aaaaaaaaaaaaaaaa DERMACOL - nie domyśliłabym się :).
      Nawet nie wiedziałam, że są próbki do zdobycia :). Dzięki za info :).

      Usuń
    3. No pewnie, na Allegro jest pełno próbek i w sumie jakbym miała kupować to właśnie tubki, bo po pierwsze mniejsza strata jak się trafi w zły odcień, a po drugie to jest tak wydajne, że nie udało mi się zużyć ani próbek, an pełnowymiarowego opakowania przed datą ważności;)

      Usuń
  9. Znowu niczego nie znam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo mam odobnego Carmexa! ;) Revitalash genialny, ale szkoda, że TAAAKI drogi :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, też nad tym ubolewam :(

      Usuń
  11. Słyszałam dobre opinie o tych maseczkach planet spa, ale jakoś wiecznie o nich zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. od kilku tygodni testuję dermacol, szampon i odzywkę equilibra bardzo lubię, a reszty nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie Revitalash uczuliło :< kurde mać.

    OdpowiedzUsuń
  14. i próbowałaś mojego przepisu? :)
    no kurde... szkoda, że nie wiedziałam, bo jak byłam we Wrocławiu to może udałoby się wyskoczyć na kawę...

    a dlaczego miałoby się nie dać wrzucać zdjęć? przecież to internet.. poza tym byłoby to głupie... ale ja tam nie wiem. jeżeli tak jest to długo nie założę konta :/
    dzięki ;) będę mieć na względzie...

    mało?? przecież tego jest całkiem sporo.
    ale raczej Ci te kosmetyki spasowały widzę...

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja jeszcze mam carmex i o tym samym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. trochę a raczej dużo ja tyle nie mam :)))
    Miałam rexone ale jakoś się nie sprawdziła teraz mam garniera i tez się nie sprawdza:((

    OdpowiedzUsuń
  17. Dermacol jest ciężki, próbowałam go kiedyś używać ale jakoś tragicznie potem wyglądałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon Equilibra bardzo bym chciała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapach tego malinowego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, ale zestaw!
    życzę miłego dnia oraz zapraszam w swoje skromne progi :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. tez lubię fa:) kupuję różowe

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę jeden z moich ulubionych pilingów *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię też serię planet spa avon, mam maseczę oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę tego zużyłaś:) Ja otwieram po kilka produktów na raz i ciężko u mnie z "denkowaniem" ;)
    O patrz, mnie eyeliner w pisaku z Ingrid bardzo się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam, ale teraz projekt denko mobilizuje mnie do otwierania produktów po kolei i zużywania tego co mam :)

      Usuń
  25. lubilam puder Stay Matte,ale odkad przyjechalam z Sycylii już się nie maluję pudrem :D polecam podkład, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no widzisz, a u mnie puder to mus, bo inaczej się świecę jak latarnia :P. Podkład Stay Matte ten nowy? Dobrze kryje?

      Usuń
  26. Fajne denko, widzę też kilka znajomych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez używam balsamu piękne ciało firmy Soraya ! Ja jestem nim po prostu zachwycona. Balsam ma przepiękny zapach, super sie rozprowadza i dobrze wchłania. Balsam dobrze nawilża skore, jest delikatny i nie podrażnia mimo iż ja mam bardzo delikatna skore. Zapach jest piękny i utrzymuje się naprawdę długo ! Moim zdaniem super produkt - polecam :)

    OdpowiedzUsuń